Erbjudanden på Steam

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av frankwhite:

Eve Online Tyrannis - EUR 5
Defense Grid Awakening - 2,25
Cities XL 2011 - 29,99
DeathSpank - 8,70
Indie Story Pack ( And yet it moves + Gish + Jolly Rover + Puzzle Agent + Recettear An Item Shop's Tale ) - 4,49
Audiosurf (!!!) - 2,50
Batman Arkham Asylum GOTY - 10,20
Kane & Lynch 2: Dog Days: - 7,50

Gift packs:

10 x Defense Grid Awakening - 13,99
12 x Audiosurf - 19,99
6 x Left 4 Dead 2 - 29,99
10 x Puzzle Quest 2 - 29,99

(jag säger inte nej till en kopia av L4D2 om någon vill köpa)

Alltid kul att se när man köpt spelen för 600kr styck. Köpt två, och nu får man sex stycken för 300kr..

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Inaktiv

*tråd rensad*

Antydan till innehav av piratkopierat material är förbjudet enligt forumets regler.

Permalänk
Medlem
Skrivet av frankwhite:

Eve Online Tyrannis - EUR 5
Defense Grid Awakening - 2,25
Cities XL 2011 - 29,99
DeathSpank - 8,70
Indie Story Pack ( And yet it moves + Gish + Jolly Rover + Puzzle Agent + Recettear An Item Shop's Tale ) - 4,49
Audiosurf (!!!) - 2,50
Batman Arkham Asylum GOTY - 10,20
Kane & Lynch 2: Dog Days: - 7,50

Gift packs:

10 x Defense Grid Awakening - 13,99
12 x Audiosurf - 19,99
6 x Left 4 Dead 2 - 29,99
10 x Puzzle Quest 2 - 29,99

(jag säger inte nej till en kopia av L4D2 om någon vill köpa)

L4D2 x6 kostar 24.99

Visa signatur

Dator: Ryzen 5900X, 32GB RAM, RTX3080
Ljud: SMSL SU-8, HDVA600, HD800.

Permalänk
Medlem

Shit...... här känner man sig nästan blåst när man köpt de mesta spelen i affären för över dubbla xD

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

Någon som är sugen att dela på L4D2?:P

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk

left 4 dead 2

Skrivet av fammo:

Någon som är sugen att dela på L4D2?:P

Ja. Slå till fort så är jag med på hälften, eller en tredjedel om du hittar ytterligare en person att handla ihop med. Tre eller två nycklar var alltså.

Visa signatur

Inger 78år

Permalänk
Moderator
Moderator

En drös nya deals; Burnout Paradise, Warhammer 40k Dawn of War II Gold Edition, Machinarium, Tropico 3 Gold, Torchlight, Empire: Total War, Arma 2, Blur och "Indie Clever Pack".

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Entusiast

doh, Blur, hoppas dem har den dealen i jul också.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

frågan är nu är empire:total war värt det om man skaffade civ 4 förra året och har knappt spelat det

Visa signatur

no i will not go loladin over this....no not at all

Permalänk
Medlem
Skrivet av akeripper:

frågan är nu är empire:total war värt det om man skaffade civ 4 förra året och har knappt spelat det

Inte samma slag spel om du är rädd att du tröttnar.

Här sköter du bara trupper ute på slagfällt.
ladda ner demot och testa? - Save 50% on Empire: Total War on Steam höger sida, ovanför wishlist.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Funderar på om man ska köpa detta eller slå till på valve complete pack under jul rean :/

EDIT: Köpte detta nu så jag har något att göra över helgen

EDIT: Fan hoppas Torchlight kommer med FET rea vid jul alltså Nere mot 4€ skulle vara nice då andra köpt det för det.

Köpte Torchlight för precis 4€ precis Sen kan man ju hoppas att de önskningar man har hos steam går igenom via deras kampanj

Permalänk

Lite tråkigt att det oftast är samma erbjudanden vid varje rea. Det är alltid Warhammer 40000, Torchlight, Empire Total War, L4D2 osv ...Skulle gärna se lite rea på New Vegas, Civ 5 etc.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Lite tråkigt att det oftast är samma erbjudanden vid varje rea. Det är alltid Warhammer 40000, Torchlight, Empire Total War, L4D2 osv ...Skulle gärna se lite rea på New Vegas, Civ 5 etc.

Vid jul kommer det nog lite andra spel också skulle jag tro. Men nu vid dessa "vanliga" reor så är det nog de gamla vanliga. Dock är de fortfarande bra Kolla in alla indiespel som finns på steam. De kör de ju inte samma rea på varje gång

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Rickard11:

Lite tråkigt att det oftast är samma erbjudanden vid varje rea. Det är alltid Warhammer 40000, Torchlight, Empire Total War, L4D2 osv ...Skulle gärna se lite rea på New Vegas, Civ 5 etc.

Hur många sådana här reor har det varit sen dem 2 släpptes? 1(halloween)?

Spel som är 1-2 månader är inte så ovanligt att dem vill sälja för fullpris ett tag till

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Hedersmedlem

Tänkte inte köpa ARMA2: Operation Arrowhead pga de hysteriskt många buggarna i vanliga ARMA2, men kunde inte motstå både OA och British Armed Forces för 180kr.

Edit: Och ARMA2 + OA finns i speciellt paket för €20, så för €25 får man allt om man skulle sakna A2. OA är dock fristående.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Skrivet av Firkraag:

Hur många sådana här reor har det varit sen dem 2 släpptes? 1(halloween)?

Spel som är 1-2 månader är inte så ovanligt att dem vill sälja för fullpris ett tag till

Visserligen, men man har liksom redan köpt de spel som varit på rea tidigare, så vad ska man köpa nu? Skulle vara trevligt att se lite nytt bara

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Lite tråkigt att det oftast är samma erbjudanden vid varje rea. Det är alltid Warhammer 40000, Torchlight, Empire Total War, L4D2 osv ...Skulle gärna se lite rea på New Vegas, Civ 5 etc.

Det har nog lite att göra med hur villiga bolagen som gör spelen är att vara med på reor på Steam. De som är det kanske har märkt att det ger en bra ökning av försäljningen på äldre spel, och därför återkommer då och då. Sen som någon annan sa är det lite för tidigt med reor på så nya spel som NV och Civ 5. Det förekommer, men då är det inga jättesänkningar. Som t.ex. F1 2010 som de sålde lite billigare för ett tag sen (typ €39 istället för €49, kommer inte ihåg exakt).

Sen är det en avvägning, ska man vara lite snål och bara köpa spel på reor, eller ska man lägga ut mer och spela dem när de släpps.

Permalänk

Köpte Poker Night at the Inventory, Machinarium, Indie Clever Pack.

Hoppas på fler fina erbjudanden om 12 min!

Permalänk
Medlem

Kom nytt stuff nu, bara kolla på Steam för alla deals. SupCom 2 €5, Wings of Prey €12,50,
Modern Warfare €12,50 m.m.
Welcome to Steam

Permalänk
Medlem

inget som lockade denna gång, tur för plånboken idag

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Entusiast

om någon tänkte köpa 10pack nyxquest och har paypal så köper jag gärna ett ex. har hört mycket gott om det spelet! PM'a mig isf.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

om någon tänkte köpa 10pack nyxquest och har paypal så köper jag gärna ett ex. har hört mycket gott om det spelet! PM'a mig isf.

Jag kan bidra med 10% om jag får en licens

Permalänk
Medlem

tänkte köpa gta iv episodes of Liberty city. Måste jag äga vanliga gta på steam? har gta iv men inte på steam.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av flyawaynille:

tänkte köpa gta iv episodes of Liberty city. Måste jag äga vanliga gta på steam? har gta iv men inte på steam.

Du behöver inte äga vanliga GTA 4 överhuvudtaget

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Konstig prissättning på Left 4 Dead 2 - Four Pack =/

Jobbigt läge när man bara har 4.43 € på PAYPAL och Left 4 Dead 2 kostar ynka 5€

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av grapnel:

Konstig prissättning på Left 4 Dead 2 - Four Pack =/

Jobbigt läge när man bara har 4.43 € på PAYPAL och Left 4 Dead 2 kostar ynka 5€

Jag brukar köpa med mitt bankkort ^^

Permalänk
Medlem

Jag har ju inget bankkort såsom visa eller andra

Kanske någon vänlig själ köper det som giftpack till mig och jag för över 50 kronor via banken?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av grapnel:

Jag har ju inget bankkort såsom visa eller andra

Kanske någon vänlig själ köper det som giftpack till mig och jag för över 50 kronor via banken?

Jag kan fixa det. PMa mig mail och/eller Steam ID. 9 timmar kvar.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

När bör nästa erbjudanden dyka upp?

Visa signatur

SSD Corsair Force Series F120 CPU Intel Core i5 2500K @ 3,3GHz Mob ASUS P8P67 PRO REV B3
CPU Kylare Zalman CNPS-9900 MAX Ram Corsair Vengeance 4x4GB @ 1600MHz
GPU ASUS GeForce GTX 660ti 2048MB Chassi Fractal Design ARC PSU Corsair TX650W

Permalänk
Medlem

dom byts ut kl 19, men nu kommer det nog inga fler mer än "vanliga" rabatter.

Nästa bör väl vara julreorna igen.
Bara och gå in här för att se alla rabatterade priser Steam Search

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |