Permalänk

2vs2 random

Är det bara jag som har märkt att direkt man spelar med en från Frankrike så förlorar man?

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Entusiast

är du förvånad?

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

Nej jag hatar Frankrike, men något måste de väll vara bra på?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har alltid varit så

Visa signatur
Permalänk

Dom har säkert en egen version av SC2, precis som allt annat som ska vara speciellt för de där stackarna. Europeiska sångfestivaler och annan skit. Bara för att dom inte vill lära sig engelska som resten av världen gjort.

Permalänk
Medlem

Måste ju vara rätt svårt överhuvudtaget att spela 2v2 med en random motspelare mot 2 andra som sitter i vent och har en plan.

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sgart:

Måste ju vara rätt svårt överhuvudtaget att spela 2v2 med en random motspelare mot 2 andra som sitter i vent och har en plan.

det är iofs prioriterat att random möter random, dock så är det inte alltid så tråkigt nog :<

min polare har ännu roligar han är i diamond random 2on2 och blir parad med typ silver - bronze mot 2 diamond spelare som inte är 2on2 random taskigt lägger för honom han skulle gärnavänta 20min extra för bättre matchup men det är inte blizzards policy

Visa signatur

orka

Permalänk
Entusiast
Skrivet av MIFFo_BEast:

Nej jag hatar Frankrike, men något måste de väll vara bra på?

they're lovers, not fighters. oui oui!

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Skrivet av miffo:

det är iofs prioriterat att random möter random, dock så är det inte alltid så tråkigt nog :<

min polare har ännu roligar han är i diamond random 2on2 och blir parad med typ silver - bronze mot 2 diamond spelare som inte är 2on2 random taskigt lägger för honom han skulle gärnavänta 20min extra för bättre matchup men det är inte blizzards policy

jag spelade med en diamond spelare idag och han var inte ens bra, efter att hans zerglings attack misslyckades så kallade han mig noob och drog jag borde ha sparat replayen

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av MIFFo_BEast:

jag spelade med en diamond spelare idag och han var inte ens bra, efter att hans zerglings attack misslyckades så kallade han mig noob och drog jag borde ha sparat replayen

Lär väl finnas under Recent Replays? Om du inte har lirat som en galning idag xD

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem

Om du spelar på ett tag så matchas du med bättre och bättre spelare (förutsatt att du vinner). Jag hamnade i silver 2v2 random men spelade relativt snabbt upp mig till Diamond. Samma sak pågår nu i 3v3...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jooh4n:

Lär väl finnas under Recent Replays? Om du inte har lirat som en galning idag xD

Precis! Ladda upp!

P.s. ibland testar även vi i diamond nya taktiker eller bara lirar for fun, därför vi "suger". Men generellt är diamond en bra lirare och bronze en kass. Ju fler matcher denna har lirat ju bättre stämmer det.

Permalänk
Medlem

Jag hamnar bara med massa .. idioter!
Gah!
Jag vet vi börjar techa när vi möter 2-3st zergs....
Tror inte de hinner ruscha innan jag har fixat mitt flyg....
!!!!!!!!!!

Visa signatur

/SAnDis - Pew pew

Permalänk
Medlem

Börja inte ens prata om 4v4, blev teamad med idel noobs mina första 15 matcher, tror att det var "favored" för motståndaren nästan 90% av matcherna. Blev silver först efter 1-4, men efter att ha piskat ett gäng diamond-spelare så blev jag direkt promotad till platinum iaf