Erbjudanden på Steam

Permalänk
Medlem

X Superbox. En samling innehållande:
X: Beyond The Frontier
X:Tension
X2: The Threat
X3: Reunion
X3: Terran Conflict

€35,99

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av fammo:

Köpte killing floor förra julen tror jag det var. Då var det 50% rea. Spelet är inte det snyggaste. Tycker det är lite folk som spelar det, dem gångerna jag har varit inne.
Var kul i början. Men jag tröttnade ganska fort på de spelet. Gjorde dock inte ngn förlust med tanke på hur billigt det var.
Gillar man zombies så köpt hehe.
Har inte och kommer inte lägga ner mer pengar på de spelet. DLCs är bara onödigt till de spelet i mitt tycke =P

Skrivet av DarkAlf:

Deras DLC:s är bara kosmetiska och fyller ingen funktion (möjligtvis bortsett från att det kan vara lättare för din lagkamrater att hitta dig när du spelar som medic och faktiskt ser ut som en).

Karaktärspaketen är mer eller mindre bara ett sätt för spelarna att stötta/tacka Tripwire Interactive för deras gratis innehållsuppdateringar. T.ex. så nu senast så fick alla 4 nya banor och 1 nytt vapen, och sedan kan de som vill välja att betala för de extra karaktärerna.

Okej, tack för infon

Största problemet verkar väl vara brist på spelare som fammo nämnde. Lite osäker på om man ska slå till xD

Edit: Impulsköp, köpte skiten

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Entusiast
Skrivet av nmc:

jag tror inte det spelet har släppts än, utan det är väl en förbokning? har dock haft ögonen på det spelet ett tag, blir ett givet köp när det släpps!

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Okej, tack för infon

Största problemet verkar väl vara brist på spelare som fammo nämnde. Lite osäker på om man ska slå till xD

Edit: Impulsköp, köpte skiten

Hehe, det är kul som fasen, några polare och jag spelar det en del Roligare med folk man känner (som vanligt)

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av anemic:

Hehe, det är kul som fasen, några polare och jag spelar det en del Roligare med folk man känner (som vanligt)

Ja det var rätt skoj, jag hade inga som helst problem att hitta servrar med folk på heller. Riktigt skönt med en server browser som fungerar som den ska också till skillnad från all annan skit nuförtiden x)

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

En liten sak jag funderar på.
Då jag inte har ett eget bankkonto ännu funderar jag på att be morsan göra ett paypal konto, sen sätta in lite av mina pengar där, sen kan jag gå å köpa vad tusan jag vill på steam. Går detta? alltså sjöder steam Paypal?

Visa signatur

Desktop/Spel 9800X3D, RTX 5090 FE, Asrock A620I, 32 GB RAM, NR200P, SF1000, W10 LTSC
Laptop/Jobb MacBook Pro 16", M3 Max (16C CPU, 40C GPU), 48 GB RAM
Skärm PG32UCDP OLED Mus Superlight Tangentbord Keychron V4 60% (Gateron Smoothie)

Permalänk
Medlem
Skrivet av lambdaN:

En liten sak jag funderar på.
Då jag inte har ett eget bankkonto ännu funderar jag på att be morsan göra ett paypal konto, sen sätta in lite av mina pengar där, sen kan jag gå å köpa vad tusan jag vill på steam. Går detta? alltså sjöder steam Paypal?

Du kan be henne sätta in pengar direkt på din steam wallet istället.

Visa signatur

Lian Li A71FB, Bequiet Dark Pro 850w, Asus P9X79 pro, i7 3930k@4.7Ghz, R9 290X, H2O, 32gb ddr3, Samsung 830 128gb, 2x 1.5tb WD black, Asus Phoebus.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gaston85:

Du kan be henne sätta in pengar direkt på din steam wallet istället.

Det låter intressant, ska kolla lite på detta när steam friends fungerar igen,

Visa signatur

Desktop/Spel 9800X3D, RTX 5090 FE, Asrock A620I, 32 GB RAM, NR200P, SF1000, W10 LTSC
Laptop/Jobb MacBook Pro 16", M3 Max (16C CPU, 40C GPU), 48 GB RAM
Skärm PG32UCDP OLED Mus Superlight Tangentbord Keychron V4 60% (Gateron Smoothie)

Permalänk
Medlem

Va är felet på steam just nu ?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Brezzer7:

Funkar fint här. Eller ja fint och fint förresten, fint för att vara Steam x)

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brezzer7:

Gör som alla andra och kolla på deras hemsida?

https://support.steampowered.com/

Visa signatur

Datorer - M1 MacBook Pro 14"
Hörlurssystem - Scarlett 4i4 / Objective2 / Beyerdynamic DT 770
Ljudsystem - NAD C356BEE > DALI Mentor 6
Bilpark - Porsche 718 Spyder

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av Brezzer7:

jag var tvungen att kryssa ur all steamspel från min brandvägg här om dagen.
Detta för att konfigurera om brandväggen.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/51gntq | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 9600 XT 16GB | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/gwcxfs
HTPC | https://valid.x86.fr/gqtxws |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

jag tror inte det spelet har släppts än, utan det är väl en förbokning? har dock haft ögonen på det spelet ett tag, blir ett givet köp när det släpps!

Som du säger så har det inte släppts än, men man kan köpa det ändå(om detta är förhandsbokning vet jag inte).

Permalänk
Hedersmedlem

Vill inte klaga men tycker ett av deras erbjudanden just nu inte är så generöst...

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Köpte Sol survuvor i helgen när de hade 50 % rabatt.... spelet är väl OK. Single player delen tog 9 h att spela igenom, på Normal.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Vill inte klaga men tycker ett av deras erbjudanden just nu inte är så generöst...

http://data.fuskbugg.se/skogsturken/deal.png

bilden fungerar inte

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av flyawaynille:

bilden fungerar inte

Uppladdningssidan verkar nere för tillfället, kommer väl upp igen så småningom

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Inaktiv

Smått of-topic även om det är Steam-relaterat.

Alla som köpt Borderlands på Steam får tillgång till Duke Nukem Forever demot när(/om?) det släpps: Looks Like All Steam Borderlands Owners Get Duke Nukem Forever Access

Registrerade min nyckel tidigare idag utan några problem.

Permalänk
Medlem

Kan man trycka in listan på gratis spel i första inlägget och ev. ändra där lite också? Eller borde ligga/ligger den i "gratisspel" ?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av nmc:

Kan man trycka in listan på gratis spel i första inlägget och ev. ändra där lite också? Eller borde ligga/ligger den i "gratisspel" ?

Det går bra.

Permalänk
Inaktiv

Veckans midweek-erbjudande:

Men of War för 3,24€ Save 75% on Men of War on Steam
Men of War: Red Tide för 4,99€ Save 75% on Men of War: Red Tide on Steam
Men of War: Gold Edition för 7,49€ Save 75% on Men of War: Gold Edition on Steam

samt

Tales of Monkey Island: Complete för 4,69€ Save 86% on Tales of Monkey Island Complete Pack on Steam

Permalänk
Entusiast

Monkey Island, köpt. 86% var en trevlig överraskning!

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Skrivet av anders190:

Man borde nästan slå till alltså! Alltid gött med mac kompatibla spel också för framtida mbp köp

Permalänk
Hjälpsam

Slog till.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/51gntq | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 9600 XT 16GB | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/gwcxfs
HTPC | https://valid.x86.fr/gqtxws |

Permalänk
Inaktiv

Veckans Weekend Deal: Blacklight: Tango Down för 7,49€ Save 50% on Blacklight: Tango Down on Steam

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ratatosk:

Slog till.

Kände pressen och gjorde likadant

Permalänk
Inaktiv

Om man köpt Cities XL (Regular eller Limited Edition) på Steam får man köpa Cities XL 2011 för halva priset (20€): Cities XL 2011 on Steam

Permalänk
Medlem
Skrivet av anders190:

Veckans Weekend Deal: Blacklight: Tango Down för 7,49€ Save 50% on Blacklight: Tango Down on Steam

köpte det för ett tag sedan kul spel, men det är inga som spelar så det kan ta ganska lång tid att starta ett game.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk

steam borde ha en " gratis spel " hörna tycker jag.. jag är ny med steam .. det kanske redan finns bara jag som inte hittat dit än..

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5