Permalänk

Microsoft LifeCam HD-5000

True 720p HD video
Records true HD-quality video at up to 30 fps.

Auto Focus
Images stay sharp and detailed even during close-ups.

16:9 widescreen
Offers cinematic video recording.

TrueColor Technology
Automatically controls exposure for bright and colorful video.

Visa signatur

Alienware 15R3, 7820HK, 16 GB DDR4 2667 MHz, 1080 Max-Q, 512 GB SSD + 1 TB 7200 RPM, 15.6" 120 Hz TN+WWA G-Sync, Killer 1550

Permalänk
Hedersmedlem

Bilnördar, sluta snacka eller ta diskussionen i en annan tråd annars börjar jag rensa

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Det vart lite mer mc utrustning:

Puma Bonneville GTX

Alpinestars Bionic

Visa signatur

Gammal Imac||Något nyare HP z420 workstation

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*
Bildiskussionen tar vi i en annan tråd.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Avstängd

Ny actionfigur

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Unnade mig ett litet uppgraderingspaket till datorn min.

Visa signatur

Asus P8P67 Pro | Core i7 2600 | Sapphire Radeon R9 290 | A-DATA SSD 510

Permalänk
Medlem

Ett spel och lite filmer på Rusta. 140kr för allt.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Skrivet av gavve:

Ett spel och lite filmer på Rusta. 140kr för allt.
http://data.fuskbugg.se/skalman02/4def5f2b7960f_SDC12875.JPG

Miracle at St.Anna e riktigt bra
Riktigt billigt i vilket fall, kanske ska ta en tur å handla lite.

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Skrivet av zAjben:

Är grymt nyfiken på en ljuduppgradering själv. Återkom gärna med lite kommentarer sen om hur grejerna presterar sen!

Nu har jag provat lite under veckan ASUS Xonar Essence STX har jag nog bara gott att säga om så här långt. Helt underbart ljud jämfört med mitt tidigare inbyggda Realtek och dumpade Creative X-Fi (Pga usla drivers). Mjukvaran är väldigt simpel och stabil (Drog ner senaste versionen från deras sida) och innehåller de funktioner man vill ha och lite till (Använder dock bara lurar & 2.1 kanal). Ljudkortet kan enkelt switcha mellan hörlursingången via förstärkaren och en annan separat port för högtalare via mjukvaran. Man får med en converter för 3.5->6.3mm kontakt och en RCA splitter för högtalarsladden, vilket är nice, men skulle behöva en 6.3mm konverter till mick-sladden också då även den kopplas till förstärkaren (Jag lyckades som tur var rota fram en till i en random-shit-låda ). Kortet tar bara upp en slot i chassit och passar i vilken pcie-port som helst (Lyckades klämma in det mellan grafikkortet och CPU'n!).

Sennheiser PC360-lurarna är jag inte riktigt lika nöjd med dock. Dom har klart och fint ljud med ett smått överraskande djup, men lite tråkig bas. Micken låter bra och är smidig att böja runt, men skulle behöva en "fluff-boll" på sig för att undvika flås-ljud (I vissa positioner). Dom sitter jävligt skönt på huvudet och runt öronen och känns aldrig svettiga, men är inte särskillt bra på att stänga ute ljud, som tex i detta fallet kraxande fiskmåsar utanför fönstret och ett flåsande 6990 på golvet en varm sommarkväll I övrigt smidiga med volymratten på ena luren (Brusfritt!), samt mute-funktion på micken när man fäller upp den (Man känner ett klick). Även om det är mycket plast så känns dom robusta och av bra kvalité. Proclip från TrackIR passar även utmärkt att fästa på sidan om man använder det
Trots nackdelarna så är det dock lätt de bästa "Gaming-lurarna" jag har provat, då allt annat liknande känns och låter som rent skräp. Tror inte du hittar några bättre tjocka heltäckande lurar med schysst ljud och headset. Skulle nog säga att dom är värda priset (1400 spänn) då dom är bra på det dom är gjorda för, alltså spel. Men har man inget behov av micken så ger tex AKG mycket bättre ljud för i princip samma peng.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Steelseries Experience i-2

Permalänk
Medlem

jag är ett får

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk
Medlem

En resa till Paris i Juli för att starta semestern med.

Blir nog en och annan:

Visa signatur

Macbook pro 13" :)

Permalänk
Hedersmedlem

Ny sommar = nya solglasögon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ballistic:

Stilrena bågar, varifrån köptes de?

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av arganis:

Stilrena bågar, varifrån köptes de?

YNIQ

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Mr. Bravo:

Sennheiser PC360-lurarna är jag inte riktigt lika nöjd med dock. Dom har klart och fint ljud med ett smått överraskande djup, men lite tråkig bas. Micken låter bra och är smidig att böja runt, men skulle behöva en "fluff-boll" på sig för att undvika flås-ljud (I vissa positioner). Dom sitter jävligt skönt på huvudet och runt öronen och känns aldrig svettiga, men är inte särskillt bra på att stänga ute ljud, som tex i detta fallet kraxande fiskmåsar utanför fönstret och ett flåsande 6990 på golvet en varm sommarkväll I övrigt smidiga med volymratten på ena luren (Brusfritt!), samt mute-funktion på micken när man fäller upp den (Man känner ett klick). Även om det är mycket plast så känns dom robusta och av bra kvalité. Proclip från TrackIR passar även utmärkt att fästa på sidan om man använder det
Trots nackdelarna så är det dock lätt de bästa "Gaming-lurarna" jag har provat, då allt annat liknande känns och låter som rent skräp. Tror inte du hittar några bättre tjocka heltäckande lurar med schysst ljud och headset. Skulle nog säga att dom är värda priset (1400 spänn) då dom är bra på det dom är gjorda för, alltså spel. Men har man inget behov av micken så ger tex AKG mycket bättre ljud för i princip samma peng.

En av grejerna med PC360 är ju just att de är öppna, hehe.. Inte underligt det läcker in (och ut!) ljud då.

Saknar precis som dig fluffboll, tror jag ska trycka dit en vid tillfälle.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk

Köpte ett kopplingsdäck och en m3 gängtapp för några dagar sen när jag var inne i stan

Permalänk
Medlem
Skrivet av LightBlizz:

Härlig ordning

Permalänk
Skrivet av SueCia:

Härlig ordning

Visst är det det Organiserat kaos kallas det

Permalänk
Medlem

Det kliade i plånboken igjen...

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk
Skrivet av emilakered:

En av grejerna med PC360 är ju just att de är öppna, hehe.. Inte underligt det läcker in (och ut!) ljud då.

Där ser man Jag fick för mig att jag läst att dom ska vara slutna, men jag blandade väl ihop dom med någon annan modell i slutändan då kanske. Det förklarar som sagt även vart basen tar vägen Synd!

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Inte riktigt inköp men fick paket från staterna idag, från netgear, betatesta produkten under 3 veckors tid. Småkul med gratis teknik så får hoppas det funkar fint med 360t.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Skrivet av sh4dy_05:

Inte riktigt inköp men fick paket från staterna idag, från netgear, betatesta produkten under 3 veckors tid. Småkul med gratis teknik så får hoppas det funkar fint med 360t.

http://i.picpar.com/d32441d72450bf9b5b1c8c778751000045b850b1....

Hur gjorde du för att få beta-testa? Jag funderar nämligen på att köpa ett par precis...

Visa signatur

Avatarkreds till: http://imgur.com/HOxIL
Alakai säger: Ryssen skrattar. Norrland hembränner på uppdrag av regeringen. Sälar dör i blyförgiftning, fulla och glada. Förvirringen är total. Kungen är nöjd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikael_Berglund:

Hur gjorde du för att få beta-testa? Jag funderar nämligen på att köpa ett par precis...

Tror man anmäler sig via denna sidan, http://netgearbeta.com/. Var väll två månader sedan man gjorde det eller så, mest för skojs skull bara. Blir kanske till att testa dem imorn så ska se hur de fungerar och om de slår trådlöst med hästlängder eller om det behövs betongväggar för det ska märkas skillnad.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Blir en otroligt manlig dag\kväll för mig känner jag

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

verktyg till nätaggs sleevning inom kort.

1år Pre. hos Di.fm

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

mediamarkt 170 kr

Permalänk
Medlem

Lite nytt

Skyttetimer CED7000
Grön/svart shemagh
Spork
En magasindumpficka från Coldskills.

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk
Medlem

Ny tandbit - 580 kr.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

Det blev:
*Lacoste skor
*Solglasögon från ray ban
*En ficklampa
*Redbull

P.s. bilder tagna från google..

Visa signatur

Rigg: |ASRock extreme 4|1TB Samsung Spinpoint F3|120gb corisair SSD|i5 2500k|8gb corsair 1600MHz|Noctua NH-U12P SE2|Sparkle GTX 570x2|Corsair AX 850W 80+|Antec twelve hundred v3| Samsung SH-S223C 22X|Windows 7 home premium 64bit|
Konsol: Xbox 360 | Mobil: Samsung gs2 |