Permalänk
Medlem

GT5 show-off-tråd.

Tänkte att vi skulle ha en tråd där vi visar och "skryter" om våra bilar.

Jag börjar väl med min folkabuss. Lite lagom trimmad sådär. 192HK på 985kg (33HK och 1095kg original). BBS-LM fälgar och snorgrön färg som ni ser.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

haha, sjukt skönt ju! synd att man bara har 360 :/

Permalänk

Några av mina vrålåk. Bilder från fredda på gtplanet.

Asfalt med regn.

Visa signatur

PSN: Boosing

Permalänk
Medlem

Ute med mattsvarta F1:an en mörk natt och lägger lite rökridåer.

Lite dåligt väder för en dag på ringen men det fick duga.

Ny leksak! Oskyldigt vit med svarta BBS-lm-r fälgar.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Är detta ingame bilder? Det ser ju löjligt snyggt ut

Visa signatur

Ryzen 3600 | RX6800

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperDa:

Är detta ingame bilder? Det ser ju löjligt snyggt ut

Ja bilderna är tagna ingame från repriserna där man när man vill kan pausa och gå in i "photo mode". Så den renderar ju lite men spelet är inte direkt fult

Visa signatur

Permalänk

Har för mig att, det läggs till kantutjämning och andra olika effekter i photo mode? För det där är för snyggt för att kunna vara på ps3

Permalänk
Medlem
Skrivet av TyphoonCC:

Har för mig att, det läggs till kantutjämning och andra olika effekter i photo mode? För det där är för snyggt för att kunna vara på ps3

Ja det var lite det jag reagerade på med. Jag har själv ingen ps3a men det där är ju sjukt fint

Visa signatur

Ryzen 3600 | RX6800

Permalänk
Medlem
Skrivet av theBoosing:

O.o ser ju helt sjukt ut ^^

Permalänk
Skrivet av Racka:

O.o ser ju helt sjukt ut ^^

Ja, det gör det verkligen mannen. Det där är faktiskt direkt taget ingame precis som med alla andra bilder här.

Asfalt är något de också lyckats med.

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Jag skulle nog inte kalla det ingame direkt, det ser INTE ut så när man faktiskt kör.
Photo mode lägger på lite mer effekter än bara lite antialiasing, ljus och skuggor är mycket bättre, texturerna är skarpare och det går att lägga till rörelseoskärpa om man vill. Det har blivit en standardfeature för den här typen av spel att ha en inbyggd "bullshot generator".

Hur som helst, det jag egentligen ville få sagt var "Mindre snack, mera bilder!"

Visa signatur

Nämen hej!

Permalänk
Medlem

premium bilarna blir så grymt snygga på bild med deras egen photomode del. nästan snuskit äkta ser det ut ibland

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Skrivet av Donan Fear:

Jag skulle nog inte kalla det ingame direkt, det ser INTE ut så när man faktiskt kör.
Photo mode lägger på lite mer effekter än bara lite antialiasing, ljus och skuggor är mycket bättre, texturerna är skarpare och det går att lägga till rörelseoskärpa om man vill. Det har blivit en standardfeature för den här typen av spel att ha en inbyggd "bullshot generator".

Hur som helst, det jag egentligen ville få sagt var "Mindre snack, mera bilder!"

Det både är ingame och inte haha. Svårt det här. Men som du säger, Photo Mode lägger till lite effekter som man önskade var där när man faktiskt körde det.

Mera bilder as you wish:

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av theBoosing:

Mera bilder as you wish:
*bilder*

Är det en ZR1a i de 3 första bilderna? Ser galet snyggt ut.

Permalänk
Skrivet av Stealthbomb:

Är det en ZR1a i de 3 första bilderna? Ser galet snyggt ut.

Troligtvis. Alternativt en Z06 - inte fy skam det heller

Permalänk
Medlem

Aso shit! de e fan nästan värt å köpa ps3 ba för GT5 aso!!! någon som vet varför det inte släpps te något annat?

Visa signatur

Antec Twelve Hundred | i7 920 ca 2.7Ghz | Gigabyte GA-X58A-UD7 | XFX ATI HD 7970 3GB | Corsair XMS3 1600MHz 6GB CL7-7-7-20 | Intel X25-M SSD 80GB / WD Caviar® Black 1TB | Corsair HX 750W | Win 7 64-bit

Permalänk
Medlem

men jääääävlar! jag visste de skulle by snygg men de där hade jag ALDRIG trott! satan i helvete va snygg de är!
fan att man inte har varken pengar för de eller ps3 :/ ska dra till polaren någon dag tror jag, han har ps3 GT och G25 ratt (tror den hetter g25) inte prövat de för jag trodde inte de skulle vara SÅ nice!

hade fan kunna tro att den är riktig!

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

Jisses va snyggt......hoppas jag får min bundlade version det här året :/

Ni som har volvosarna släng upp lite bilder

Permalänk

Med risk för att tråden blir bandbreddstung, här kommer de senaste bilderna. Sambon provade köra gokart och tyckte det var riktigt kul, hon prövade även ta en bild med lite hjälp från mästaren. ;). Själv köpte jag precis en ny pärla för 730.000 cr cirkus. Så sjukt snygg! Vet inte om jag är nöjd med den vita färgen dock, vad tycker ni? Hon fungerar utmärkt att leka med i kurvorna. (drift).

Sambons Gokart.

Nya pärlan.

Sist men inte minst, en gammal tapper häst som varit med ett tag nu. (Många race vunna med denna kärra).

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av theBoosing:

Med risk för att tråden blir bandbreddstung, här kommer de senaste bilderna. Sambon provade köra gokart och tyckte det var riktigt kul, hon prövade även ta en bild med lite hjälp från mästaren. ;). Själv köpte jag precis en ny pärla för 730.000 cr cirkus. Så sjukt snygg! Vet inte om jag är nöjd med den vita färgen dock, vad tycker ni? Hon fungerar utmärkt att leka med i kurvorna. (drift).

Sambons Gokart.
http://files.loklint.se/Eifel (Kart).jpg

Nya pärlan.
http://files.loklint.se/Kyoto - Shoren-in_1.jpg

http://files.loklint.se/Kyoto - Shoren-in.jpg

http://files.loklint.se/Kyoto - Shoren-in_2.jpg

Sist men inte minst, en gammal tapper häst som varit med ett tag nu. (Många race vunna med denna kärra).
http://files.loklint.se/Special Stage Route 5.jpg

Jag röstar faktiskt på gul! Alla vet att gula bilar är snabbast! Ruskigt snygg iaf! Själv spenderade jag ganska nyligen lite över 500 tusen på en begagnad Skyline som gjorts i 1 exemplar. En Nissan Skyline R33 GT-R LM. Bilder kommer imorgon.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Längtar tills man införskaffar detta spelet. Galet snygga bilder, får posta här då

En liten offtopic-fråga. Hur är ljudet i spelet?

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk

Fyfan vah snygga bilder! Får fan lust att köpa ett PS3 och GT5 på direkten!

Visa signatur

>HAF 932 | XEON x5650@4GHz | | 12GB RAM@1600MHz | MSI GTX 1070 ARMOR OC@2050MHz | ASUS P6T Deluxe V2 | 2x1TB F1:s+Intel x25-V 40GB SSD+OCZ Trion 100 | HX850 | Corsair H50<

Laptop | G751JT | 1080P IPS@100Hz | GTX 970m | trasigt batteri.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.Pepper:

+1!
De blir nog att ta en runda till elgig i morron:P
Kan man koppla 360 kontroll till PS3 på något vis? PS3 kontrollen är ju den mest obekväma som finns.

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | ASUS RTX 4070 Super
LAPTOP Lenovo P1 | i7 13700H | RTX A1000

Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.Pepper:

Do it! Helt klart grymt roligt.

Ska försöka få upp någon bild imorgon. Mera!

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem

Äger en sån Mach1 fast röd

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | ASUS RTX 4070 Super
LAPTOP Lenovo P1 | i7 13700H | RTX A1000

Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem
Skrivet av theBoosing:

Jahapp, då är det endast att hoppas att du är == denna fredrik_swe på GTplanet isåfall.
Fredrik's Gallery (Updated 26 november) - GTP Forums

Permalänk
Medlem

Jag är inget proffs på att "fota" precis men här kommer lite bilder på min Lamborghini murcielago nånting
som gick på ca 350k... i spelet alltså ;D

Drog dessa stackare rätt hårt

Bugatti Veyron, usel bild men måste ju visa upp den haha

Har en hel del andra bilar och lite andra bilder, men har inga bra foton

Visa signatur

Speldator: Rtx 3070, AMD 5700x3d, Asus B450-F, Corsair 32GB 3600Mhz, 2TB SSD, Corsair 400Q, Win11.
Uppgraderad sen 2017. Nätagg, lagring och chassi består.
Skärm: Philips Evnia 27M2N8500AM (OLED, 360 Hz)

Permalänk
Skrivet av Pewtah:

Jahapp, då är det endast att hoppas att du är == denna fredrik_swe på GTplanet isåfall.
Fredrik's Gallery (Updated 26 november) - GTP Forums

Lånade lite av hans mästerliga bilder för att visa mina åk hehe.

Visa signatur

Permalänk

Finns dom i stora upplösningar? Skulle vilja ha ett par snygga bil-bakgrunder för en gångs skull

Visa signatur

cat_fish_1:
"fläktarna ska vi ju inte tala om, astmatiker med ett sugrör hade blåst bättre."

Permalänk
Skrivet av gavve:

Jag röstar faktiskt på gul! Alla vet att gula bilar är snabbast! Ruskigt snygg iaf! Själv spenderade jag ganska nyligen lite över 500 tusen på en begagnad Skyline som gjorts i 1 exemplar. En Nissan Skyline R33 GT-R LM. Bilder kommer imorgon.

Fan vad nice. Ska testa en skyline när pengarna tillåter. Ska testa med gul.

Visa signatur