Muskampen 2025: Segraren korad!

Priest Shadow rotation PVE

Permalänk
Medlem

Priest Shadow rotation PVE

Jag har lirat Holy priest hela tiden och aldrig nästan slängt iväg en harmful spell någonsin

nu helt plötsligt så kom expansionen och jag vill levla min priest till 85 och klädde då om till Shadow, men jag blir totalt nollställd hur jag ska kunna köra pve utan att ta skada hela tiden,

jag lirade med warlock till 85 innan och där har man ju en pet som skydd medans man köttar
men en priest blir det lixom, kasta harmful *pang* så har man fulingen på sig.

Visa signatur

Where is my 3080?!

Permalänk
Medlem

stå på max range när du börjar.

typ det tipset jag kan ge dig.. se till att hålla uppe PW:S så du inte behöver äta så ofta. Du kommer bli tvungen att skaffa antingen mage cookies eller mat/vatten från vendor

Permalänk
Medlem

Håll PW:S uppe hela tiden. Inled med VT följt av SW: P och DP, MB, spamma MF tills de är döda. Använd Dispersion på varje cooldown.

Visa signatur

Intel i7 2600K @ 4.5GHz | GeForce GTX 680 | ASUS P8P67 PRO | Corsair Dominator 16GB 1600MHz | Samsung 830 256GB

Permalänk
Medlem

Vampiric Embrace är svaret på dina problem. Se till att den alltid är uppe, tillsammans med de andra buffarna du har.

Sen är det bara beroende på hur mycket mobsen behöver för att dö. Jag brukar köra VT, SW: P, MB & DP, sen en eller två mind flay. Alternativt skippa någon dot om de går.

Visa signatur

"Anger dwells only in the bosom of fools."
- A. Einstein

Permalänk
Medlem

- Dotta upp snabbt och sakta ner dom med mind flay.
- Se till att använda din sköld.
- Om det är liten risk att aggroa andra mobs kan du feara din mob.
- Du kan fortfarande heala dig själv som shadow.

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Medlem

shadowpriest.com • Index page

Allt finns där.. bara läsa..

Visa signatur

Intel C2Q 9650 / Samsung skit minnen / ATI Radeon 5850 / Samsung 22"

Permalänk
Medlem

Vt
Mb
Swp
Vad fan nu den där flesh eating disease heter
Flay
Swd
Swd igen om den överlevde

Detta är endast castOrder och har ej att göra så mkt med hur man överlever. Som präst har man goda möjligheter att överleva det mesta, framförallt mot single mobs.

Personligen tycker jag aldrig man ska behöva dricka som spriest. Man var alldeles för bra/många regentallents för det. Replenishments, disperse, shadowfiend exempelvis.

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem

trots alla bra mana-talents kan det behövas ibland, speciellt om du kör mycket grindande