Permalänk
Medlem

Förandring av min datorhörna

Har påbörjat en ganska stor förändring med min datorhörna.

Just nu väntar jag på mitt att mitt nya chassi skall komma med posten, Sedan skall jag köpa ett nytt bord från IKEA och sedan göra en klok kabeldragning med kabelskenor.

Förandring av min datorhörna

Visa signatur

Stationär: Asus P8p67-M PRO, Intel Core i5 2500K 3,3 GHz (Antec Küler H2O 620), Gainward GeForce GTX 550Ti, 8 Gb Ram, Silver Power 400W, Fractal Design Define Mini. Benq G2420HD, Gammlt Dell Tangentbord, Qpad OM-75.

Ljud: Yamaha CR-640 - Dynavoice Magic F-6 | Technics SU-Z22 - Audio-Technica ATH-M50

Permalänk
Medlem

Får man fråga vad det blir fför chassi?

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk

Vad heter programmet du använder "istället" för ikoner? Det ser ganska fränt ut.

Visa signatur

MacBook Pro
www.mcgaraget.org
Citera för garanterat svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av lundahldaniel:

Vad heter programmet du använder "istället" för ikoner? Det ser ganska fränt ut.

Programmet heter Rainmeter:
http://rainmeter.net/

Och "temat" till rainmeter som han använder heter Omnimo.
http://omnimo.info/

Visa signatur

Game: Fractal Design Define R2 - Corsair HX 1050W - ASUS Crosshair V 990FX - AMD Phenom II 965BE @ 4.0 - Corsair H80 - 2 x ASUS 560Ti DCII TOP - Corsair Force GT 120GB SSD - Intel 320 Series 120GB SSD - Enermax Silence Fans - Dell U3011 Ultrasharp 30" - ASUS Xonar Essence ST - Denon AH-D2000 - B&W MM-5 - Steelseries 6Gv2 - Steelseries Kinzu HTPC: ASUS EEE Box 1501P - Logitech DiNovo Mini Server: AMD Athlon x2 - WD Green 2TB x 6

Permalänk
Medlem

Detta är en man som kan sina rubber dome.

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk
Medlem
Skrivet av upl8447:

Får man fråga vad det blir fför chassi?

Det blir ett Fractal Design Define Mini.

Skrivet av mini-ryttge:

Detta är en man som kan sina rubber dome.

Sanningen om tangentbordet är att det följde med en dator av märket Network för ca 10 år sedan, så det är Network-branding.

Visa signatur

Stationär: Asus P8p67-M PRO, Intel Core i5 2500K 3,3 GHz (Antec Küler H2O 620), Gainward GeForce GTX 550Ti, 8 Gb Ram, Silver Power 400W, Fractal Design Define Mini. Benq G2420HD, Gammlt Dell Tangentbord, Qpad OM-75.

Ljud: Yamaha CR-640 - Dynavoice Magic F-6 | Technics SU-Z22 - Audio-Technica ATH-M50

Permalänk
Entusiast

Spännande galleri...

Kan ni sluta lägga upp gallerier med en bild i? Det är inte ett galleri, det är ett foto. Dock har du fått med specsen på burken, så du får 0.5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

Spännande galleri...

Kan ni sluta lägga upp gallerier med en bild i? Det är inte ett galleri, det är ett foto. Dock har du fått med specsen på burken, så du får 0.5

Det kommer fler bilder snart.

Visa signatur

Permalänk
Entusiast
Skrivet av slajk:

Det kommer fler bilder snart.

Varför knäpper du inte flera bilder på en gång, alternativt väntar med att slänga upp galleriet tills du fått ihop ett par bilder?

Permalänk
Medlem

Tror jag ska hänga upp min skärm på väggen med, blir mycke mer plats på skrivbordet!

Visa signatur