Permalänk

bärbar max 8k

Tja, farsan ska ta över min stationära då jag hellre vill ha en bärbar eftersom jag inte spelar några spel.

Så det är max 8k att lägga eftersom farsan betalar det för min dator.

Jag gör inte så mycket på datorn, surfar och spelar cs 1.6, dock är ju cs 1.6 på rätt hög nivå.
Kanske även lite video/fotoredigering, men absolut ingen seriöst.

Är väldigt sugen på Komplett.se - Acer Aspire 5740G 15.6"WXGA - acer aspire 5740G!

Finns det något mer prisvärt eller något annat förslag?

hejhopp

Permalänk

Finns absolut inget som ger mer prestanda/krona än den du länkat där

Permalänk
Medlem

Nej vad jag vet så finns det inget som är mera prisvärt än denna. har lettat en hel del ochså men kunde inte hitta någon bättre är själv en stolt ägare av den och den funkar super bra ska även gå att se på 3D filmer på den.

Visa signatur

MIN DATOR ÄR SNABBARE ÄN DIN

Permalänk

okej, då väntar jag på ett par svar till och ser om det finns nåt pangpris!
tack för svaren grabbar

Permalänk

Den är billigast på komplett, kostar 1000kr mer hos andra handlare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaffetant:

okej, då väntar jag på ett par svar till och ser om det finns nåt pangpris!
tack för svaren grabbar

Är nog mest prestanda/pris du kan hitta ja, om du inte värderar andra saker som portabilitet, batteritid, eller märke/design

Visa signatur

FD Define R4 | ASUS Z170 Pro Gaming | Corsair RMx 550W | Intel Core i5 6600K + Noctua NH-U12S | ASUS GeForce GTX 960 4GB | Corsair 16GB (2x8GB) DDR4

Permalänk

blir o beställa 5740G då!

Permalänk
Avstängd

Egenskaper för Acer Aspire 5553G-N936G64Mn (LX.PUB02.105) köp denna och bli grymt nöjd. Ska önska mig en sådann när jag fyller år

Visa signatur

Dator #1# ||||Cpu: i5 2500k 3,3ghz ||Ram: crosair 8gb 1333mhz ram ||Graffe: hd 5850 xtreme crossfire ||Nätagg: xfx core edition 750w ||Chassi: Antec 300 ||Moderkort: MSI P67A-G45 B3 ||Hårddisk: Samsung f3 500gb ||

Permalänk

2000kr för mer ramminne och bättre processor? njaeeee
5740G är redan overkill för mig