SweClockers drop!

Hur man får bort HELA windows movie maker programmet?

Permalänk

Hur man får bort HELA windows movie maker programmet?

Tjena, Måste ha bort HELA windows movie maker programmet. Men vet inte hur jag gör då.
Jag ska installera om det och hela måste bort för att det ska gå. hittar inge filer eller nått på de!

MVH Gurra

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Avinstallera i lägg till/ta bort program?

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Avinstallera i lägg till/ta bort program?

Hittar det inte!

Permalänk
Medlem

Vilken version av Windows?

Permalänk
Skrivet av Thomas H:

Vilken version av Windows?

Är en XP dator från början som är omgjord till W7 och det var det nysast när det funka

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

revo uninstaller då eller pröva och se om du har windows live.

Permalänk
Medlem

I XP så behövde man från lägg till/ta bort program fönstret välja Windows komponenter (eller liknande) för att se vissa MS program, typ MSN. Det finns en motsvarighet i W7, har du kollat den? Själv hittar jag bara Media Center och DVD Maker, men jag är inte säker på att jag ens har Movie Maker.

Permalänk
Medlem

Är det nyaste windows live essentials du sitter med? Då får du trycka på den och välja vad du ska ta bort.

Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750. 4TB nvme SSD|| Surface Pro 2017 || Google Pixel 8 Pro|| BMW R1300GS 2025

Permalänk
Skrivet av tcntad:

revo uninstaller då eller pröva och se om du har windows live.

Provade, fick inte fram det där heller

Skrivet av Thomas H:

I XP så behövde man från lägg till/ta bort program fönstret välja Windows komponenter (eller liknande) för att se vissa MS program, typ MSN. Det finns en motsvarighet i W7, har du kollat den? Själv hittar jag bara Media Center och DVD Maker, men jag är inte säker på att jag ens har Movie Maker.

Aaa, fick fram det, men hittar inte filen

Skrivet av NoNamesWayne:

Är det nyaste windows live essentials du sitter med? Då får du trycka på den och välja vad du ska ta bort.

Vet ej, kan inte direkt datorer!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Klart det är WLE han använder..

In i kontrollpanelen\lägg till/ta bort program (XP) -- Program\Avinstallera program (Vista/7) och leta upp live essentials.

Permalänk

Tackar, fick ordning på det