Permalänk
Medlem

Ala, och ni andra som tjabblar om lurar, ljud är extremt personligt så att påstå att din lur låter bättre än en annan är inte korrekt.

Man kan ge hänvisningar, och det finns extra prisvärda, självklart.

Men mellan lurar rätt nära varandra är det bara en smaksak vad man föredrar - provlyssna därför alltid.

Permalänk
Medlem

Riktigt onöjd med mina Logitech g35 det är därför jag vill byta upp mig. Tunga hörlurar/headsets är inte skönt. Dem får gärna var "öppna" och ha den andra typ av kupan, inte den med läderliknande material. Logitech är inte intressant. Köpte 4 produkter varav jag bytt ut 3 på 3 månader.

Permalänk
Medlem

Kollade förresten på dessa http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=720361 hur är dem jämfört med hd 595 i spel och musik?

Permalänk
Medlem
Skrivet av upl8447:

jag trodde inte det gick att köra dom anlogt/ koppla för bi usb ljudkortet.

Men om man tänker göra på det viset så är det bättre att köpa ett par riktigt musiklurar istället.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Jag tyckte ju ditt allra första paket var bra... Väl beprövade grejer med bra testade egenskaper. Hade räckt för mig om jag haft 3000 spänn iaf, det blir inte så mycket bättre om man ökar med 500 spänn ändå.

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | Noctua NH-D15 | Asus Prime X370-Pro | 32 GB G.Skill 3200 MHz CL16 | Asus GeForce RTX 3080 TUF Gaming OC | Samsung 970 EVO Plus 1 TB | EVGA SuperNOVA G2 750W | Fractal Design Define C
Alienware AW3423DW QD-OLED 3440x1440 175 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Men om man tänker göra på det viset så är det bättre att köpa ett par riktigt musiklurar istället.

Ja. Ska också lägga ut 3k på hörlurar och ljudkort/hörlursförstärkare. Det luttar åt akg 271 mkii och
Pro-ject head box II sen behålla mitt nuvarande ljudkort
fast jag tycker musik är viktigare än spel

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem

Tror det blir Asus Xonar Essence STX och antagligen Sennheiser hd 595 . Vad tycks?

Permalänk
Medlem

Låter bra synd bara att det inte är ett headset då hade man själv kanske också slagit till

Visa signatur

2X BenQ 24'' G2420HDBL | Sennheiser pc game 350 | Steelseries Sensei Raw | Steelseries QcK XXL | Microsoft Sidewinder X4

Permalänk
Medlem

Alltså, jag tycker inte Sennheises HD-5 serie är prisvärda längre efter prishöjningarna.

Och synd att det inte är ett headset? Jag är så glad att jag kom ur headsetträsket, bästa som hänt mig. Nu har man välljud i mängder istället!