Sweclockers Augusti-turnering

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crom:

Ventrilo är också ett program som vägrar fungera för mig

Jag vet inte vad det är som är fel men oavsett vilka inställningar jag gör så kan jag int använda micen i ventrilo.... Teamspeak, Skype och Mumble fungerar utan några som hellst problem men Ventrilo totalstrejkar...

Annars vet jag nog en ventrilo server men om ingen ventrilo expert råkar komma på vad jag gör för fel så blir det inget ventrilo för mig iaf

Använder SteelSeries Siberia V2 headset med ett USB ljudkort. Headsetet syns också inne i ventrilo inställningarna.

Då borde det ju fungera med Mumble istället för Ventrilo, kolla med Firkraag iaf

Visa signatur

"In the beginning the Universe was created. This has made
a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crom:

Ventrilo är också ett program som vägrar fungera för mig

Jag vet inte vad det är som är fel men oavsett vilka inställningar jag gör så kan jag int använda micen i ventrilo.... Teamspeak, Skype och Mumble fungerar utan några som hellst problem men Ventrilo totalstrejkar...

Annars vet jag nog en ventrilo server men om ingen ventrilo expert råkar komma på vad jag gör för fel så blir det inget ventrilo för mig iaf

Använder SteelSeries Siberia V2 headset med ett USB ljudkort. Headsetet syns också inne i ventrilo inställningarna.

Det tycks ha löst sig så förhoppningsvis får jag göra debut i livekommentering då

Permalänk
Entusiast

Påminnelse, börjar streama om 5 minuter med CromX som kommentator. Förhoppningsvis fungerar justin.tv bättre idag, skrik till i chatten om den inte gör det.

Firkraag StarCraft 2 on Justin.tv

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Man får grattuelra till Yoda

Visa signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022

Gratulera Yoda, bra matcher. Sorry att jag laggade lite i sista matchen, vet inte varför. Se om det kommer stå något på första sidan imorgon nu när detta är slut.

Permalänk
Medlem

Grattis Yoda och very well played av både dig och skrmisheR.. sjukt rolig andra match !.. de andra var också bra men den hade några grymma fighter..

Visa signatur

Starcraft 2 id: Pergius.756 | I don't want to succeed, I just do it my way...

Permalänk
Hedersmedlem

Grattis Yoda.
Jag saknar replay från match 2, annars är allt klart

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Permalänk

Tackar allesammans! Skitkul att delta i en SC2 turnering! Och jag tycker vi framförallt ska tacka Gurra för att han tog initiativet till att anordna detta!

Tack Gurra!

Visa signatur

Vinnare med 13 - 0 i Sweclockers 2010-Augusti turnering i StarCraft 2
Nickname: Yoda

Permalänk
Entusiast

Tack Gurra!
Grattis Yoda!

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Hedersmedlem

tackar, fixat

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk

Känns rätt gött med 13-0 i turneringen

Visa signatur

Vinnare med 13 - 0 i Sweclockers 2010-Augusti turnering i StarCraft 2
Nickname: Yoda

Permalänk
Medlem

Grattis Yoda, välförtjänst Seger! Tackar också Gurra, även fast jag inte varit med, men skönt med folk som tar tag i saker och får något roligt gjort här på forumet

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av reallyReallySoon:

Känns rätt gött med 13-0 i turneringen

Vi kanske skulle kunna ha en "vem kan slå Yoda"-tävling?

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Skrivet av 'Gi:

[Gurra;10342870']Vi kanske skulle kunna ha en "vem kan slå Yoda"-tävling?

roflmao >_<

Visa signatur

Vinnare med 13 - 0 i Sweclockers 2010-Augusti turnering i StarCraft 2
Nickname: Yoda

Permalänk
Medlem

Grattis till vinsten Håller med om att andra matchen var väldigt spännande.

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem

Jag vet att jag lovade att Semi-finalerna och Finalen skulle dyka upp på youtube idag men dessvärre så glömde jag lägga filmerna på upload imorse innan jag åkte på jobb

Det betyder att jag börjar ladda upp dem tidigast inatt istället så någon gång under Lördag morgonen borde de finnas på youtube. Jag kommer nog också att regga en ny youtube kanal dit jag lägger alla svenska kommenteringar och så behåller jag engelskan på min nuvarande kanal

Men mer info kommer senare ikväll eller imorgonbitti.

Permalänk
Medlem

Nu håller Semi finalen mellan mig och skirmisheR på att laddas upp på min nya youtube kanal YouTube - CromSwes kanal

från skrivande stund är det ca 80min innan första matchen är uppladdad och sedan tar det ytterligare någon timme innan man kan se den i HD, i morgonbitti någon gång borde alla matcher i serien vara färdigt uppladdade så jag kommer då att uppdatera denna post med direktlänkar

Under Lördagnatten kommer jag sen att ladda upp semi finalen mellan Yoda vs Boda och under Söndagkväll kommer självaste finalen upp mellan Yoda och skirmisheR.

Jag tror tyvärr inte att jag har ork att göra någon HL video fast jag lovadet det :/ Men däremot så tror jag att jag kommer slänga upp en snabb guide till hur man gör egna kommenteringar i en ny post så att folk som tycker det skulle verka roligt får det lite enklare att börja och på så vis kanske vi har fler kommentatorer till September eler iaf Oktober turneringen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crom:

Nu håller Semi finalen mellan mig och skirmisheR på att laddas upp på min nya youtube kanal YouTube - CromSwes kanal

från skrivande stund är det ca 80min innan första matchen är uppladdad och sedan tar det ytterligare någon timme innan man kan se den i HD, i morgonbitti någon gång borde alla matcher i serien vara färdigt uppladdade så jag kommer då att uppdatera denna post med direktlänkar

Under Lördagnatten kommer jag sen att ladda upp semi finalen mellan Yoda vs Boda och under Söndagkväll kommer självaste finalen upp mellan Yoda och skirmisheR.

Jag tror tyvärr inte att jag har ork att göra någon HL video fast jag lovadet det :/ Men däremot så tror jag att jag kommer slänga upp en snabb guide till hur man gör egna kommenteringar i en ny post så att folk som tycker det skulle verka roligt får det lite enklare att börja och på så vis kanske vi har fler kommentatorer till September eler iaf Oktober turneringen

Såg era tre matcher nyss.. tyckte det var sjukt lite action och en tendens till turtlebyggen i de två första.. iofs inte sett så många zerg vs zerg, . kul med lite commentary dock..

Visa signatur

Starcraft 2 id: Pergius.756 | I don't want to succeed, I just do it my way...