SweClockers drop!

Fortfarande blåskärm på typ varje boot efter att ha lämnat in på lagning där jag köpt

Permalänk
Medlem

Fortfarande blåskärm på typ varje boot efter att ha lämnat in på lagning där jag köpt

Hej, får BSOD varje dag när jag startar datorn, det kommer där när Windows flaggan bildas med färgerna. Jag behöver bara stänga av på knappen, sen starta igen, och välja "start windows normally", så funkar de sen. Men, jag har lämnat in datorn för typ 800kr, dom hittade inget fel sa dom, nu vill dom att vi ska skicka datorn igen, utan kostnad. Jag har också haft problem med att uppdatera windows defender, och en windows säkerhetsuppdatering och windows 9 uppdatering, dom misslyckas bara. Jag har senaste BIOS.

Visa signatur

[Fractal Design R3 Black ][ AMD Phenom II x4 965BE (Coolermaster Hyper 212 plus) ][ Asus M4N98TD EVO ][ Nvidia Gigabyte GTX460 OC version ][ 4gb Corsair RAM ][ Corsair VX 550w ][ Razer naga mus ][ Razer BlackWidow mechanical keyboard][ Corsair HS1 Headset ][ Steelseries QcK Worgen edition musmatta ][ LG TFT 22" WIDESCREEN W2261VP-PF]

Permalänk
Medlem

Skicka in den utan kostnad då!

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av jakkes:

Skicka in den utan kostnad då!

Men min pappa har ryggbrock elr nåt, han kan nt bära den, jag kan inte bära den själv, så undrar om de finns nåt o göra eller e de fel på nån grej.

Visa signatur

[Fractal Design R3 Black ][ AMD Phenom II x4 965BE (Coolermaster Hyper 212 plus) ][ Asus M4N98TD EVO ][ Nvidia Gigabyte GTX460 OC version ][ 4gb Corsair RAM ][ Corsair VX 550w ][ Razer naga mus ][ Razer BlackWidow mechanical keyboard][ Corsair HS1 Headset ][ Steelseries QcK Worgen edition musmatta ][ LG TFT 22" WIDESCREEN W2261VP-PF]

Permalänk
Medlem

Klart du kan bära den själv! Annars kan du be en granne eller nåt.

Visa signatur

Citera för svar