Gemensam beställning från www.case-mod.com

Permalänk
Medlem

Nu har de fixat ett lite bättre pris på frakt av lådor
Hello Simon,

I have a new quote for shipping 2 cases. As long as the dimension is fine, 2 cases will be $119 for shipping by 4-7 days air mail to Sweden.

Visa signatur

Gigabyte GA-7VRXP | AMD XP AGOIA 1800+@2000+ | Tyst luftkylare ;) | Samsung 256 MB DDR | GF 2 PRO | Seagate Barracuda IV 80 GB

Permalänk
Medlem

ja men det är fortfarande stor skillnad till shipmail jag tycker att det är bättre man kan väll vänta 1 månad det är ju ite så farligt när man tjänar så mycket på det.

Permalänk
Medlem

ja jag tycker oxå att vi ska vänta en månad...

Visa signatur

Core 2 Duo T7200, 2048MB 667mhz, ATI x1700

Permalänk
Medlem

lätt Shipmail, annars hopapr jag ur iafs.. då kan man ju lika gära beställa från sverige

Permalänk
Medlem

nja en månad är lång tid!
kan hända mycket i sweden under den tiden

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Polisen
nja en månad är lång tid!
kan hända mycket i sweden under den tiden

Nja, hade det varit typ processor och grejjor så skulle det säkert hinna hända en del grejjor i sverige under en månad men nu e det ju typ nästan bara fläktar och ATA kablar och på den markanden så går det inte riktigt lika fort som det gör för processorerna

Visa signatur

[size="1"]Chip-Con Prometeia || Xtreme DDR 512MB || EPoX 8K5A2+ || AMD 1700+@2860MHz || Creative Gf4 Ti 4400 || Gentoo linux
[/size]

Permalänk
Medlem

Hr ni sett att dom fått in swiftech mcw462 ?
Synd bara att dom inte har pelt versionen.
nån som vet om man kan köpa till pelttillbehören senare ?

Permalänk
Medlem

Jag tror nog jag är med lite grann iaf.. skickar vad jag vill ha sen... sen får jag se vad det kan komma att kosta och sånt... så det är inte säkert att jag är med sen ändå

EDIT: Kan nog inte va med ändå... har ont om pengar just nu

Permalänk
Medlem

Hur många är det som ska ha chassin. Jag ska nog ha ett iallafall

Permalänk
Avstängd

Än så läng är det bara jag som ska ha chassi, men jag har hört från två andra som håller på o bakar lista att dom kanske skulle ha varsit chassi...

Visa signatur

[size="1"]Chip-Con Prometeia || Xtreme DDR 512MB || EPoX 8K5A2+ || AMD 1700+@2860MHz || Creative Gf4 Ti 4400 || Gentoo linux
[/size]

Permalänk
Medlem

Jag kanske är på! Ska bara se om jag kan få tag på lite pengar!

Visa signatur

Tack vare oss så är din dator säker!

Permalänk
Medlem

Hur mycket är orden upp i nudå med alla som har skickat in sin lista

Permalänk
Medlem

Beställ snart !

Visa signatur

Core 2 Duo T7200, 2048MB 667mhz, ATI x1700

Permalänk
Avstängd

Nu är vi uppe i lite över 700$ vet 4 stycken nu som kanske ska köpa chassi...mennu har dom inte så lång tid på dig =( aja, men hoppas vi kommer upp i 10K det voder asfett....fatta när jag skickar listan till dom på case-mod.com dom lär ju typ svimma nä'r dom ser den...jag kan säga redan nu att det är ruskigt mycket saker på lisan...skulle tippa på 3-4 kollin nu dom tog ju 70 per kolli med air mail och det var ju 4 gånger så snabbt som shipmail så man kan ju hoppas att det var 4 gånger så dyrt oxå...isåfall bli frakten ynkligt liten för alla som har beställt för under 1000kr

Visa signatur

[/size]

Permalänk
Medlem

det blir nog 1000 dollar för jag ska beställa för en bra bit över 200. jag väntar bara tills sista dagen när ska du skicka listan den 10de kan jag skicka mailet till dig då eller måste jag skika redan imorn?...

Permalänk

Kul för dig Snugglez som ska paketera om allt och skicka vidare till oss
HAHAHAHAHA närå, men ... du vet

Permalänk
Avstängd

Jag gör detta först o främst för att jag vill vara snäll mot er, för jag tycker sweclockers äger så mycket att det vore dumt om man inte kunde ställe upp å ta i tu med detta...

Sedan kommer jag hem typ vid 4 på tisdag och då skickar jag in listan....så maila innan 4 så bli jag mycket glad

Visa signatur

[/size]

Permalänk
Medlem

Dr.Snuggels, Dr blabla..

Fint att du gör detta.. men om du tar alla pengar själv? Då jävlar får du swec på dig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dr.SnuggleZ
Jag gör detta först o främst för att jag vill vara snäll mot er, för jag tycker sweclockers äger så mycket att det vore dumt om man inte kunde ställe upp å ta i tu med detta...

Sedan kommer jag hem typ vid 4 på tisdag och då skickar jag in listan....så maila innan 4 så bli jag mycket glad

Du får itne beställa utan mej! jag har dej på icq men vi är 3 pers som ska skicka in en lista den ligger typ på mer än 400 $

Permalänk
Avstängd

Å fan ligger erat på 400$ så kommer vi lååångt över 1000$ fatta att dom kommer älska sweclockers på case-mod.com

speciellt mig jag borde fan få ett gratis chassi eller nåt för att jag fixar detta åt dom

Visa signatur

[/size]

Permalänk
Medlem

Du bodet faktiskt påpeka hur STOR beställningen faktisk är så kanke dom kan fixa nått riktigt bra fraktavtal eller vad som helst.

Permalänk

Ligger dom i usa så kan ni lätt räkna med <3$ per kilo sen kommer tullavgifterna på 14%
sen kommer den där GOA momsen på 25%
Så räkna inte med att det blir billigt...
Jag köper mina grejor i sverige... men tack för att du tar dig tid..

Visa signatur

Högre fart för en bättre vardag :)

Permalänk
Medlem

Nu har man skickat in sin beställning
Sub-Total: $178.43

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hiocprospeed
Ligger dom i usa så kan ni lätt räkna med <3$ per kilo sen kommer tullavgifterna på 14%
sen kommer den där GOA momsen på 25%
Så räkna inte med att det blir billigt...
Jag köper mina grejor i sverige... men tack för att du tar dig tid..

Säjj inte nåt som du inte vet nåt om!

Jag har mailat handelskammaren och fick till svar att det _ÄR_ tullavgift när du importerar datortillbehör från USA till sverige....

Däremot så kommer det på 25% moms på både frakt och priset i USA, men eftersom jag beställer allt till min farsas företag så kommer alla som köper få kvitton utskrivna av SN DATA AB så om ni har företag är det bara dra av momsen där, skriv BOKFÖRINGSDATOR eller nåt i bokföringen

//Patrik

Visa signatur

[/size]

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jesper_Axelsson
Du bodet faktiskt påpeka hur STOR beställningen faktisk är så kanke dom kan fixa nått riktigt bra fraktavtal eller vad som helst.

Ja, givetvis påpekar jag det!

Men det är bra att ni kommer med förslag till vad jag ska skriva och sådär, det är ju inte säkert jag alltid gjort det på det smidigaste sättet...

Visa signatur

[/size]

Permalänk
Medlem

Hur mycke ligger du på nu?

Permalänk
Medlem

Kan du inte skicka listan lite senare ? dom flest borde ju va hemma vid 18:00 eller nått och efter som USA ligger 7 tim före så är det ju rätt tidigt ändå.........

Permalänk
Medlem

såå nu e min lista skickad, ligger på runt 220$

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jesper_Axelsson
Kan du inte skicka listan lite senare ? dom flest borde ju va hemma vid 18:00 eller nått och efter som USA ligger 7 tim före så är det ju rätt tidigt ändå.........

Vad är du ute efter?!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T4nk

Vad är du ute efter?!

Han planerar säkert en kupp mot listan...men där tror han fel!

jag har den säkerhetskopiserad på tre datorer ifall nått skulle hända...vore inte sp kul om min dator skulle kracha typ nu....

Nej nu ska jag räkna ihop listan och pengarna=jobbigt...

jag kan tala om att det rasat in lite betällningar idag så jag skulle tippa på att vi kommer över 10K

Visa signatur

[/size]