Permalänk

Allt-i-allo (10000-12000)

Hej gott folk,
jag har nu strosat runt och sökt efter tips till nytt datorköp under någon månad, har väl fått fram lite allt möjligt men tänkte fråga vad ni tycker jag bör tänka på..

Min budget är då 10.000-12.000 kanske kan lägga lite extra om det känns nödvändigt.. Det som kanske kan vara bra att tänka på är att jag kör allt via en 42'' plasma.. Det jag använder min dator till idag är väl mest surf, mycket film/serier i hd.. Sedan att spela spel gör jag inte idag då min dator inte klarar av det så galant, men med den nya är det väl i alla fall skönt att ha möjligheten att kunna om man nu fick för sig detta..

Det jag har tittat på idag är väl mestadels, i7 vs i5.. SSD-disk Ja/nej... Skall ej ha med något operativsystem..

med denna infon kanske det finns någon vänlig själ eller som bara allmänt tycker det är extremt roligt att sätta ihop datorer till andra att göra en liten insats och visa vad den tycker man bör köpa eller i alla fall ge lite tips?

Tack på förhand!

Permalänk

En allt-i-allo dator med SSD.

//AP

Visa signatur

PS3 & PS4-Astro A50-Playseat GT-Thrustmaster T 500 RS Wheel-Ferrari F1 Add-on Wheel

Permalänk

Alt.2 utan SSD men kraftfullare grafikkort och Blu-Ray läsare&DVD-Brännare

//AP

Visa signatur

PS3 & PS4-Astro A50-Playseat GT-Thrustmaster T 500 RS Wheel-Ferrari F1 Add-on Wheel

Permalänk

Tusen tack!.
INET är ju riktigt bra med att prispressa dessutom!