SweClockers drop!
Permalänk
Medlem

Inet - Giveaway

Tråden för Inets alla giveaways! INET WE LOVE YOU! <3

Permalänk
Medlem

Kan man beställa den utan att beställa nått annat ? ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av alelale:

Javisst går det, men fraktkostnaden är på 29:- kronor.

Permalänk

Det är ju fortfarande inte gratis

Permalänk
Medlem
Skrivet av fluff3n:

Det är ju fortfarande inte gratis

Ingen som sagt att det är gratis

Permalänk
Medlem
Skrivet av alelale:

Ja

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Hedersmedlem

Jag hann få iväg en beställning, ska bli kul att se vad det är för något!

Permalänk
Medlem

Vad är det igentligen ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av alelale:

Vad är det igentligen ?

Bara Inet som vet, årets mysterium.

Permalänk

ja jag "köpte" en, undrar vad man får för nått

Visa signatur

Ryzen 5800x - Strix B550-F Gaming - TUF RTX3080 - Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB PRO SL - WD_BLACK SN750 1TB - Seasonic Focus GX 850W - FD Define 7 Compact DTG - AOC CU34G2X - ASUS MG279Q.

Permalänk

Kombination av ickeaktiverad direktbetalning med kortet och dött batteri i dosan... så missade man det här. ^^

Permalänk
Medlem

Köpte en Taurus tröja medan jag höll på

Permalänk

AAAAAAARGH!
Missade den med 2 minuter

Permalänk
Medlem

Nu måste alla få med sina kompisar i Inet's facebook grupp så vi når 5000 medlemmar för den riktiga giveawayen.

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av REALIN:

Nu måste alla få med sina kompisar i Inet's facebook grupp så vi når 5000 medlemmar för den riktiga giveawayen.

Eller hur!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av REALIN:

Håller med! Beställde en samt mina föräldrar blev tvingade att skapa nytt konto

Permalänk
Medlem
Skrivet av blärkfnuskel:

Kombination av ickeaktiverad direktbetalning med kortet och dött batteri i dosan... så missade man det här. ^^

Och antagligen för snål för postförskott?
Fan att man missade det här.

Permalänk
Medlem

Jag hann få iväg en beställning, spännande Det kommer ju vara något alla kan använda, typ en musmatta? Hade varit imponerande om man öppnade paketet också låg en SSD där MADNESS? THIS IS INET!!!!! skulle det stått på den

Permalänk
Medlem

För att citera Inet "Vi har 50st paket fyllda med mindre pryttlar, först till kvarn! Max 1st. paket per kund, frakt på 29:- tillkommer!"
Antar att de menar prylar, för pryttlar vet jag inte vad det är.

Permalänk
Medlem

gick med på derans facebook nu för att kunna delta i den stora sen med.. fin fint!

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk
Avstängd

haha MADNESS? THIS IS INET!!!! hade varit sjukt roligt.

Permalänk
Medlem

Jag la också en beställning, sjukt nyfiken nu!

Visa signatur

Nintendomulator: Projektlogg
Main: Intel Core i5 2500k | Radeon 6950 2GB | Corsair Vengence 8GB | Intel SSD 120GB |
Server: MSI k8 Neo4 s939 | AMD 1800+ @ 2,5 GHz | Corsair 2 GB |
HTPC: Jetway NC81-LF (Mini-ITX) | 1TB 7200rpm | PC5300 2GB | AMD X2 4850e 2,5 GHz | 110w PicoPSU | Projektfilm

Permalänk
Medlem

Med tanke på fraktkostnaden på 29:- börde det kunna tänka sig vara lite större saker en vad som går ner i en påstlåda, måhända lite reklamprylar (inet t-shirt, inet musmatta mm) samt om vi har tur kanske ett gäng utgående prylar. Troligen är det inte exakt likadant innehåll i alla, utan det är väll så att de samlat ihop lite "överblivet" (som jag dock mer än gärna tar emot). Funderar på om det kan vara ett spel, ett tangentbord, mus, headset mm. Man har ju ingen aning!

Permalänk

Spännande värre, tror jag tog den sista som var kvar, det var 1st kvar när jag höll på att stressa med att skriva av kortnummer.

Visa signatur

Asus Maximus II formula, E8400 @ 3.9GHz, 4GB Dominator DDR2, Radeon HD4850.

Permalänk
Medlem

Någon som fått sitt änn?

Nej men skämt åsido, tror ni vi har det på posten imorgon eller ska man gå och ödsla bort hela helgen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av guos89:

Med tanke på fraktkostnaden på 29:- börde det kunna tänka sig vara lite större saker en vad som går ner i en påstlåda, måhända lite reklamprylar (inet t-shirt, inet musmatta mm) samt om vi har tur kanske ett gäng utgående prylar. Troligen är det inte exakt likadant innehåll i alla, utan det är väll så att de samlat ihop lite "överblivet" (som jag dock mer än gärna tar emot). Funderar på om det kan vara ett spel, ett tangentbord, mus, headset mm. Man har ju ingen aning!

Eller kanske demo-ex? de har ju demo-hörna i butiken ist. för på nätet som bla komplett.

Permalänk
Medlem

lyckades lägga vantarna på en av dessa pryttlar, återkommer när jag fått hem vad det nu är

Permalänk
Medlem

Var ju älgballe att man missade detta :>

Visa signatur

Phenom II 955 3,2ghz, M4N98TD EVO, 4gb Corsair 1600mhz, Corsair TX 550w, Sparkle GTX470, Fractal Design R2, Win7 Ultimate 64-bit.

Permalänk

Står ordern fortfarande under "Obehandlade ordrar" när ni kollar orderstatus , eller är det att jag missade de? Jag fick en order bekräftelse på mail dock.

Visa signatur

|| Fractal Design r3 | | i5 750, @3.2GHz | | Corsair H50 | | Asus P7P55D-E PRO | | Corsair HX 750W | | CF - XFX HD6870 1GB | | Corsair 8gb DDR3 1600MHz | | HD500GB WD 32MB Caviar, Black, 7200RPM | | Samsung 23'' & 24" | | Win. 7 -64 bit | |

Permalänk
Medlem

Lyckades få tag på en. Kortet strejkade men i all hast drog jag till med postförskott.

Visa signatur

i5 2500k @ 4.5GHz med H70 push-pull | P67 Sabertooth | 8GB Corsair 1600MHz CL9 | GTX 670 SLI | Obsidian 800D | Corsair AX850