Permalänk
Medlem
Skrivet av Allstaar:

En brud från Linköping kommer upp imorgon för lite fika? Sen en dejt på lördag. Bra stekt 2011.

Pff, postorder?

Permalänk
Avstängd

.

Permalänk
Skrivet av Allstaar:

Haha du behöver gå praktik hos mig så du får känslan för det.

Fantastiskt, anordnar du kurser?

Permalänk
Avstängd

Varför hitta tjejer? Dom är äckliga.. allt är en teaterpjäs.

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk
Skrivet av Hamzta:

Varför hitta tjejer? Dom är äckliga.. allt är en teaterpjäs.

Äckliga... Då har du hittat fel sort.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rymdvanilj:

Äckliga... Då har du hittat fel sort.

Dom som beter sig som oskyldiga människor och vill alla människor väl, sedan försvinner dom utan något hejdå, men ändå finns den där?

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk

Ni som har förhållanden.
Jag skulle vilja veta en sak.
Hur lång tid tog det för er att komma in i ert förhållande?

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av SilentHarmonic:

Ni som har förhållanden.

Hur menar du?

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Skrivet av Pinkspear:

Hur menar du?

Typ hur många månader tog det innan ni vart i ett förhållande.
För vissa har det tagit 3 månader, andra en månad, vissa 6 månader kanske, osv.
Hur länge man har varit på "G" tills förhållandet verkligen har startat.

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem

Nu är jag inte i ett förhållande längre men... Ett år efter att vi setts första gången blev vi tillsammans. Ska väl tillägga att vi båda var alla annat än erfarna då. Sedan ihop 4,5 år innan det tog slut.

Lite synd kanske. Jag är ju fattig och hon rik, haha

Visa signatur

/Seriously

Permalänk
Skrivet av Seriously:

Nu är jag inte i ett förhållande längre men... Ett år efter att vi setts första gången blev vi tillsammans. Ska väl tillägga att vi båda var alla annat än erfarna då. Sedan ihop 4,5 år innan det tog slut.

Lite synd kanske. Jag är ju fattig och hon rik, haha

Trist att det tog slut.
Jag beklagar även över din ekonomiska kris, heh.

Ett år!? Wow! Vissa har tålamod märker jag

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk

För mig och mitt nu mera ex tog det 4 dagar. Tror det kallas blixtförälskelse, haha. Det höll i 3 år.

Permalänk
Medlem

Ni som har förhållanden.

Har en polare som "var på g" med en brud i typ ett år. De åkte till och med utomlands tillsammans. Rykten säger att han inte ens fick ligga under denna tid. Det blev inget...

Permalänk
Medlem

Ni som har förhållanden.

ja i vanliga fall så brukar ju det vara efter första träffen,när båda har fattat intresse och gått med på att fortsätta att träffas.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Avstängd

.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Allstaar:

En brud från Linköping kommer upp imorgon för lite fika? Sen en dejt på lördag. Bra stekt 2011.

Nya da_bear?

Permalänk
Avstängd

.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allstaar:

Hahahaha hoppas inte.

Update också från lördagen är att det verkar va en keeper. Känns riktigt bra.

Du fick ju inte ligga?

Permalänk
Avstängd

.

Permalänk
Medlem

I dag är det 6000 dagar sedan jag träffade min underbara fru :). Överraskade henne med;
Svärmor passade barnen medans jag hämtade min Älskling med taxi och vi begav oss in till stan för en avslappande bubbelbad relax och en underbar
middag på en mysig restaurang. Hon blev väldigt glad och jag känner mig väldigt nöjd med mig själv...

Visa signatur

Så blir det!

Permalänk
Skrivet av Allstaar:

Hahaha kanske fick ligga med din mamma!?

Moget... ^^

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Skrivet av Kern:

I dag är det 6000 dagar sedan jag träffade min underbara fru :). Överraskade henne med;
Svärmor passade barnen medans jag hämtade min Älskling med taxi och vi begav oss in till stan för en avslappande bubbelbad relax och en underbar
middag på en mysig restaurang. Hon blev väldigt glad och jag känner mig väldigt nöjd med mig själv...

Oj, 16-17år?
Inte illa, kul att ni verkar trivas!

Permalänk

Har ni tips på något lite "extra gulligt" som man kan göra för att få sin vackra kvinna glad igen?

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Avstängd

.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kern:

Har du räknat fel eller har ni verkligen inte sett varandra på 17 år?!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SueCia:

Har du räknat fel eller har ni verkligen inte sett varandra på 17 år?!

Det är nog snarare så att dom träffades för 17 år sen och blev ihop då...

Visa signatur

Fractal Design R3, Win7, I7 2600k @ 4,5GHz, Noctua NH-U12P, 16Gb vengeance LP, Strix GTX 1070, Asrock P67 pro3, Force GT 120GB, 3x Samsung S27D391, Razer Mamba TE, Razer Blackwidow X chroma , Astro A40
Ala_95: Musen är skön men du blir svettig om händerna

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inzanity:

Det är nog snarare så att dom träffades för 17 år sen och blev ihop då...

Hahaha Fyfan va go jag är Snacka om feltolkning.

Bjuder på den

Permalänk
Medlem
Skrivet av SueCia:

Hahaha Fyfan va go jag är Snacka om feltolkning.

Bjuder på den

Ingen feltolkning utan en felskrivning av Kern. Borde ha stått: I dag är det 6000 dagar sedan jag första gången träffade min underbara fru.

Visa signatur

Fagerja

Permalänk
Skrivet av fagerja:

Ingen feltolkning utan en felskrivning av Kern. Borde ha stått: I dag är det 6000 dagar sedan jag första gången träffade min underbara fru.

Varför inte: Idag är det 6000 dagar sedan jag träffade min underbara fru för första gången? Det låter bättre. =]

Permalänk
Medlem

Eller så tänker man liiiiiite logiskt

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV