Permalänk
Medlem

Har på senare blivit en trogen kund pga.

-alltid snabba leveranser har varan funnits i lager har jag fått den dagen efter.
-bra erbjudanden för oss medlemmar 30% koden användes av mig och minst en av mina kompisar som jag rekommenderade också.
-låga priser även utan kod, iaf på de varor jag varit intresserad av.
-dessa små "presenter" man får ibland, nu senast en gratis on-demand film.
-fraktfritt som student på ordrar över 100:-
-bra reklamations support som i mitt fall var väldigt hjälpsam och gav ett seriöst intryck.

Dock skulle jag som många andra önska någon form av lagerstatus på era varor plus möjligheten att kunna boka även datorkomponenter om ni inför ett ungefärligt datum som dem förväntas dyka upp.

MVH // Niclas trogen cdon kund.

Permalänk
Medlem

Det här var ju riktigt spännande! När kommer nästa VIP-erbjudande?

Visa signatur

| Asus P8Z68-V Pro | i5 2500K @ 4.5GHz | Gigabyte GTX 460 1GB OC 850/1700/1900 | Corsair Vengeance XMS3 2x4GB 1600MHz | CM Hyper 212+ | Fractal Design Tesla 650W | Fractal Design Define R3 | BenQ G2420HDBL 24" LED |
INET - Fri frakt över 500kr
CDON+Sweclockers

Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Jag ber IT kolla på det, dock så tog kampanjen slut i Måndags, så det kan ha spelat in naturligtvis.

Kampanjen fanns kvar i måndes samt igår när jag skrev detta!!

Skrivet av CDON.COM:

SWECJULI gäller Juli ut, Asus kampanjen tog slut i måndags.

Märkligt då ni skriver detta på sidan.

Citat:

VIP Erbjudande!

Just nu ger vi 15% rabatt på en av följande fem produkter när du anger följande kod i kassan: SWECJULI

OBS! Erbjudandet gäller de 100 första beställningarna, endast en produkt per kund/order rabatteras. Rabattkoden kan endast användas en gång per medlem.
Erbjudandet gäller endast tom 2011-07-25

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av X-oiL:

Har på senare blivit en trogen kund pga.

-alltid snabba leveranser har varan funnits i lager har jag fått den dagen efter.
-bra erbjudanden för oss medlemmar 30% koden användes av mig och minst en av mina kompisar som jag rekommenderade också.
-låga priser även utan kod, iaf på de varor jag varit intresserad av.
-dessa små "presenter" man får ibland, nu senast en gratis on-demand film.
-fraktfritt som student på ordrar över 100:-
-bra reklamations support som i mitt fall var väldigt hjälpsam och gav ett seriöst intryck.

Dock skulle jag som många andra önska någon form av lagerstatus på era varor plus möjligheten att kunna boka även datorkomponenter om ni inför ett ungefärligt datum som dem förväntas dyka upp.

MVH // Niclas trogen cdon kund.

Alltid kul med trogna kunder, men det finns allti utrymmer att bli bättre. Som alltid så tar vi åt oss och det kommer förmodligen gå att boka komponenter väldigt snart.

Skrivet av itsaly:

Det här var ju riktigt spännande! När kommer nästa VIP-erbjudande?

Håll ögonen öppna

Skrivet av NisseRoth:

Kampanjen fanns kvar i måndes samt igår när jag skrev detta!!

Märkligt då ni skriver detta på sidan.

Det är jag som yrar, naturligtvis menar jag SWEC1107 och inte SWECJULI som utgått i måndags.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vill bara tacka för en grymt snabb leverans, beställde i söndags och fanns på posten igår kväll!
Var samma leverans tid som från inet vilket är grymt. I övrigt verkar alla delar vara med och allt bra!

Tack

Visa signatur

Asus Z68-V PRO | i5 2500k @4,4 | Asus GTX 970| Corsair HX850W | 16GB Corsair Venceance @1600mhz | Noctua NH-D14 | NZXT H2 |Samsung 840 Pro 512gb | OCZ Vertex 3 120gb | |Samsung F4 2TB | Silverstone Air Penetrator 120mm x2 | Noctua NF-P14 140mm | Noctua NF-S12B 120mm | Qnix Q2710@96Hz |

Permalänk
Medlem

Superb leveranstid! Beställde i onsdags och nu, 1½ dag senare kan jag hämta ut paketet! Kanon!

Visa signatur

| Asus P8Z68-V Pro | i5 2500K @ 4.5GHz | Gigabyte GTX 460 1GB OC 850/1700/1900 | Corsair Vengeance XMS3 2x4GB 1600MHz | CM Hyper 212+ | Fractal Design Tesla 650W | Fractal Design Define R3 | BenQ G2420HDBL 24" LED |
INET - Fri frakt över 500kr
CDON+Sweclockers

Permalänk
Medlem

Förklara en sak för mig...

Den 22/7 nappade jag på erbjudandet om Asus GTX580 CUII till ett riktigt bra pris (tack för det förresten), klickade iväg ordern och fick min orderbekräftelse 20:58. En annan medlem här på Sweclockers gjorde samma sak ca: 2tim senare, han fick sin orderbekräftelse 22:17....
Nu sitter jag här som ett fån o väntar på mitt grafikkort eftersom det är slut i lager och ni vet inte när det kommer in fler (allt annat till min nya dator ligger redan här på bordet, så det känns extra surt)... Den killen som fick sin orderbekräftelse 2tim efter mig har redan fått sitt grafikkort levererat.

Hur går det ihop??

Visa signatur

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

Permalänk
Cdon.com

Hej

PM:a mig ditt ordernr så kikar jag på det.

Skrivet av Kasken:

Förklara en sak för mig...

Den 22/7 nappade jag på erbjudandet om Asus GTX580 CUII till ett riktigt bra pris (tack för det förresten), klickade iväg ordern och fick min orderbekräftelse 20:58. En annan medlem här på Sweclockers gjorde samma sak ca: 2tim senare, han fick sin orderbekräftelse 22:17....
Nu sitter jag här som ett fån o väntar på mitt grafikkort eftersom det är slut i lager och ni vet inte när det kommer in fler (allt annat till min nya dator ligger redan här på bordet, så det känns extra surt)... Den killen som fick sin orderbekräftelse 2tim efter mig har redan fått sitt grafikkort levererat.

Hur går det ihop??

Visa signatur
Permalänk
Medlem

de va då själva ..... jag var ej hemma dom få timmar ni hade GTX 580 Matrix i lager,, när kommer nästa sändning tro?

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Kommer i runt den 20 Aug och det är den med 8 cells batteriet.

Lite fler frågor angående Asus u31sd, på produktsidan står det dubbla specifikationer på flera delar. (tror det är kopierat från asus hemsida)
Man vet ju inte riktigt vad det är i just eran version.

1. innehåller den ett diskret gt 520M? (läste någonstans att i3 versionen inte får med 520 kortet :S)
2. Är den silvrig? (hade varit kul med en svart)

Tack för svar

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Cdon.com

Nästa sändning kommer i veckan enligt Asus.

Skrivet av cat_fish_1:

de va då själva ..... jag var ej hemma dom få timmar ni hade GTX 580 Matrix i lager,, när kommer nästa sändning tro?

Produktbeskrivningen är i regel en generell beskrivning av produkten/serien och specifikationerna ska specificera den modellen som vi har, tyvärr
såg jag att i det här fallet så fattades specifikationer. Jag har nu lagt till de :), nu till din fråga.

1. Ja det är ett HT520M.
2. Den är silvrig, har inte hört att det finns en svart version tyvärr.

Skrivet av Lofman:

Lite fler frågor angående Asus u31sd, på produktsidan står det dubbla specifikationer på flera delar. (tror det är kopierat från asus hemsida)
Man vet ju inte riktigt vad det är i just eran version.

1. innehåller den ett diskret gt 520M? (läste någonstans att i3 versionen inte får med 520 kortet :S)
2. Är den silvrig? (hade varit kul med en svart)

Tack för svar

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Produktbeskrivningen är i regel en generell beskrivning av produkten/serien och specifikationerna ska specificera den modellen som vi har, tyvärr
såg jag att i det här fallet så fattades specifikationer. Jag har nu lagt till de :), nu till din fråga.

1. Ja det är ett HT520M.
2. Den är silvrig, har inte hört att det finns en svart version tyvärr.

Tack ska du ha!
Blir väl en sådan när den kommer in då. ^^

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Skicka mig Ordernr så tar jag en titt på det.

Glöm det, skärmen skickades på måndan och kom fram på tisdan, jag är otroligt nöjd med er, har iofs varit kund sen säkert knappt 10 år tillbaka så det säger väl sitt. Bra priser, snabb frakt, bra service. Det enda jag saknar är egentligen att man kan se mer detaljerat lagerstatus som exv. Komplett samt att det står preliminära datum för när varor kommer i lager. Tack!

Permalänk

När får ni in Cooler Master Haf x och Asus Xonar Essence STX i lager igen?

Permalänk
Medlem

Tips Cdon har lagerrensning på elektronik

http://cdon.se/hemelektronik/lagerrensning/
koden SWEC1107 fungerade för mig.

Vet att jag borde posta någonstans men tror det är många som följer detta tråd

Permalänk

Fungerar inte koderna på bildskärmar?

Visa signatur

Intel Core i7-4770K@4Ghz, NZXT H440, ASUS Z87-DELUXE, Corsair HX1200i, ASUS GeForce STRIX GTX 980 4GB , Corsair Dominator DDR3 1866MHz 16GB, Corsair H60 Hydro Series, Samsung SSD 850 EVO och lite mer hdd

Permalänk
Medlem
Skrivet av the-guvnor:

Fungerar inte koderna på bildskärmar?

Bildskärm räknas inte som komponent.

Permalänk
Skrivet av SUMITOMO:

Bildskärm räknas inte som komponent.

hehe, kunde jag faktiskt tänkt ut själv.
Får skylla på morgontrötthet

Visa signatur

Intel Core i7-4770K@4Ghz, NZXT H440, ASUS Z87-DELUXE, Corsair HX1200i, ASUS GeForce STRIX GTX 980 4GB , Corsair Dominator DDR3 1866MHz 16GB, Corsair H60 Hydro Series, Samsung SSD 850 EVO och lite mer hdd

Permalänk
Medlem
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Nightloyd:

När får ni in Cooler Master Haf x och Asus Xonar Essence STX i lager igen?

23-24 Aug för CM Haf X

4-5 Aug för Asus Xonar Essence STX

Skrivet av DaydreamerVlad:

Tips Cdon har lagerrensning på elektronik

http://cdon.se/hemelektronik/lagerrensning/
koden SWEC1107 fungerade för mig.

Vet att jag borde posta någonstans men tror det är många som följer detta tråd

Skrivet av the-guvnor:

Fungerar inte koderna på bildskärmar?

Skrivet av SUMITOMO:

Bildskärm räknas inte som komponent.

Bra att ni löst det grabbar

Den gick åt snabbt kan jag säga

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Någon aning om när Intel 320 120Gb kommer in igen, hann inte med att beställa innan den var slut igen.

Permalänk
Medlem

Såg också nu denhär någon dag för sent:
(era kampanjer och erbjudanden är nästan omöjliga att navigera)

http://cdon.se/hemelektronik/gainward_geforce_gtx_580_-__3072...

Hur många kort hade ni egentligen? De verkar ha tagit slut i princip omgående...

Jag tror ni skulle kunna kränga flera hundra till sweclockers medlemmar om ni kan få in fler till det priset!!!

(För övrigt fel att visa den som "kommande" och "tillfälligt slut" om ni inte skall ta in fler)

Permalänk
Medlem

Måste säga att ni är bra snabba på sweclockers, jag hann i alla fall beställa.
Någon min efter min post var grafikkorten slut
+ bra pris på 460

Permalänk
Medlem

Några Augusti-kampanjer på gång?

Permalänk
Medlem

vart nytjar man koderna??

Permalänk
Medlem
Skrivet av nAde:

vart nytjar man koderna??

Välj det du ska ha, så gå till kassan, så när du kommer till betalning så ligger rutan på höger sida.
precis under listan med produkter du valt.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Blir bara mer och mer imponerad över cdon och deras priser. Tror jag har beställt 5 paket senaste månaden, och snart har jag en komplett dator.

Väntar spänt inför månadens viperbjudande
Även du som håller oss uppdaterade på forumet ska ha cred!

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av MolenXs:

Någon aning om när Intel 320 120Gb kommer in igen, hann inte med att beställa innan den var slut igen.

Den kommer in preliminärt 10-11 Aug

Skrivet av Ixos:

Såg också nu denhär någon dag för sent:
(era kampanjer och erbjudanden är nästan omöjliga att navigera)

http://cdon.se/hemelektronik/gainward_geforce_gtx_580_-__3072...

Hur många kort hade ni egentligen? De verkar ha tagit slut i princip omgående...

Jag tror ni skulle kunna kränga flera hundra till sweclockers medlemmar om ni kan få in fler till det priset!!!

(För övrigt fel att visa den som "kommande" och "tillfälligt slut" om ni inte skall ta in fler)

Angående våra erbjudande/kampanjer så kan jag hålla med om att det ibland är lite svårt att hitta,
jag vet dock att till hösten så kommer det ändras och det kommer att bli mycket bättre.

Vi hade ett par GTX580, men sett till priset så hade vi kunnat ha flera hundra och de hade tagit slut ändå
Det ser dock ut som att vi kommer att kunna få tag i ett par stycken till och tillgodose ett par av de som beställt och lagt sig som bevaka.

Skrivet av SUMITOMO:

Några Augusti-kampanjer på gång?

Absolut SOON IN A BROWSER NEAR YOU!!

Skrivet av RawN:

Blir bara mer och mer imponerad över cdon och deras priser. Tror jag har beställt 5 paket senaste månaden, och snart har jag en komplett dator.

Väntar spänt inför månadens viperbjudande
Även du som håller oss uppdaterade på forumet ska ha cred!

Jo man tackar!

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Augusti månads Sweclockers kod: SWEC1108
Grymt svårt att gissa

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Kent:

Augusti månads Sweclockers kod: SWEC1108
Grymt svårt att gissa

Du har löst mysteriet

PS. Nu finns möjligheten att Boka komponenter. Kommande datum kommer också att läggas till väldigt snart.

Visa signatur