Permalänk
Medlem

Medal of Honor 90kr

Tänkte bara meddela att MoH 2010 finns på Steam för 90kr just nu. Erbjudandet räcker till klockan 19:00 i dag Fredag. Sen undrar jag också om ni tycker att det är värt att köpa det? Är det ett bra spel? Jag kommer endast spela multiplayer.

http://store.steampowered.com/app/47790/

Visa signatur

CPU: i5 4670K
GPU: ASUS GTX 770 DirectCU II
RAM: 8 GB 1600Mhz
MOBO: MSI Z87-G45

Permalänk

Tackar! laddar ner spelet nu.
100 kronor skadar inte för ett MP spel

Visa signatur

Cpu AMD Phenom2 X4 970 3,5GHz
Gpu Crossfire XFX Radeon HD6870 1GB
Mobo MSI 870A Fuzion AM3'
Minnen Corsair 8GB (4x2048MB) 1600MHz
Skärm LG W2453V

Permalänk
Medlem

Kommer nog förmodligen köpa det själv, så nog är det prisvärt alltid!

Visa signatur

Jag gillar hårdvara.
Jag gillar spel.
Jag gillar teknik.

Permalänk
Medlem

Duger för pengarna

Köpte dock via EA , undviker steam om möjligt ;p

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk

Tank för länken! Har precis köpt det!

Visa signatur

Fractal Define R3 | RadeonHD 6970 | Corsair 850AX | I7-2600k | Noctua NH-D14 | Corsair 8GB XMS3 | MSI P67A-GD65 REV B3 |

Permalänk
Medlem

De hade rea på Medal oh Honor förut också och jag skulle köpa det men såg att det fick så dåliga betyg så jag trodde inte det var värt det. Ni som har det får gärna kommentera.

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF X | Moderkort: ASUS P8P67 WS Revolution B3 | CPU: i7 2600K @ 4.5GHz | CPU-kylare: Noctua NH-D14 | RAM-minnen: G.Skill Sniper 8GB (2x4GB) PC3-14900 1866MHz | GPU: ASUS GeForce GTX 1070 8GB ROG STRIX OC | Nätagg: Corsair AX 1200W 80+ GOLD | HDD: Samsung 840 Pro, OCZ Vertex3 120GB MAX IOPS + Western Digital 1TB | Kringutrustning Windows 7 (64-bit), Fläktkontroll Scythe Kaze Master, Warthog Hotas, Razer Mamba, TrackIR5.

Permalänk

Jag hoppade in o lirade lite direkt när nedladdningen var klar!
Helt okej spel faktiskt. överträffade mina förväntningar men jag håller mig till bc2

3/5 !

Visa signatur

Cpu AMD Phenom2 X4 970 3,5GHz
Gpu Crossfire XFX Radeon HD6870 1GB
Mobo MSI 870A Fuzion AM3'
Minnen Corsair 8GB (4x2048MB) 1600MHz
Skärm LG W2453V

Permalänk
Medlem

Finns ju annars tråden aktuella steam erbjudanden
http://www.sweclockers.com/forum/8-ovriga-datorspel/902684-ak...

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Skulle man inte få beta-key till BF3 om man hade MoH, eller var man tvungen att ha någon sorts limited edition?
Lätt värt 90 kr för att få BF3-beta

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo

Permalänk
Medlem

Jag köpte Medal of Honor Tier 1 (det kom en BF3 beta inbjudan med i den) för 99kr på prisjakt nu i förra veckan. Hardcase med dvd. Fri frakt o kom på några dagar:

http://www.electroworld.se/product/spel-konsoler/spel-pc-mac/...

Visa signatur

Hobby #1 Ryzen 7 5700G 3060ti 1tb ssd Hobby #2 Glock 19, Remington 700 .308, Mossberg 500.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobias75:

Jag köpte Medal of Honor Tier 1 (det kom en BF3 beta inbjudan med i den) för 99kr på prisjakt nu i förra veckan. Hardcase med dvd. Fri frakt o kom på några dagar:

Jaha, jag trodde att det medföljde BF3 beta-inbjudan endast i Deluxe edition eller vad det var.

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF X | Moderkort: ASUS P8P67 WS Revolution B3 | CPU: i7 2600K @ 4.5GHz | CPU-kylare: Noctua NH-D14 | RAM-minnen: G.Skill Sniper 8GB (2x4GB) PC3-14900 1866MHz | GPU: ASUS GeForce GTX 1070 8GB ROG STRIX OC | Nätagg: Corsair AX 1200W 80+ GOLD | HDD: Samsung 840 Pro, OCZ Vertex3 120GB MAX IOPS + Western Digital 1TB | Kringutrustning Windows 7 (64-bit), Fläktkontroll Scythe Kaze Master, Warthog Hotas, Razer Mamba, TrackIR5.

Permalänk
Medlem

synd bara att det är ett riktigt skit spel som inte ens är värt 10 kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

Men betan betalar jag gärna en hundring för!

Insåg att man måste ha Tier 1 eller Limited edition för att få betan, köpte det på electroworld för 9 kr mer istället (Tier 1 edition då). Får se om det kommer på måndag eller om man måste vänta tills på tisdag (eller ännu längre?!)

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo

Permalänk
Medlem
Skrivet av felxi:

Men betan betalar jag gärna en hundring för!

Insåg att man måste ha Tier 1 eller Limited edition för att få betan, köpte det på electroworld för 9 kr mer istället (Tier 1 edition då). Får se om det kommer på måndag eller om man måste vänta tills på tisdag (eller ännu längre?!)

Annars har SIBA också Tier 1 edition för 99kr, jag ska nog dra ned till en butik och köpa direkt därifrån så man slipper vänta på frakt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av King D:

Annars har SIBA också Tier 1 edition för 99kr, jag ska nog dra ned till en butik och köpa direkt därifrån så man slipper vänta på frakt.

Problemet är att det inte finns någon Siba i närheten av där jag bor.
Är du säker på att det är samma pris i butik som i webbutiken? Elgiganten tar för 125 online, men inne i en av butikerna skulle de ha mellan 199 och 399 för Tier 1 (Ja, de hade olika pris på exakt samma vara...), tyckte inte att det var värt dubbelt så mycket för att få det direkt. Sen borde spelet ändå komma i början på nästa vecka, plus att det egentligen är BF3-betan jag vill åt!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

Jag håller med, köpte det direkt det släpptes och det var så otroligt mycket buggar i SP att det var ospelbart. Och MP var bland det sämsta...

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av joFa^:

Tänkte bara meddela att MoH 2010 finns på Steam för 90kr just nu. Erbjudandet räcker till klockan 19:00 i dag Fredag. Sen undrar jag också om ni tycker att det är värt att köpa det? Är det ett bra spel? Jag kommer endast spela multiplayer.

http://store.steampowered.com/app/47790/

Lite annan fråga men ändå..

Räcker det med 6mbit/s o köra online på MoH?

För det andra tkr jag inte alls det suger som vissa säger.
Jag tkr faktiskt det är riktigt kuul!
Särskilt singleplayer men online med, lite som CoD.
Synd bara att allt inte är förstörbart som i BC2, Kommer nog inte köpa BC2 utan nöta MoH och sedan köpa BF3 när det kommer ut/förboka

Visa signatur

Citera så kommer jag tillbaks.

Jag lovar, det finns ingenting som slår ett riktigt fint paket från Inet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av FL4T:

Lite annan fråga men ändå..

Räcker det med 6mbit/s o köra online på MoH?

För det andra tkr jag inte alls det suger som vissa säger.
Jag tkr faktiskt det är riktigt kuul!
Särskilt singleplayer men online med, lite som CoD.
Synd bara att allt inte är förstörbart som i BC2, Kommer nog inte köpa BC2 utan nöta MoH och sedan köpa BF3 när det kommer ut/förboka

Du klara dom flesta spelen med 2mbit med.
Så länge du inte sitter på mobilt bredband då pingen kan skjuta i höjden.

Sitter på telias 6mbit på jobbet, körde quake live hade ping på 150-300.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Haha, precis vad jag gör...
6 mbit/s mobilt bredband
Men så dålig ping är det inte alltid, BF2. Lägg märke till B(F)2 och inte BC2...
Ja i alla fall kör jag BF2 med mitt mobila bredband med pingen på 300?
Ganska bra faktiskt.
Ja, och så är det ju TRE...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

sitter jag hemma och kör quake live så har ja en ping på under 20 =P
Det handlar också om vart server ligger, hur många hopp den gör bland alla master.

Men testa och se, även om det är "spelbart" för din del, så kan motståndarna säg tvärtom.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

sitter jag hemma och kör quake live så har ja en ping på under 20 =P
Det handlar också om vart server ligger, hur många hopp den gör bland alla master.

Men testa och se, även om det är "spelbart" för din del, så kan motståndarna säg tvärtom.

Jag bor precis masten och på mobilen har jag 4/4 pinnar och i "3connect" där jag kopplar upp mig har jag alltid 10/10.
Ja, men det kan alltså funka bra för mig men dom andra ser inte mig eller vadå?
Jag har inte riktigt fattat det än...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

kvittar om du har masten på huvudet om server ligger på andra sidan jordklotet, har själv fulltäckning på turbo 3G men ändå är pingen hög.
dom andra ser dig, men du kan rycka utav bara fan det är där problemet ligger.
sen kan en del kicka ut dig pga pingen är hög.

men 90kr är inte mycket, så köp och testa

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Nej, köpte när det var nytt men har bara kört singleplayer

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

kvittar om du har masten på huvudet om server ligger på andra sidan jordklotet, har själv fulltäckning på turbo 3G men ändå är pingen hög.
dom andra ser dig, men du kan rycka utav bara fan det är där problemet ligger.
sen kan en del kicka ut dig pga pingen är hög.

men 90kr är inte mycket, så köp och testa

Men det måste väl finnas "SVENSKA" servers? Har Du kört det förresten?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av FL4T:

Men det måste väl finnas "SVENSKA" servers? Har Du kört det förresten?

Finns säkert svenska servar, drog min jämnförelse när jag körde QL på svenska servrar och hade en ping på 300.

Men om du nu har det, varför inte bara testa då?
Lättare än att köra en chatt på ett forum :S

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Jag är i Spanien nu så därför kan jag inte testa.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av felxi:

Problemet är att det inte finns någon Siba i närheten av där jag bor.
Är du säker på att det är samma pris i butik som i webbutiken? Elgiganten tar för 125 online, men inne i en av butikerna skulle de ha mellan 199 och 399 för Tier 1 (Ja, de hade olika pris på exakt samma vara...), tyckte inte att det var värt dubbelt så mycket för att få det direkt. Sen borde spelet ändå komma i början på nästa vecka, plus att det egentligen är BF3-betan jag vill åt!

Nej, jag är inte säker på att det är samma pris i butik. Förut så skrev de bredvid online-priser tex. "Butikspris xxx kr" men nu står det bara ett pris. Däremot kan man ju välja "Boka och hämta i varuhus" så det bör vara 99:-, vet dock inte om de lägger på någon avgift om man hämtar i butik.

EDIT: Såg nu att de har lite info om detta på Sibas hemsida:

Priser på siba.se
K kampanjpris
Priset gäller under en begränsad period. Både för webb och varuhus.
W webbpris
Priset gäller på webben.
[B]Ordinarie pris
[/B]
Priset innebär ordinarie pris i varuhus.

Finns ingen symbol gäller samma pris i varuhus och på webben.

På Tier 1 edition finns det ingen symbol så det bör kosta 99:- även i butik: http://www.siba.se/Products/Product.aspx?id=4534085&ref=prisj...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Köpte idag Tier 1 edition med BF3 Beta invitation. Men ska det vara en kod eller får jag en invitation online när betan är öppen eller hur går det till egentligen? För i fodralet finns en lapp där det står BF3 beta invitation men ingen kod eller nåt, bara info.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av King D:

Köpte idag Tier 1 edition med BF3 Beta invitation. Men ska det vara en kod eller får jag en invitation online när betan är öppen eller hur går det till egentligen? För i fodralet finns en lapp där det står BF3 beta invitation men ingen kod eller nåt, bara info.

Får nog hem mitt T1 imorgon, ska kolla då hur det fungerar med betan. Antar att man använder product-key'n till MoH för att aktivera BF3-betan eller något i den stilen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av felxi:

Får nog hem mitt T1 imorgon, ska kolla då hur det fungerar med betan. Antar att man använder product-key'n till MoH för att aktivera BF3-betan eller något i den stilen.

Nå?

Visa signatur