APB - All Points Bulletin

Permalänk
Medlem

Enforcer på Obeya(EU1).

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk

Criminal på Obeya(EU1). Nickar PatrikB

Visa signatur

Hello my friend. Stay awhile and listen...

Permalänk
Sötast

Criminal Obeya(EU1) "Daedra"

Permalänk

Mitt APB vill inte starta, HJÄLP!
man hör ljudet av ett felmeddelande sedan stängs processen ner. kan inte förstå varför.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LuffarN92:

Mitt APB vill inte starta, HJÄLP!
man hör ljudet av ett felmeddelande sedan stängs processen ner. kan inte förstå varför.

Du skulle nog få bättre svar på APB s forum men jag föreslår att installera om spelet och kontrollera windows loggar och se om de säger vad som är fel.

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk
Medlem

ripan på Patriot EU

Permalänk
Avstängd

Laooto på Patriot EU 2

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Är spelet gratis? Vart tankar man det?

Permalänk
Avstängd

Ja det är gratis att lira. Och enligt mig det roligaste onlinespel sen WoW

http://www.gamersfirst.com/apb/

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Finns Sweclockers-klanen? Annars borde den skapas och alla medlemmar ska ha en liten sweclockers-logga någonstans.

Jag lirar enforcer på Patriot (eu2).

OskarPro

Visa signatur

Слава Україні!

Permalänk
Avstängd

Trevligt. Jag addar dig då

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Jag lirar också enforcer på Patriot (eu2), heter piddekiller

Permalänk
Medlem

Yakoosha på Obeya(EU1) (Criminal)

Visa signatur

[ASUS M4A89GTD PRO][AMD Phenom II X6 1090T @ 3.2GHZ][Corsair TX750w][ASUS R9 290x DirectCU II][16GB Corsair XMS3 @ 1600MHZ][Win7 64-bit] GamersGate

Permalänk
Medlem

Jag kör på Patriot (EU2) och är Criminal, min character heter Smitt. Adda mig om du vill lira lite! Att skapa en SweClockers-klan lät som en bra idé!

Visa signatur

Processor: Intel Core i7 930 @ 4,01Ghz Kylning: Corsair H100i Moderkort: ASUS P6T Deluxe v2 Internminne: Corsair 12GB Grafikkort: 2xEVGA GeForce GTX 780 SC ACX System Disk: Intel X25-M SSD 80GB G2 Hårddisk: 300GB WD VelociRaptor Chassi: Corsair Graphite 760T Arctic White Nätaggregat: Corsair HX 850W 80+ Ljudkort: Creative Sound Blaster X-Fi Titanium HD Operativsystem: Windows 8.1 Pro Eyefinity: 3x23" Samsung S23A700D 120Hz

Permalänk
Medlem

Själv kör jag på Patriot och heter SpankMeHard adda mig om ni vill lira lite
Jag är Enforcer.

Permalänk
Skrivet av Lakanman:

Ja det är gratis att lira. Och enligt mig det roligaste onlinespel sen WoW

http://www.gamersfirst.com/apb/

Jag har gjort ett konto på gamefirst live samt laddat ner APB genom deras download client. Men när jag ska logga in på APB så står det att det är fel pass eller användarnamn. Är det någon mer stans man ska regga sig ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bobokrull:

Jag har gjort ett konto på gamefirst live samt laddat ner APB genom deras download client. Men när jag ska logga in på APB så står det att det är fel pass eller användarnamn. Är det någon mer stans man ska regga sig ?

Nej det ska inte behövs, men logga in med ditt rätta, tror det är GameID du ska logga in med har jag för mig.

Visa signatur

Processor: Intel Core i7 930 @ 4,01Ghz Kylning: Corsair H100i Moderkort: ASUS P6T Deluxe v2 Internminne: Corsair 12GB Grafikkort: 2xEVGA GeForce GTX 780 SC ACX System Disk: Intel X25-M SSD 80GB G2 Hårddisk: 300GB WD VelociRaptor Chassi: Corsair Graphite 760T Arctic White Nätaggregat: Corsair HX 850W 80+ Ljudkort: Creative Sound Blaster X-Fi Titanium HD Operativsystem: Windows 8.1 Pro Eyefinity: 3x23" Samsung S23A700D 120Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bobokrull:

Jag har gjort ett konto på gamefirst live samt laddat ner APB genom deras download client. Men när jag ska logga in på APB så står det att det är fel pass eller användarnamn. Är det någon mer stans man ska regga sig ?

Om du har ett pass över 12 tecken så logga in med de 12 första. Sen är det mailen du loggar in med

Visa signatur

[ASUS M4A89GTD PRO][AMD Phenom II X6 1090T @ 3.2GHZ][Corsair TX750w][ASUS R9 290x DirectCU II][16GB Corsair XMS3 @ 1600MHZ][Win7 64-bit] GamersGate

Permalänk
Skrivet av Zidd3n:

Om du har ett pass över 12 tecken så logga in med de 12 första. Sen är det mailen du loggar in med

Tack. Det var ju så att mitt pass var för långt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zidd3n:

Om du har ett pass över 12 tecken så logga in med de 12 första. Sen är det mailen du loggar in med

Det ska även gå att logga in med sitt GamerID, det gör jag i allafall.

Visa signatur

Processor: Intel Core i7 930 @ 4,01Ghz Kylning: Corsair H100i Moderkort: ASUS P6T Deluxe v2 Internminne: Corsair 12GB Grafikkort: 2xEVGA GeForce GTX 780 SC ACX System Disk: Intel X25-M SSD 80GB G2 Hårddisk: 300GB WD VelociRaptor Chassi: Corsair Graphite 760T Arctic White Nätaggregat: Corsair HX 850W 80+ Ljudkort: Creative Sound Blaster X-Fi Titanium HD Operativsystem: Windows 8.1 Pro Eyefinity: 3x23" Samsung S23A700D 120Hz

Permalänk
Medlem

Lirar på Patriot 2 (EU), lirar enforcer under namnet Friadoc, adda mig gärna och en Swec-klan tycker jag låter som en grym ide!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zarar:

Lirar på Patriot 2 (EU), lirar enforcer under namnet Friadoc, adda mig gärna och en Swec-klan tycker jag låter som en grym ide!

Lyckades ej hitta någon vid namn Friadoc på EU2, min Enforcer heter Dollie om ni undrar!

Visa signatur

Processor: Intel Core i7 930 @ 4,01Ghz Kylning: Corsair H100i Moderkort: ASUS P6T Deluxe v2 Internminne: Corsair 12GB Grafikkort: 2xEVGA GeForce GTX 780 SC ACX System Disk: Intel X25-M SSD 80GB G2 Hårddisk: 300GB WD VelociRaptor Chassi: Corsair Graphite 760T Arctic White Nätaggregat: Corsair HX 850W 80+ Ljudkort: Creative Sound Blaster X-Fi Titanium HD Operativsystem: Windows 8.1 Pro Eyefinity: 3x23" Samsung S23A700D 120Hz

Permalänk

Vilken server rekommenderar ni?

Visa signatur

XBL: Framfart Steam: Flanders_one
Reserverad för alla felstavningar eller grammatiska fel som kan uppstå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flandersss:

Vilken server rekommenderar ni?

Dom flesta är väl likadana utan spelare osv, jag har kört på Obeya och Patriot och jag har iaf inte märkt någon skillnad

Permalänk
Skrivet av Sooren:

Dom flesta är väl likadana utan spelare osv, jag har kört på Obeya och Patriot och jag har iaf inte märkt någon skillnad

Jag tänkte mig mer mig spelbasen, om någon server är mer aktiv...

Visa signatur

XBL: Framfart Steam: Flanders_one
Reserverad för alla felstavningar eller grammatiska fel som kan uppstå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flandersss:

Jag tänkte mig mer mig spelbasen, om någon server är mer aktiv...

Vad jag märkt (endast observation ej kontrollerat) är att det verkar vara sämre balans mellan faktionerna på Patriot då det är så många crims.

I övrigt vette tusan, spelar på obeya för att jag gjorde det i gamla APB^^

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk
Medlem

finns det någon swec clan man kan joina jag körde precis igång spelet för första gången samt isfg vilken server ska man joina EU1/2 ?

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W

Permalänk

Är det väldigt många som fuskar i detta spel ? Känns som väldigt många vet precis vart man är och gör 180grader spinns och drar en kula i huvudet på en.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bobokrull:

Är det väldigt många som fuskar i detta spel ? Känns som väldigt många vet precis vart man är och gör 180grader spinns och drar en kula i huvudet på en.

Jag har inte upptäckt nånting ännu men man vet aldrig, det kanske kommer när man är lite högre upp.

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W

Permalänk
Sötast
Skrivet av Bobokrull:

Är det väldigt många som fuskar i detta spel ? Känns som väldigt många vet precis vart man är och gör 180grader spinns och drar en kula i huvudet på en.

Tvärt om faktiskt...

Visst finns det fuskare i APB men inte mer än någon annan stans.

Problemet är att folk som inte kan spelet helt enkelt inte har någon chans, APB är en tactical shooter och det har folk inte insett och därför hör man konstant whine _överallt_ omg cheaters aaah omg!!!

Jag spelar själv på ganska hög nivå i APB och kan enkelt se vem som fuskar eller inte och jag stöter väl på i snitt 1-3 fuskare per månad, konstigt nog så stöter alla noobs på c:a 10.000 fuskare om dagen, inklusive mig. För tydligen är jag också en fuskare, precis som alla andra som inte står mitt på gatan och bara dör