Erbjudanden på Steam

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Chrester:

De har ett "Codemasters Racing Pack" där DiRT2, DiRT, FUEL, GRID, och ToCA Race Driver 3 ingår för runt 160:-
Så jag slog till nyss
Men när jag startar steam så dyker det inte upp trots att det dragits pengar från kontot och allt
Brukar det ta ett dygn innan det går att tanka ner eller hur funkar det?
Blev lite offtopic det här så sorry i så fall men någon kanske vet

Så fort du har kommit till *Success* eller vad det nu står så ska du ha spelen i din Tab under library (ALL Games)
Annars tar det nog någon dag, har alltid varit påengång för mig. Kanske beror på var man valt som betalningsalternativ.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mupp3n:

Så fort du har kommit till *Success* eller vad det nu står så ska du ha spelen i din Tab under library (ALL Games)
Annars tar det nog någon dag, har alltid varit påengång för mig. Kanske beror på var man valt som betalningsalternativ.

Ahh ok, tack för info'n. Det står "Charge" på mitt steamkonto så det ska väl bara överföras till deras system då antar jag

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Medlem

Tack för tipset om Codemasters Racing Pack slog också till även fast jag redan har grid men det var ju så grymt pris så kunde inte motstå

Permalänk

Meh äger redan Dirt2 till steam som jag fick med grafikkortet, står att jag inte får ett extra med Codemasters Racing Pack men betalar fortfarande hela priset fortfarande bra deal dock.

Visa signatur

i7 3930k | Rampage IV Gene | 32GB RAM | HD7950 | Silverstone SG10
Retina 15" | Sennheiser RS180 | Audioengine A5+ | Sound Blaster X-Fi HD

Permalänk
Permalänk

Farligt för plånboken med alla dessa underbara erbjudanden XD

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Guild wars triology paketet kostar grovt avrundat 200kr pga 5 år jubileum, minns inte exakta pris.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Inaktiv

Ifall någon köpte FUEL under senaste weekend deal och inte kunnat använda det innan så bör nyckel ha kommit nu. Tänkte det kunde vara värt att nämna då mitt gick att spela nu ikväll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anders.149:

Ifall någon köpte FUEL under senaste weekend deal och inte kunnat använda det innan så bör nyckel ha kommit nu. Tänkte det kunde vara värt att nämna då mitt gick att spela nu ikväll.

Ha märke det var första spelet jag tankade hem men så funka det inte!!!
Men funkar nu iaf

Permalänk
Permalänk

Bah, tråkigt erbjudande denna veckan...

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rickard11:

Bah, tråkigt erbjudande denna veckan...

Om man inte gillar Civ!

Vill ha en free weekend + 75% rabatt på Shattered Horizon.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av anders.149:

Civ IV med båda expansionerna har funnits för 99:- rätt så länge i box, så ser inte det som ett supererbjudande även om det ingår Colonization i Steam-paketet. Ser dock fram emot Civ V i september, vilket nu visat sig vara Steam-bundet (stod om det på FZ FZ :: Nyhet :: Civilization V kräver Steam )

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Buio:

Civ IV med båda expansionerna har funnits för 99:- rätt så länge i box, så ser inte det som ett supererbjudande även om det ingår Colonization i Steam-paketet. Ser dock fram emot Civ V i september, vilket nu visat sig vara Steam-bundet (stod om det på FZ FZ :: Nyhet :: Civilization V kräver Steam )

När jag köpte paketet (utan Colonization då detta inte ens var släppt) i slutet av 2008 för 22€ så anser jag det vara bra. Sedan är det en rejäl rabatt på spelet vilket är värt att uppmärksamma. Speltiden på detta är ju hundratals om inte tusentals timmar dessutom. Upp till var och en huruvida man vill köpa på Steam, retail eller helt enkelt låta bli.

Tråkigt iallafall att Civ V blir Steamexklusivt, jag kan inte se någon anledning till att lansera en icke-steamad utgåva vid sidan om (eller varför inte bara valbart vid installation) för de som vägrar Steam. Eller för den delen de andra liknande tjänster som finns.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anders.149:

Sedan är det en rejäl rabatt på spelet vilket är värt att uppmärksamma. Speltiden på detta är ju hundratals om inte tusentals timmar dessutom. Upp till var och en huruvida man vill köpa på Steam, retail eller helt enkelt låta bli.

Vad jag menar är att spelet redan funnits (utan Colonization) för samma pris under lång tid. Enligt kurvan på Prisjakt (Prisutveckling på Civilization IV - Complete Edition) så har man kunnat köpa Civ IV med båda expansionerna för hundralappen sen augusti 2009. Enligt mig inget direkt supererbjudande på Steam, även om Colonization säkert är intressant för vissa. Dessutom är det förstås trevligt att kunna köpa en del spel billigt digitalt även om man har dem på skiva tidigare. Köpte Titan Quest-paketet förut när det var billigt t.ex. fast har knappt spelat det.

Permalänk
Medlem

De ger bort gratis Portal till den 24 maj Portal on Steam

Visa signatur

Stationär dator | AMD RYZEN 7 5700G | G.SKILL Flare X 16GB 3200MHz CL14 | ASUS PRIME X470-PRO | Samsung 970 EVO 250GB | WD Green 120GB M.2 | Fractal Design Newton R3 600W | Manjaro - KDE Plasma |
HP ENVY x360 | AMD RYZEN 5 2500u | 8GB | 256GB SSD |
OnePlus 6

Permalänk
Skrivet av ponanmsi:

De ger bort gratis Portal till den 24 maj Portal on Steam

Tänkte också påpeka det om inte du redan gjort det :P.
Konstigt ändå att det inte syns när man söker på portal, då står det att det kostar och det ligger på 29,99£.
Men annars så kan jag tipsa om andra sidor ni kan köpa spel billigt på, det är ju G2PLAY och Directgamekeys.
Där får man ju tex Left 4 dead 2 för typ 90 spänn, cut version då och uncut för ca 142 ;).
Dom är ju till steam, men inte alla på deras sida, tex BFBC2 är till EADM osv.
Men man kan lita på dom eftersom det är retail nycklar som steam accepterar.
Samma när det gäller till EADM.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av ponanmsi:

De ger bort gratis Portal till den 24 maj Portal on Steam

Riktigt fint erbjudande.

Skrivet av Mattinsson:

Tänkte också påpeka det om inte du redan gjort det :P.
Konstigt ändå att det inte syns när man söker på portal, då står det att det kostar och det ligger på 29,99£.
Men annars så kan jag tipsa om andra sidor ni kan köpa spel billigt på, det är ju G2PLAY och Directgamekeys.
Där får man ju tex Left 4 dead 2 för typ 90 spänn, cut version då och uncut för ca 142 ;).
Dom är ju till steam, men inte alla på deras sida, tex BFBC2 är till EADM osv.
Men man kan lita på dom eftersom det är retail nycklar som steam accepterar.
Samma när det gäller till EADM.

G2Play är ju rätt skum iofs: http://www.sweclockers.com/forum/8-ovriga-datorspel/863816-g2...

Permalänk
Medlem

För Macfans så släpptes nu Torchlight till Mac i samband med Steam på Mac-releasen. Dessutom är det för halvapriset i samma veva (€7,99).
Torchlight on Steam

De som redan har det till PC ska kunna ladda ner till Mac också då köpet gäller för båda systemen. De som köpt via Runic's egen sajt kommer längre fram att få tillgång till Macklienten genom Steam. Den supportar dock inte saves mellan de olika plattformarna. Se tråd här:
Runic Games • View topic - Mac release on Steam May 12th at launch

Permalänk

FÖR ER SOM VILL HA SPEEDBALL 2 GRATIS!
CDA / CD-ACTION ONLINE / GRY NA PC I KONSOLE / NEWSY, SCREENY, TRAILERY, ZAPOWIEDZINumery seryjne do

Sidan är polsk och använd google översätt för att förstå, men man får bli medlem på deras forum och sedan gå in på den länken igen, så skickas en nyckel gratis till din mail du angav på forumet.
Första gången stod det något om att det endast funkar för polska användare, sen så funkade det nästa gång jag klicka på den länken :S.
Så testa några ggr så funkar det nog.
Den nyckeln man får funkar perfa på steam.

Skrivet av anders.149:

Riktigt fint erbjudande.

G2Play är ju rätt skum iofs: http://www.sweclockers.com/forum/8-ovriga-datorspel/863816-g2...

Ja det beror ju helt enkelt på :D, enligt mig så tycker jag inte det.
Om man tänker att dom köper sina retail nycklar tex i kina billigt som faen och sedan säljer bara nyckeln från fodralet dyrare, fast ändå billigare än Steam/EA.
Så är det ju alldeles utmärkt enligt mig :D.
Hur det är möjligt att dom funkar i Steam så är det enbart dom spelen som står på deras info sida, vilka utomstående nycklar som funkar och några utav dom valve spelen såklart.
Resterande funkar ju till EADM då.

Men vissa har ju tex fått fel nyckel och sedan bara sagt det och sedan fått en ny fungerande.
Vissa har fått andra problem där nyckeln spärrats och även då fått en ny och sedan inget mer problem.
Sen finns det folk som inte fått nån hjälp alls pga utav nåt jag inte vet :P.

Permalänk
Inaktiv

Tropico 3 75% rabatt i och med lansering av expansionen: News - All News

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mattinsson:

FÖR ER SOM VILL HA SPEEDBALL 2 GRATIS!
CDA / CD-ACTION ONLINE / GRY NA PC I KONSOLE / NEWSY, SCREENY, TRAILERY, ZAPOWIEDZINumery seryjne do

Sidan är polsk och använd google översätt för att förstå, men man får bli medlem på deras forum och sedan gå in på den länken igen, så skickas en nyckel gratis till din mail du angav på forumet.
Första gången stod det något om att det endast funkar för polska användare, sen så funkade det nästa gång jag klicka på den länken :S.
Så testa några ggr så funkar det nog.
Den nyckeln man får funkar perfa på steam.

Den sidan fungerar, fick min efter 1min.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk

Nyckeln funka på steam för mig med.

Permalänk
Medlem

Sega Rea hela veckan

Alla spel 60 Euro
Package: Sega Complete Pack

idag halva priset på Aliens vs Predator
Aliens vs. Predator on Steam

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thovvr:

Sega Rea hela veckan

Alla spel 60 Euro
Package: Sega Complete Pack

idag halva priset på Aliens vs Predator
Aliens vs. Predator on Steam

Detta får man ju bara inte missa.

Permalänk
Medlem

Det var rätt mycket godis i det Sega-paketet för de som inte redan har Total War-spelen och AvP.

Permalänk
Inaktiv

Majesty 2 för 7,5€, 75% rabatt: Majesty 2 on Steam

Permalänk
Avstängd

Fear + Extraction Point + Perseus Mandate för 75 kr ftw.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Inaktiv

Lucasarts Adventure Pack för 4,5€, 50% rabatt: Package: LucasArts Adventure Pack

Hearts of Iron III + Europa Universalis 3 bundle för 30€, 50% rabatt: Package: HOI3 + EU3 Bundle
50% rabatt även på spelen om man vill köpa dessa separat.

Permalänk
Medlem

Måste bara säga att detta är en av mina favorit-trådar här på Swec.
Ni som bemödar er att skriva ny inlägg för varje nytt erbjudande, ni gör en strålande insats!

Tack!

Jag försöker dra mitt strå till stacken så ofta jag kan, men det är svårt att hinna först med något här

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965BE @3,9GHz &1,47V | Club 3D Radeon HD 4870 512MB | 8192MB Mushkin XP2-6400 | Corsair CMPSU-750HX | MSI DKA790GX Platinum | Seagate Barracuda 7200.10 320GB | Seagate FreeAgent 500GB | NOCTUA NH-U12P | G15v2 + G7 ("carbon fibre-look") | Cooler Master Cavalier 3 Black | Logitech X-230 | Samsung SyncMaster 204B
HTPC:AMD X2 4850e | Corsair TWIN2X 6400C4 | GeForce 7900GT | Asus M2N-E | iMon Inside |