Fyra nya kartor till Bad Company 2

Permalänk
Medlem

gillade de nya banorna, men längtar mer till vietnam

Permalänk
Avstängd

Som fan, ska bli så skoj med eldkastaren.

Permalänk
Avstängd

ok har testat dom nya banorna nu men jäklar vad ooptimerade dom är
fan jag är ju nere på 60fps sträcket på vissa ställen.
antar att det är allt jäkla gräs som drar ner prestandan.

lutar åt att dra ner supersampling från 4 till 2 eller inget alls

annars riktigt maffiga banor!

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem

vad skönt med nya kartor till detta eminenta spel! sitter med black ops nu men detta är ju ren dynga bitvis! men det beror nog mkt på att jag gillar då det inte går allt för snabbt,,, man börjar väl vara gammal å grå , öhm jo battlefield bc2 vietnam lär ja ju köpa då ja blir less black ops

Visa signatur

4070 super - amd ryssen 5700x -
3070ti - intel 12700KF
laptop 3070ti

Permalänk
Medlem

Satt och lirade nyligen på egna servern. Jisses vad vissa idioter inte kan respektera regler, särskilt några skumma kurdiska turkar som satt och LANade någonstans i Turkiet, enligt BC2CC som jag tittade på. Trots varningar så fortsatte de jaga mig, av alla personer. Satt och häckade uppe på ett skorsten på Harvest Day med M24, tittade runt om och såg hur idioterna spred sig in på Uncap basen.

Sänker man upplösningen till sjuka 1280x768 så får man fram, tro eller ej, avståndet till varje flagga. Detta syntes aldrig på den höga upplösningen som jag hade innan, dvs 1920x1080. Sjukt! oO

Men det bästa är ju att träffen blivit bättre med denna patch. Kan lätt plocka en jävel som sitter och häckar bakom B och jag sitter i/på husen vid min Uncap. Så ja, kartorna är massiva både i bredd och längd, 2 av dem iaf. Oasis är rena rama slakten precis som Arica Harbour på Conquest.

Visa signatur

Nikon Z6 • Nikkor AF-S 14-24/2.8G ED • Nikon Z 24-70/4 S • Nikkor AF-S 200-500/5.6E ED VR • Manfrotto BeFree Advanced Twist • Benro TMA47AL • iOptron GEM28 • William Optics Redcat 51 v2 • Lunt LS50THa/B600 • Player One Neptune-M • Player One Mars-C • GSO 6" Classical Cassegrain

Permalänk
Medlem

Iaf, min taktik på den nya sniperbanan är att sitta i tanks, och helst aldrig vistas på marken. Minst frustrerande, risken att bli skjutan av folk i fjärran är väldigt liten, smoke är väldigt bra att ha på tanksen eftersom det skjuts en hel del med tracern på dessa banor samt att man får lite tid att reparera om det skiter sig.

Permalänk
Medlem

alltså såg jag rätt eller fanns det ett nytt fordon på heavy metal? eller är jag helt ute å cyklar eller är jag helt ute å cyklar då det faktiskt skulle komma nya fordon?! :S

Permalänk
Avstängd

Vilket fordon skulle det vara? Har då inte sett något nytt :P. Nya fordon får du i Vietnam :D.

Permalänk

E det någon annan en jag som får fett med fler CTD efter uppdateringen...

Visa signatur

INTEL 6950X@ 4,2Ghz, GTX 1070Ti gigabyte SLI, 64GB DDR4, 1TB SSD, 1200w , 3x24" 5760x1080

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arkan_Swe_Utopia:

E det någon annan en jag som får fett med fler CTD efter uppdateringen...

nej!

Visa signatur

Intel core l7 8700k | asus rog strix Z370-F | strix 1080 | WD blue 500gb | velociraptor 150gb | Samsung 840 pro 250gb|Asus VG248QE 144HZ

Youtube https://m.youtube.com/user/mllndplayer

Twitch http://www.twitch.tv/linde_swe/profile

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweFox*:

Vilket fordon skulle det vara? Har då inte sett något nytt :P. Nya fordon får du i Vietnam :D.

asså körde en bil som var såg helt anorlunda ut mot den vanliga bilen...

Permalänk

Finns en buggy med kulspruta och granatkastare; kan inte minnas att den har funnits i tidigare banor.

Har aldrig haft CTD problem, inte innan och inte efter patchen

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Skrivet av A_Müller:

Finns en buggy med kulspruta och granatkastare; kan inte minnas att den har funnits i tidigare banor.

Den kom först på Port Valdez Conquest.

Visa signatur

i7 3930k | Rampage IV Gene | 32GB RAM | HD7950 | Silverstone SG10
Retina 15" | Sennheiser RS180 | Audioengine A5+ | Sound Blaster X-Fi HD

Permalänk
Avstängd

va fan är det här
ingen som klagar på den sunkiga FPSen på dom nya banorna ?

vad fan kör ni med för inställningar?
eller kör ni i DX9 i 1024*768 ?

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Avstängd

Har ingen FPS drop alls på dom nya kartorna. Dx11, 1680x1050 och allt på högsta.

Permalänk
Medlem

har aldrig haft problem med FPS i detta spel kör 1900x1200 allt på max men de nya kartorna verkar ej vara optimerade, nej.

Permalänk
Medlem

Jag har inte någon FPS drop :S

Visa signatur

Gillar du dubstep? Kolla då min musik-blogg, på engelska. Dela gärna med dig kommentarer hit.

Permalänk
Medlem

Ingen fps drop alls för mig, kör 1920x1200 å allt på högsta...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Imbraman:

Ingen fps drop alls för mig, kör 1920x1200 å allt på högsta...

ingen first person shooter för mig inte ^^