Erbjudanden på Steam

Permalänk
Skrivet av Elgot:

Och nu blev det 75% på quakespel.

Ja, och Quake Collection för 72:- är ju utan tvekan ett givet köp även om man har spelen på skiva sedan tidigare!

Visa signatur

Asus Sabertooth X58 | Intel Core i7 950 | Prolimatech Super Mega | Corsair XMS3 Vengeance 12GB | Asus GeForce GTX 970 Strix DCII | Samsung 830 256GB | Samsung F3 500GB | Corsair AX 1200W | Corsair 800D | Scythe Kaze Master Pro | Windows 10 | Ducky Shine Mech Brown | Logitech G502 Proteus Spectrum | Acer Predator XB241H | Samsung Galaxy S6 Edge 64GB
"Carai an Caldazar! Carai an Ellisande! Al Ellisande!"

Permalänk
Hjälpsam

Dogfighter 6.99€ och Bucket full of Blood för 2.49€ (-50%).

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/51gntq | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 9600 XT 16GB | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/gwcxfs
HTPC | https://valid.x86.fr/gqtxws |

Permalänk
Hedersmedlem

66% på Borderlands.

Permalänk
Skrivet av Elgot:

66% på Borderlands.

Det där var dealen som fick bägaren att rinna över. Fast, 199kr för PS3 fraktfritt från ElG. Föredrar min sköna soffa framför datorn. Men, det var Steams pris som fick mig att rycka till o beställa spelet.

Visa signatur

Bloggen för dig med sjuk/egendomlig humor:
http://www.colinzeal.se

Permalänk
Skrivet av ColinZeal:

Det där var dealen som fick bägaren att rinna över. Fast, 199kr för PS3 fraktfritt från ElG. Föredrar min sköna soffa framför datorn. Men, det var Steams pris som fick mig att rycka till o beställa spelet.

Känns spontant som att jag skulle ogilla den "tecknade" stilen, men spelet verkar ju helt okej i övrigt så man kanske skulle införskaffa det någon gång framöver. Vad säger ni som har det, är det något man stör sig på eller direkt tänker på?

Visa signatur

Asus Sabertooth X58 | Intel Core i7 950 | Prolimatech Super Mega | Corsair XMS3 Vengeance 12GB | Asus GeForce GTX 970 Strix DCII | Samsung 830 256GB | Samsung F3 500GB | Corsair AX 1200W | Corsair 800D | Scythe Kaze Master Pro | Windows 10 | Ducky Shine Mech Brown | Logitech G502 Proteus Spectrum | Acer Predator XB241H | Samsung Galaxy S6 Edge 64GB
"Carai an Caldazar! Carai an Ellisande! Al Ellisande!"

Permalänk

Tänker bara på att det är tecknat (stör mig också på det) när man ser stillbilder på spelet. I videos så tappar jag bort den tanken nästan direkt.

Visa signatur

Bloggen för dig med sjuk/egendomlig humor:
http://www.colinzeal.se

Permalänk

Tänker inte alls på det när man spelar känslan är riktigt grym tycker jag och gillar det faktis riktigt nice spel!

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [Powercolor 9070XT Reaper] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W][Philips Evnia 34M2C8600 + 2x Dell 2715H 27"] OS: Bazzite OS
*🎮 Ps5 PRO Digital Edition
*📱 Galaxy S25 Ultra | 🎧B&W px7 s3|
*📺LG Oled CX48
*Noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk
Hedersmedlem

STALKER: shadow of Chernobyl + Call of Pripyat för €7,50.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Elgot:

Stör mig på att det inte går att köpa CoP löst, men 7,5€ för hela bundlen är fortfarande ett bra pris. Lite knepigt att Clear Sky inte ingår bara.

Permalänk
Medlem

riktigt bra pris på stalker.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Clear Sky ingår inte i paketet

Visa signatur

| Z790 Formula | 14900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| RME ADI-2 DAC FS | Fostex TH-X00 | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck | Simagic Alpha U |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elgot:

Synd att man redan har båda, riktigt bra deal annars.

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Plain Sight för 1,80 euro. Någon som testat?

Visa signatur

AMD 955 BE | Corsair 1600 MHz XMS3 |Gigabyte 890GPA-UD3H | HD5850 PCS+ | Fractal Design Tesla 550 Watt | Fractal Design Define R2 | Samsung Spinpoint F3 1TB

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Elgot:

Mount & Blade för 4,99€

Nu till ett helt nytt pris.

Permalänk
Hjälpsam

Sam & Max: The Devil’s Playhouse 18.99€ (- 42%).

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/51gntq | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 9600 XT 16GB | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/gwcxfs
HTPC | https://valid.x86.fr/gqtxws |

Permalänk
Entusiast

allt company of heroes -75%

4€ för guld paketet.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maltek:

Plain Sight för 1,80 euro. Någon som testat?

Köpte det och testade... kan nog vara kul på lan... men det var inte riktigt så fräckt som det utlovades... värt pengarna? Mjae... inte om man sitter själv iaf...

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Firkraag:

allt company of heroes -75%

4€ för guld paketet.

Mycket bra köp.

Permalänk
Medlem

Grymt bra pris på Company of Heroes, synd att man själv har orginalboxarna bara. Blir väl att köpa för att ha det på Steam också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av darkmoon:

Köpte det och testade... kan nog vara kul på lan... men det var inte riktigt så fräckt som det utlovades... värt pengarna? Mjae... inte om man sitter själv iaf...

Roligt att spela online. Synd bara att spelet saknar samma ladder och utformning online som StarCraft 2.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

udda att gold paketet är dyrare än att bara köpa opposing. är det något som saknas i gold? har redan vanliga

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

köpte precis paketet för 11.50 jävligt prisvärt!

Permalänk

Alltså är det ett bra spelbart spel detta Company of Heroes?
Jag har varit offline i mer eller mindre 15 år och totalt tappat kollen på vad som är bra eller ej.
Det sista spelen jag minns att jag spelade innan jag gick offline var DOOM, Civ, Dune och någon föregångare till dagens warcraft/starcraft?
Jag har nyss "vaknat" och börjat lira lite igen.!?

Visa signatur

1. i9 osv...
2. Air 13"

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av bondenpaavo:

Alltså är det ett bra spelbart spel detta Company of Heroes?
Jag har varit offline i mer eller mindre 15 år och totalt tappat kollen på vad som är bra eller ej.
Det sista spelen jag minns att jag spelade innan jag gick offline var DOOM, Civ, Dune och någon föregångare till dagens warcraft/starcraft?
Jag har nyss "vaknat" och börjat lira lite igen.!?

Det finns demo att hämta hem via Steam-klienten (eller nätet om du så vill) för första spelet: Save 75% on Company of Heroes on Steam
Finns en knapp till höger för att ladda ned demot. Jag rekommenderar ett test om du är nyfiken.

De andra två spelen är i samma stuk, gillar du det första så bör du gilla de andra två också.

Permalänk
Skrivet av anders.149:

Det finns demo att hämta hem via Steam-klienten (eller nätet om du så vill) för första spelet: Save 75% on Company of Heroes on Steam
Finns en knapp till höger för att ladda ned demot. Jag rekommenderar ett test om du är nyfiken.

De andra två spelen är i samma stuk, gillar du det första så bör du gilla de andra två också.

Tackar för tipset. Tankat och lirat. Tror jag sparar mina slantar till kommande CIV5.

Visa signatur

1. i9 osv...
2. Air 13"

Permalänk
Medlem
Skrivet av bondenpaavo:

Tackar för tipset. Tankat och lirat. Tror jag sparar mina slantar till kommande CIV5.

Ja, slutet på september blir dyrt för min del också. Civilization V, F1 2010, Dead Rising 2 och Darksiders. Kostar på att ha bred smak.

Permalänk
Inaktiv

Värsta med Civ är väl inte priset, utan all tid som försvinner?
Men jodå, lär bli ett köp även här.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av bondenpaavo:

Hos game.co.uk finns det för £25 + frakt (totalt ca £28 tror jag), så några slantar finns att spara.

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Hedersmedlem

Blood bowl dark elves edition: -75%
Space siege: -66%