När kommer den nya htc serien ut?

Permalänk
Medlem

När kommer den nya htc serien ut?

hejsan, jag undrar när den nya HTC serien kommer ut i affärer i Sverige. Jag menar den serien med desire s, salsa och Chacha mm.

mvh oliver

Visa signatur

Oliver Göransson

Permalänk
Medlem

under det andra kvartalet, vet inte om det finns mer precisa uppgifter än så

Permalänk
Medlem

Alltså snälla säg att HTC inte bara kommer med dessa värdelösa nya telefonerna?

Samsung LG och Sony Ericsson släpper värsta mobilerna och HTC släpper bara några uppskrämda versioner av dom som redan finns?

Visa signatur

Where is my 3080?!

Permalänk

Som jag har förstått det så har HTC och Sony Ericsson avtal med Qualcomm, och deras bättre processorer med dualcore är inte färdiga än. Därför har heller inte HTC kunnat släppa några nya modeller med dual core processorer. De mobiler som HTC har släppt nu är nog en nödlösning för att hålla upper försäljningen till de kan få ut mobiler med bättre hårdvara.

Förhoppningsvis får Desire S m.fl lite lägre pris än t ex Galaxy s2. Men känner jag HTC rätt så kommer de ändå ta en 5-6 tusen för dem..

Permalänk
Medlem

okej tack för svaren daevilb hur kan du säga att sony ericsson gör bra mobiler för tillfället? Sony ericson är det sämsta mobil märket i mina ögon just nu

Visa signatur

Oliver Göransson

Permalänk
Avstängd
Skrivet av oliveeer:

okej tack för svaren daevilb hur kan du säga att sony ericsson gör bra mobiler för tillfället? Sony ericson är det sämsta mobil märket i mina ögon just nu

Håller med dig. jag eller tjejen kommer aldrig mer att äga den skiten efter alla problem med lurarna!