fractal design R3 vilken färg?

Permalänk
Medlem

fractal design R3 vilken färg?

tjenare dags för nytt chassi nu vilken färg är snyggast i verkligheten?

tacksam för svar

MVH kennie

Visa signatur

jag röker inte,jag svär inte,jag super inte,FAN jag glömde pipan på systemet!

Permalänk
Medlem

detta ska jag köpa ekonomisk graffe fläkt samt en ekonomisk 120mm fläkt pga har inte mycket pengar:P

http://www.inet.se/kundvagn/visa/489891/2011-06-02

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag står själv inför samma val och det är riktigt svårt. Om man kollar på bilderna på Fractals hemsida så tycker jag att Titanium ser snyggast ut. Vitt kan vara aktuellt, men finns en risk att det ser billigt ut om det inte är rätt vit färg.

Synd man inte kan se dom på riktigt nånstans..

Vilka färger väljer du emellan?

Permalänk
Medlem

hmm du har två färger att välja på..svart elr vit...sen är det bara luckan som är lite annan färg på dom svarta chassina om man vill..som tex silver lucka osv så du vet

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

Har R3 Svart. Snyggt. Titanum eller vad den heter är ganska snygg tror jag. Svart är väldigt säkert, tror inte du blir missnöjd.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av K3N:

detta ska jag köpa ekonomisk graffe fläkt samt en ekonomisk 120mm fläkt pga har inte mycket pengar:P

http://www.inet.se/kundvagn/visa/489891/2011-06-02

Svart tycker jag är snyggast.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ridder:

Jag står själv inför samma val och det är riktigt svårt. Om man kollar på bilderna på Fractals hemsida så tycker jag att Titanium ser snyggast ut. Vitt kan vara aktuellt, men finns en risk att det ser billigt ut om det inte är rätt vit färg.

Synd man inte kan se dom på riktigt nånstans..

Vilka färger väljer du emellan?

jag väljer mellan vit,svart,titanium:)

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Välj den färg som passar bäst till dina andra tillbehör, såsom mus, skärm och diverse kringgående utrustning

Permalänk
Medlem

jag har vitt och köpte det under kampanjen för 700kr och tycker det är riktigt nice, men frågan är om inte svart är snyggare

Visa signatur

Define R4 | Asus z97-Pro Gamer| 4790K ~ 4.6Ghz | Gainward 1080 Phoenix | Corsair Vengeance 2x8GB 1600MHz | Phanteks PH-TC14PE | EVGA SuperNova G2 750W | Samsung 850 Evo 256gb

Permalänk
Medlem

Köp det som ett chassi med färg som passar runt omkring platsen du ska lägga din data på men jag tkr titanium är snyggast!

Permalänk
Medlem

Jag valde mellan titanium och svart; slutade med att jag valde titanium, gillar att fronten och resten av chassit inte har exakt samma färg

Sen skaffade min brorsa ett R3 men som var svart och jag ångrar inte att jag tog titanium, men det är såklart en smaksak.

Permalänk
Medlem

Det vita är riktigt fräscht;)