Battlefield 3 - allmän diskussion

Permalänk
Medlem
Skrivet av edsbyn:

Är det bara jag eller är deras officiella facebook-sida nedstängd? Jag kommer in på alla andra sidor på facebook men inte battlefields. Skickas tillbaka till hemskärmen på facebook om jag klickar på battlefield.

Några förslag om vad det kan vara?

Hur gammal är du (på facebook) ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av edsbyn:

Är det bara jag eller är deras officiella facebook-sida nedstängd? Jag kommer in på alla andra sidor på facebook men inte battlefields. Skickas tillbaka till hemskärmen på facebook om jag klickar på battlefield.

Några förslag om vad det kan vara?

nä du är inte ensam. Jag kommer inte ens in på min facebook. har inte gjort det på en vecka dom jävlarna är ju så snabba med att låsa upp ett konto...

Permalänk
Skrivet av burken_swe@yahoo:

nä du är inte ensam. Jag kommer inte ens in på min facebook. har inte gjort det på en vecka dom jävlarna är ju så snabba med att låsa upp ett konto...

Beror nog snarare på att han inte har åldern inne att få vara inne på battlefields facebooksida.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Beror nog snarare på att han inte har åldern inne att få vara inne på battlefields facebooksida.

min kompis som är född 2009 på FB kommer in på den sidan utan problem.

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jake93:

din dator.
testa annan webbläsare

Helt sjukt hittar inte på min iphone, google chrome eller explorer 9.0

Är det mitt account på facebook som har något fel?

Permalänk
Medlem
Skrivet av edsbyn:

Helt sjukt hittar inte på min iphone, google chrome eller explorer 9.0

Är det mitt account på facebook som har något fel?

det är möjligt då att det är något sådant.
testa om det bara är den sidan som är låst.

fast det börjar bli lite oftopic starta bara en ny forumtråd angående problemet om du inte lyckas fixa det

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Kan man anta att Kina kommer vara med i BF3 eftersom maskingeväret Type 88 finns med? Hittills är det väl bara Amerika och Ryssland som är klara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredmannen:

Kan man anta att Kina kommer vara med i BF3 eftersom maskingeväret Type 88 finns med? Hittills är det väl bara Amerika och Ryssland som är klara.

Type 88 var med i BC2 och Kina var inte med.

Visa signatur

Ryzen 9800X3D (-15v CO), ASUS B850 TUF Gaming Plus, 2x16GB G.Skill Trident Z5 Neo 6000/CL30, Gigabyte RTX 5070 Ti Windforce SFF (.935v @3000MHz core, +3000 mem)

Permalänk
Medlem
Skrivet av JackeShan:

Antog att med "faction specific weapons + unlocks" så skulle alla vara så, som i de tidigare äkta Battlefield-spelen.

Permalänk
Skrivet av JackeShan:

Skrivet av Makarov:

Antog att med "faction specific weapons + unlocks" så skulle alla vara så, som i de tidigare äkta Battlefield-spelen.

Troligtvis är det nog så, BF3 vill dom ju ska vara så autentiskt som möjligt, jag hoppas innerligt att varje fraktion har sin nations/militär-specifika utrustning och beväpning istället för BFBC2 där alla har allt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Troligtvis är det nog så, BF3 vill dom ju ska vara så autentiskt som möjligt, jag hoppas innerligt att varje fraktion har sin nations/militär-specifika utrustning och beväpning istället för BFBC2 där alla har allt.

Dock så använder ju alla länder en hel drös med olika vapen

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Mjo, kanske i specialstyrkor och sånt, men USMC kommer ju knappast använda Type 88 eller en SKS(SKS som prickskyttevapen ö.h.t? ).

För mig är det inga problem om de använder fantasin lite, spelet är ju långt ifrån realistiskt ändå, och det är okej, men det vore kul om ryssarna fick ryskt och amerikanerna fick amerikanskt.

Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Jo det är ju sant, men det är ju ändå så att diverse länder använder sig utav "egna" vapen. Även om det som du säger finns en hel drös med vapen i ländernas vapenarsenaler.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JackeShan:

Har för mig att zhint0 eller någon annan på dice sa att Kina inte skulle vara med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

FZ's intervju med Lars Gustavsson nämnde han att det blir både och med unlocksen. Så med det antar jag att han menar att en del vapen kommer att gå att spela på båda lagen (Type 88 t.ex, fastän den är ju som sagt förboknings-exklusiv), medan andra vapen är nation-specifika.

http://www.fz.se/filmer/20110608/battlefield-3-intervju-med-l...
6:45

Visa signatur

Ryzen 9800X3D (-15v CO), ASUS B850 TUF Gaming Plus, 2x16GB G.Skill Trident Z5 Neo 6000/CL30, Gigabyte RTX 5070 Ti Windforce SFF (.935v @3000MHz core, +3000 mem)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredmannen:

Jo det är ju sant, men det är ju ändå så att diverse länder använder sig utav "egna" vapen. Även om det som du säger finns en hel drös med vapen i ländernas vapenarsenaler.

Helt klart. Men jag tror att dom flesta vapen exporteras till andra länder, men att USA skulle använda sig utav AK47 t.ex är nog lite långsökt..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av jake93:

min kompis som är född 2009 på FB kommer in på den sidan utan problem.

nu får du ursäkta men jag tvivlar jäkligt starkt på att din 3åriga kompis ens har ett facebook konto

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce

Permalänk
Skrivet av KKay:

Helt klart. Men jag tror att dom flesta vapen exporteras till andra länder, men att USA skulle använda sig utav AK47 t.ex är nog lite långsökt..

Skickades från m.sweclockers.com

Att jänkarna inofficiellt ibland använder sig av AK-47 är inte helt ovanligt, däremot så är det ovanligt för t.e.x. talibaner att använda sig av Amerikanska vapen då dessa är svårare att få tag på än sin egna AK-47:or och dessutom dyrare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Att jänkarna inofficiellt ibland använder sig av AK-47 är inte helt ovanligt, däremot så är det ovanligt för t.e.x. talibaner att använda sig av Amerikanska vapen då dessa är svårare att få tag på än sin egna AK-47:or och dessutom dyrare.

Källa?

Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Skrivet av tofupunk:

Discovery Channel - worlds greatest weapons. Detta var dock mycket vanligare under vietnamkriget då M16 är krångligare att rengöra, hade barnsjukdomar och var allmänt klenare än kalashnijkoven. AK-47 är bättre än m16, ar15 och M4A1 i alla aspekter förutom pricksäkerhet och räckvidd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Discovery Channel - worlds greatest weapons. Detta var dock mycket vanligare under vietnamkriget då M16 är krångligare att rengöra, hade barnsjukdomar och var allmänt klenare än kalashnijkoven. AK-47 är bättre än m16, ar15 och M4A1 i alla aspekter förutom pricksäkerhet och räckvidd.

Jo, den har man sett, men det är inte särskilt relevant nu 40 år senare. AK47/M16 debatten är nog bäst att ta någon annanstans

Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Skrivet av tofupunk:

Jo, den har man sett, men det är inte särskilt relevant nu 40 år senare. AK47/M16 debatten är nog bäst att ta någon annanstans

Det händer i Afghanistan och Irak med men inte i lika stor grad då de gamla problemet har lösts till stor del, förutom att colts karbiner fortfarande har dammallergi. Men nu avviker jag för mycket från ämnet.

Permalänk
Medlem

Mellanöstern kommer nog vara ett "lag". PLR force eller vad den kallas.

Permalänk
Skrivet av Mas111:

Mellanöstern kommer nog vara ett "lag". PLR force eller vad den kallas.

Får mig att minnas C&C Generals där Talibanerna gick under GLA.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Sony Bravia 9 75" | Samsung Galaxy S23 +

Permalänk
Medlem
Skrivet av kikoelz:

okej.

då är det bara helt enkelt så att kan använda vissa vapen innan oss bara men vi får dom säkert samtidigt som back to karkand släpps.

gött !

Visa signatur

(\__/)
(O.o)

Permalänk
Medlem

Grymt!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av kikoelz:

Tack för länken.
Då väntar man ju hellre på att få det gratis, något att se fram emot

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av kikoelz:

Det fanns inga oklarheter, EA bävade för kritiken och gav med sig. Från början var det endast hagelbössan som var "tids-exklusiv" och upplåsbar senare för resterande spelare, de andra sakerna som ingick var helt exklusiva och gick inte få tag på vid något senare skede.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kikoelz:

Kul att de får det att låta som om detta var deras plan från början.
Lite minuspoäng får de trotts allt men det vägs lätt upp av "no health regen when suppressed" och "opt out of being revived".