Star Wars: The Old Republic

Permalänk
Medlem

Fick min strax efter att jag skrev ovan vid 15!

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Skrivet av Meenaze:

Bokade precis en standard edition från webhallen
Nån som vet ungefär hur lång tid det tar tills man får sin pre-order nyckel?

1 timme och 55 minuter tog det för min nyckel att levereras.

Beställde innan öppning!

Visa signatur

XBL: Framfart Steam: Flanders_one
Reserverad för alla felstavningar eller grammatiska fel som kan uppstå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av redruM:

Saxat ifrån feber.se

"Något exakt släppdatum finns dock inte men det förväntas avslöjas senare i dag på The Old Republic-panelen som är på Comic Con 2011."

Om inte det kommer ett släppdatum under Comic Con så kanske vi får reda på det under PAX, http://prime.paxsite.com/ .

Permalänk
Skrivet av Lyrisius:

Om inte det kommer ett släppdatum under Comic Con så kanske vi får reda på det under PAX, http://prime.paxsite.com/ .

Va lite positiv... 36 dagar till PAX

Visa signatur

XBL: Framfart Steam: Flanders_one
Reserverad för alla felstavningar eller grammatiska fel som kan uppstå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flandersss:

Va lite positiv... 36 dagar till PAX

Haha ok, du har helt rätt.
Comic Con it is

Permalänk

AUSTIN, Texas--(BUSINESS WIRE)-- The start of your personal Star Wars™ saga grows nearer! BioWare, a division of Electronic Arts (NASDAQ: ERTS) today revealed three editions of Star Wars™: The Old Republic™, each custom-designed to delight RPG and Star Wars fans worldwide. The Star Wars: The Old Republic Collector's Edition, Digital Deluxe Edition and Standard Edition are available for pre-order today at participating retailers*, with digital versions available exclusively at Origin™ (http://preorder.origin.com). Upon pre-order, players will be granted a redemption code that will unlock early game access** as well as an in-game color stone to change your weapon effect. Pre-order quantities are limited and Early Game Access will only be available to those who pre-order the game and redeem their code before the game's official release.

Star Wars: The Old Republic has been honored with over 95 industry awards and accolades from game critics worldwide and continues to be one of the most anticipated launches of 2011. The game innovates and advances the MMO genre by emphasizing story as a key pillar of the experience — a proven strength of BioWare and Lucasfilm. As anticipation grows, BioWare also proudly announced today that Star Wars: The Old Republic will open "Beta Test Weekends" starting this September. These weekend play sessions will be open to selected players worldwide and create an opportunity for fans to get a sneak peek of the epic stories, worlds, quests, battles and characters in the game. Please visit www.StarWarsTheOldRepublic.com to register for game testing and to stay tuned throughout the summer for more details as they become available.

Visa signatur

XBL: Framfart Steam: Flanders_one
Reserverad för alla felstavningar eller grammatiska fel som kan uppstå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flandersss:

AUSTIN, Texas--(BUSINESS WIRE)-- The start of your personal Star Wars™ saga grows nearer! BioWare, a division of Electronic Arts (NASDAQ: ERTS) today revealed three editions of Star Wars™: The Old Republic™, each custom-designed to delight RPG and Star Wars fans worldwide. The Star Wars: The Old Republic Collector's Edition, Digital Deluxe Edition and Standard Edition are available for pre-order today at participating retailers*, with digital versions available exclusively at Origin™ (http://preorder.origin.com). Upon pre-order, players will be granted a redemption code that will unlock early game access** as well as an in-game color stone to change your weapon effect. Pre-order quantities are limited and Early Game Access will only be available to those who pre-order the game and redeem their code before the game's official release.

Star Wars: The Old Republic has been honored with over 95 industry awards and accolades from game critics worldwide and continues to be one of the most anticipated launches of 2011. The game innovates and advances the MMO genre by emphasizing story as a key pillar of the experience — a proven strength of BioWare and Lucasfilm. As anticipation grows, BioWare also proudly announced today that Star Wars: The Old Republic will open "Beta Test Weekends" starting this September. These weekend play sessions will be open to selected players worldwide and create an opportunity for fans to get a sneak peek of the epic stories, worlds, quests, battles and characters in the game. Please visit www.StarWarsTheOldRepublic.com to register for game testing and to stay tuned throughout the summer for more details as they become available.

Jag gissar att det är din fetning? Hur som helst kan man ju gissa att relase i så fall är planerad till efter september, annars hade man ju spelat spelet istället och inte en helgbeta.

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Skrivet av RawHead:

Jag gissar att det är din fetning? Hur som helst kan man ju gissa att relase i så fall är planerad till efter september, annars hade man ju spelat spelet istället och inte en helgbeta.

Ja, det är min fetning. Var tvungen att göra det viktiga mer tydligt. Oktober verkar mer och mer troligt för release då

Visa signatur

XBL: Framfart Steam: Flanders_one
Reserverad för alla felstavningar eller grammatiska fel som kan uppstå.

Permalänk
Medlem

Oavsett så verkar de ju rampa upp så smått nu, hoppas vi får ett datum i helgen (även om jag inte tror det...)

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Medlem

Dessutom är nu de digitala CE slutsålda enligt Bioware

Citat:

We can confirm that the Origin store is sold out of Pre-Orders of the Collector’s Edition. You can still Pre-order the Collector’s Edition from the retailers on the Pre-Order landing page (swtor.com/preorder when you click on "pre-order now"), however supplies are limited!

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk

'Hej!

Du erhåller två nycklar med denna utgåva, skapa ett medlemskonto och
lägg din order, återkom sedan med ditt ordernummer så kan vi manuellt
skicka koderna till dig.

Ha en fortsatt trevlig dag.

'

Gatt, dags att beställa Men vad för release kan vi gissa oss till, då? Oktober, November, December?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Feskmacka:

'[i]-snip-
Oktober, November, December?

Ja, typ däromkring verkar sannolikt

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Skrivet av RawHead:

Dessutom är nu de digitala CE slutsålda enligt Bioware

Otroligt

Skrivet av Feskmacka:

'Hej!

Du erhåller två nycklar med denna utgåva, skapa ett medlemskonto och
lägg din order, återkom sedan med ditt ordernummer så kan vi manuellt
skicka koderna till dig.

Ha en fortsatt trevlig dag.

'

Gatt, dags att beställa Men vad för release kan vi gissa oss till, då? Oktober, November, December?

Tidigast oktober, det som kan fastställas. Med tanke på betahelger i september.

Visa signatur

XBL: Framfart Steam: Flanders_one
Reserverad för alla felstavningar eller grammatiska fel som kan uppstå.

Permalänk
Medlem

Tror jag skippar detta, sen när ni tappra själar genomlidit er 18:e "we're very sorry, but the SW TOR servers will be going down for emergency maintenance in 5 minutes", då kan det vara läge att slanta upp ;).

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Skrivet av Aldric T:

Tror jag skippar detta, sen när ni tappra själar genomlidit er 18:e "we're very sorry, but the SW TOR servers will be going down for emergency maintenance in 5 minutes", då kan det vara läge att slanta upp ;).

Jag tror inte att detta problem kommer uppstå, dom har ju begränsat med early-access och du börjar 3-6 dagar innan resten av folket. Och i många länder så är inte äns pre-order möjligt.

Visa signatur

XBL: Framfart Steam: Flanders_one
Reserverad för alla felstavningar eller grammatiska fel som kan uppstå.

Permalänk
Medlem

You registered your Pre-Order code on July 21, 2011 and now are registered for the following items:

Star Wars™: The Old Republic™ Collector's Edition Pre-Order
Early game access
Color Stone (Virtual Item)
We will keep you informed about early access to The Old Republic as we get closer to the game's release.

Hehe sweet :=)

Visa signatur

P8Z68-VPro - i7-2600K - H80 - Gigabyte 670 Windforce - Force GT120 - WD Black 2Tb @ Raid 0 - Samsung 12X BD-R - HX 850 - Lancool K62 -

Permalänk
Medlem

En kul detalj för er som förbokade långt tidigare.

Pratade med Webhallen nyss och det priset du bokade Collectors edition för är det du får betala.
Själv sparade jag in 600 kr på detta.
899 kr för Collectors är inte fel.

Visa signatur

ASUS PRIME Z370-A - Intel Core i5 8600K 3.6 GHz 9MB - Corsair Hydro H115i - Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000MHz CL15 Vengeance RGB - ASUS GeForce RTX 3080 TUF Gaming OC V2 - Corsair Carbide Air 540 - Corsair RM750x 750W - Samsung SSD EVO Basic 840-Series 500GB - Samsung 32'' Odyssey C32G75 Curved (1000R) 240 Hz QLED - Windows 10 Eng 64-bit

Permalänk
Skrivet av Nompario:

En kul detalj för er som förbokade långt tidigare.

Pratade med Webhallen nyss och det priset du bokade Collectors edition för är det du får betala.
Själv sparade jag in 600 kr på detta.
899 kr för Collectors är inte fel.

Avboka -> Boka igen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Feskmacka:

Avboka > Boka igen?

Ursäkta?

Visa signatur

ASUS PRIME Z370-A - Intel Core i5 8600K 3.6 GHz 9MB - Corsair Hydro H115i - Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000MHz CL15 Vengeance RGB - ASUS GeForce RTX 3080 TUF Gaming OC V2 - Corsair Carbide Air 540 - Corsair RM750x 750W - Samsung SSD EVO Basic 840-Series 500GB - Samsung 32'' Odyssey C32G75 Curved (1000R) 240 Hz QLED - Windows 10 Eng 64-bit

Permalänk
Skrivet av Nompario:

Ursäkta?

Vad hindrar människor från att avboka sin förbeställning och sedan boka den igen? Eller vad pratar du om?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Feskmacka:

Vad hindrar människor från att avboka sin förbeställning och sedan boka den igen? Eller vad pratar du om?

Jag pratar om att ifall du förbokat för länge sedan så får du ett lägre pris än idag. En del pratar om att det är officiella säljpriset på 1499 som gäller för alla, men ligger din förbokning på ett lägre pris så är det det som gäller.

Mitt pris exempelvis blev 899 kr då jag bokade för länge sedan och sen dess har priset ändrats lite men en större ändring nu på slutet. Dock är det låst på den summan då du bokade det.

Visa signatur

ASUS PRIME Z370-A - Intel Core i5 8600K 3.6 GHz 9MB - Corsair Hydro H115i - Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000MHz CL15 Vengeance RGB - ASUS GeForce RTX 3080 TUF Gaming OC V2 - Corsair Carbide Air 540 - Corsair RM750x 750W - Samsung SSD EVO Basic 840-Series 500GB - Samsung 32'' Odyssey C32G75 Curved (1000R) 240 Hz QLED - Windows 10 Eng 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nompario:

Jag pratar om att ifall du förbokat för länge sedan så får du ett lägre pris än idag. En del pratar om att det är officiella säljpriset på 1499 som gäller för alla, men ligger din förbokning på ett lägre pris så är det det som gäller.

Mitt pris exempelvis blev 899 kr då jag bokade för länge sedan och sen dess har priset ändrats lite men en större ändring nu på slutet. Dock är det låst på den summan då du bokade det.

Helt rätt, mitt pris ligger också på 899 kr :)... schysst att du kunde få det bekräftat.

Permalänk
Skrivet av Lyrisius:

Helt rätt, mitt pris ligger också på 899 kr :)... schysst att du kunde få det bekräftat.

Grattis till er!

Visa signatur

XBL: Framfart Steam: Flanders_one
Reserverad för alla felstavningar eller grammatiska fel som kan uppstå.

Permalänk
Skrivet av Nompario:

Jag pratar om att ifall du förbokat för länge sedan så får du ett lägre pris än idag. En del pratar om att det är officiella säljpriset på 1499 som gäller för alla, men ligger din förbokning på ett lägre pris så är det det som gäller.

Mitt pris exempelvis blev 899 kr då jag bokade för länge sedan och sen dess har priset ändrats lite men en större ändring nu på slutet. Dock är det låst på den summan då du bokade det.

Aha... Förlåt, misstolkade på något vänster. I vilket fall, herrejeflar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Feskmacka:

Aha... Förlåt, misstolkade på något vänster. I vilket fall, herrejeflar

Ingen fara

Visa signatur

ASUS PRIME Z370-A - Intel Core i5 8600K 3.6 GHz 9MB - Corsair Hydro H115i - Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000MHz CL15 Vengeance RGB - ASUS GeForce RTX 3080 TUF Gaming OC V2 - Corsair Carbide Air 540 - Corsair RM750x 750W - Samsung SSD EVO Basic 840-Series 500GB - Samsung 32'' Odyssey C32G75 Curved (1000R) 240 Hz QLED - Windows 10 Eng 64-bit

Permalänk
Permalänk
Medlem

Man kan få collectors för 1000kr om man köper i USA.
Man ska ändå kunna köra på EU servrar, och de som köpt i EU ska kunna köra på USA servrar.
http://www.swtor.com/preorder/faq#q209655 (Har inte kunnat gå in där själv då jag är på jobbet och allt är blockat, men var citat från den sida, om någon kan konfirmera så vore det bra)

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kazen:

Man kan få collectors för 1000kr om man köper i USA.
Man ska ändå kunna köra på EU servrar, och de som köpt i EU ska kunna köra på USA servrar.
http://www.swtor.com/preorder/faq#q209655 (Har inte kunnat gå in där själv då jag är på jobbet och allt är blockat, men var citat från den sida, om någon kan konfirmera så vore det bra)

Är det inte så att vi får betala 25% extra p.g.a. moms när de skickar paketet in i Sverige? Sen lär väl frakten gå på en del?

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z270H GAMING, i7 7700K, MSI GTX 1080 Ti 11 GB Gaming, Corsair HX 850W, Corsair 16GB, Samsung 850 500 GB, Samsung 830 256GB, WD Black 1TB, BenQ XL2420T

Permalänk
Medlem

Det går att spela på andra servers men latency(ping) kommer att vara sämre, så brukar det vara.
Jag fick Collectors edition för 899:- ,hade beställt i Juli 2010

Visa signatur

P8Z68-VPro - i7-2600K - H80 - Gigabyte 670 Windforce - Force GT120 - WD Black 2Tb @ Raid 0 - Samsung 12X BD-R - HX 850 - Lancool K62 -

Permalänk
Medlem

Tyckte nog ändå att det var en liten besvikelse att inte mer kul info kom upp. Det mesta som diskuterades var ju känt sedan gammalt även om en del nya saker kom upp, inte minst möjligheten att ändra sina companions. Hoppas verkligen att helgen har mer att bjuda på.

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/