Windows domination
Hur vet du det när det inte ens har varit släppt i ett år?
W7 är typ en bantad och lappad version av Vista
Det jag inte förstår med Mac är att har aldrig hört talas om någon riktig fördel med det. Det enda jag har hört är att de är snyggare, mer användarvänliga och man får sämre prestanda per krona. Men jag har aldrig hört talas om några exklusiva program som inte har finns till windows.
Snyggare? Är inte så ytlig.
Mer användarvänlig? Har inga problem med windows, dessutom så finns google.
Sämre prestanda per krona? Jag bygger hellre en egen dator med exakt de delarna som jag tycker är bäst.
Sedan så har ju ju spel också som är en dealbreaker.
Så sant. Mac använder har så desperata och ytliga argument som inte går att jämföra med.
Detta är fan sjukt vad pc/mac folk är arroganta och naiva lär er att bli ordentliga hybrid användare så slipper man dessa diskussioner vilket som är bättre/sämre jävla idioter! jakobg om du vill ha en pc laptop köp det om du vill ha en mac köp det. Prova det du vill ha och det som känns bäst ta det.
Palla vara hybrid, lättare att vara expert på ett operativsystem. Hade aldrig orkar sätta mig in i en macs krumelur aktiga os xD
Tror att det beror på att folk har suttit med dåliga billiga pc-datorer hela sitt liv <7000kr-elgiganten-datorer med winxp och bytte nu till en 15000kr- macbook pro med OS X och tror att "det finns ingen som helt seriöst kan tycka att mac är sämre än PC". De har inte testat ett OS som är nyare än winXP och heller inte använt en dator för 15000kr, så när de uppgraderar och väljer en mac så jämför de macen med det de haft innan (dvs kassa grejer).
What he said. Den PC du får för 15000kr får du knappast någon Mac för... Jo en sådan där liten sak som man kan surfa på. xD
Snälla citera när ni svarar :D