Permalänk
Inet
Skrivet av Broken-arrow:

När får ni in https://www.inet.se/artikel/1902091/asrock-p67-extreme4-gen-3... Borde in inte bara skriva obekräftat om det inte är en beställningsvara?

Nu har vi fått ett datum från leverantören och produktsidan är uppdaterad!

Skrivet av 19KeVVa93:

Höjde Inet precis priserna på MSI GeForce GTX 560 Ti 1024MB OC TWIN FROZR II och skickar med ett batman spel? Hade fått ihop ett dator paket för 9.900, tittade genom en sista gång och var nöjd. Nu när jag uppdaterade sidan såg jag att det kostade 10.042:-.
Inte så farligt mkt pengar men jag menar, jag tänkte beställa 2 GTX 560 och får då med 2 Batman spel.
Onödigt?

Betalar hellre 70kr mindre per kort för att slippa få med två spel

Skrivet av Sergeant44:

Dollarn pendlar upp och ner hela tiden. Därav nästintill dagliga prisjusteringar

Batman-kampanjer har inget direkt samband med priserna på respektive grafikkort utan det är som Sergeant44 skriver dagspriser och justeras flera gånger dagligen.

Skrivet av Snowsve:

Vet inte om det är tillåtet med spel man får med grafikkort, men säljer du på blocket kan du ju få minst 300 kr/spel=winwin!

När vi ändå är på ämnet, min order började plockas typ samma dag som ni bytte upp er till OC-versionen av msi:s 560 ti-kort, är det några märkbara förändringar? Ska givetvis överklocka kortet, men ger OC-versionen möjlighet till högre stabilare klockfrekvenser?

Varje kort överklockas olika bra så det går inte riktigt att svara på. Vi överklockar dessutom aldrig själva på några av våra maskiner så det är något man gör på eget bevåg.

Skrivet av jooelhoglund:

När man köper en intern hårddisk får man ett hårddisk kabinett för 100kr, går det att köpa en intern hårddisk men flera kabinetter för 100kr ?

Nej, en hårddisk berättigar köp till ett kabinett. Fler kabinett på en order kommer vi ta bort.

Skrivet av crackho:

Hur tolkar man det här? Har paketet fastnat nu? Inte fått sms eller postavisering.
Jag har beställt som privatperson.

Händelser
2011-09-06 17:12 Stockholm Sorterad
2011-09-06 12:13 Östermalm-1 Ankomst till distributionsterminal
2011-09-06 06:12 Stockholm Sorterad
2011-09-06 06:12 Stockholm Sorterad
2011-09-06 03:18 Stockholm Sorterad
2011-09-05 17:04 Göteborg Sorterad
2011-09-04 16:31 Posten Elektronisk förhandsinformation mottagen

Avvikelser
2011-09-06 11:57 Östermalm-2 Företagspaket adresserat till privatperson. Utkörning ingår ej. Paketet omsorteras till mottagarens Postombud. En Avi, som tas med vid avhämtning, skickas ut via brev.

Paket som väger över 20kg måste skickas som företagspaket och då omsorteras det av Posten och tar vanligtivis en extra arbetsdag för det att komma fram.

Har du fler frågor kan du kontakta antingen Posten direkt eller vår kundtjänst!

Skrivet av Rådström:

Jag har sökt land och rike efter en adapter liknande denna.

http://www.theheadsetbuddy.com/PC-Headset-to-Phone-Adapter-Du...

Är det något som ni har eller kan ordna? Jag tror telefonister med denna infernaliska kontakt runt hela sverige kommer tacka er. På min avdelning skulle vi då lägga en 10+ beställning bums!

Tyvärr är det inget som vi kan få tag på.

Skrivet av moparlinke:

Kan ni inte börja med 24 månaders avbetalning?

Tyvärr inget som vi kommer att börja med inom den närmsta framtiden.

Skrivet av Poison:

Vet ni när ni förväntas få in Samsung S23A750D i lager?

Vi hoppas på att den ska landa mot slutet på månaden, men det är tyvärr inget som vi lyckats bekräfta ännu.

Skrivet av eltrain:

Hej,
Eftersom jag har win 7 på skiva och license till så undrar jag om jag beställer en dator hos er med montering att jag typ kunde skicka licensen till win 7 via telefon eller mail eller på plats till er så att ni sen kan installera alla drivrutiner och uppdateringar. Tycker det är väldigt jobbigt att installera alla drivrutiner och undrar då om ni kunde göra det åt mig om ni får min licens till win 7 pro.

(skriver lite konstigt idag)

Mvh

Skrivet av Piece of Cake:

Från inets hemsida: - Installation av operativsystem och alla drivrutiner (om licens beställs samtidigt).
http://www.inet.se/artikel/9990250/montering-och-test-av-dato...
Problem solved?

Skrivet av eltrain:

Men i monteringen ingår ju installation utav operativsystem ellerhur? Spelar ingen roll om jag köper os hos dem ju. Det ingår ju ändå installation ändå

Hoppas jag har rätt!! :PP

Edit: Trodde dem kunde vara snälla och göra det

Vi får inte installera operativsystem enligt vår avtal med Microsoft om det inte ligger en OEM-licens på ordern, så i det här fallet kan vi inte hjälpa dig tyvärr.

Skrivet av Atlas Tasume:

Hade ni uppdaterat hemsidan tillfälligt igår? Såg ut som det.

Föresten, beställde ett paket i onsdags kväll, 23ish tiden. Som ni säger är ju eran tillfälliga deadline att man ska beställa före 15:00 för att få paketet skickat samma dag. Men, paketet blev inte rört förens igår kväll då jag fick 2 (?!) sms som sa att paketet håller på att packas. Och sedan när jag nu följer kollisökningen från eran hemsida så står det bara:

Händelser
2011-09-09 08:01 Posten Elektronisk förhandsinformation mottagen

Har stått så hela dagen idag. Har ni haft några förseningar, eller är det Posten som strular? Hade ju hoppats att fått mottagit paketet idag... :/

Skrivet av BergLake:

Har samma problem med paket från Cdon,så det är nog Posten som strular

Skrivet av el_locomotivo:

Samma sak för mig, jag beställde i tisdags kväll. Inet "undersöker saken".

Under gårdagen stod det på postens hemsida om att de hade problem med paketleveranser i hela landet men idag står ingenting. De kunde varit lite bättre med information om felet nu ligger hos posten.

Posten verkar har haft en del problem med leveransen i förra veckan, men det verkar som att mycket löste sig mot slutet på veckan och ska vara på väg nu! Har ni fler frågor om era enskilda ärenden så kontakta oss på 031 65 27 00 eller info@inet.se.

Skrivet av Poison:

Finns det möjlighet att ni kan ta in Soundscience Halo 6 LED kit ifrån Antec?
Verkar inte finnas några svenska återförsäljare för denna produkt.

http://www.soundscienceaudio.com/products_Bias-Lighting.php

Tyvärr inget som är aktuellt i dagsläget!

Skrivet av pumba-kung:

bara jag som har problem med att sidan (inet.se) är seg som sirap?

Vi är medvetna om detta och jobbar på att lokalisera felet!

Skrivet av TNordmark:

Har beställt ett data paket från Inet: 2011-08-06 (med montering)

Fick mejl några dagar efter att Cpu kylaren skulle bytas till en mindre och att alla delarna nu var i lager..

Efter nån vecka så beslöt jag mej för att avbeställa en order från Webhallen, pga lång väntetid och bestämde mej för att istället beställa delarna från Inet.

Sagt och gjort skicka jag mejl (2011-08-23) om att jag ville lägga till ett Grafikort, skärm, tangenbord och mus i ordern. (Delarna fanns i lager)

Började funder när datorn skulle vara klar för leverans, så skickade ett till mejl (2011-09-05) och frågade om när datorn skulle vara klar för leverans?

Fick svar:
"Hej igen
Byggtiden beräknas som sagt ligga på femton till tjugo arbetsdagar efter att ordern blivit komplett. Tjugo dagar blir i slutet av vecka 38.
Mvh Mathias"

Så nu vet ju inte jag hur länge det tar och montera ett grafikort ink drivrutiner, men om datorn skickas i slutet av v38 så har jag nästan väntat uppemot 2 månader på datorn, sedan läser man andra vars fått sin datorn Otroligt snabbt!

OBS: Beställde först utan grafikort och skulle montera det själv!

Vet även att ordern först blev komplett 2011-09-06!

Vi påbörjar byggnation av en dator först när ordern är komplett, så om din order först blev komplett 6/9 så är byggnationstiden utifrån det datumet och byggnationstiden ligger just nu 15-20 arbetsdagar. Om du har fler frågor är du välkommen att kontakta oss på info@inet.se eller 031 65 27 00 med ordernummer så kan vi kolla på det!

Skrivet av mickel:

Har aldrig haft problem med Inet tidigare. Men nu är jag smått irriterad för att uttrycka det milt. 2/9 beställde jag 1 st. sodimm minne samt 2GB Corsair xms2 (2x1) DDR2. Vi har idag 9/9och minnena är ännu ej skickade. De fanns i lager vid beställnings-tillfället, och de finns fortfarande i lager. Har varit i kontakt med kundtjänst och jodå, de finns i lager. Men tydligen ej på rätt hyllplats så de som plockar kan ej hitta dem. Har blivit lovad 2 gånger att "de ska gå iväg i morgon". Jo, tjena.

Verkar som om att lagersystemet brakat ihop fullständigt efter "uppdateringen".

Vi har dessvärre en del störningar på lagret och vi är ledsna för att det har påverkat din order. Vi jobbar på att få iväg din order och kontaktar dig i eftermiddag med en uppdatering hur det går.

Skrivet av konig:

Jag lade en order på datordelar den 8 september klockan 15:47. Senare samma dag fick jag sms att orden plockades men den skickades aldrig. Igår fick jag ett till sms att ordern håller på att plockas men paketet har fortfarande inte skickats. Allting fanns i lager när jag la ordern. Så när kan jag förvänta mig att paketet?

Samma här, vi har en del störningar och jobbar på att lösa alla sådana här problem. Bäst är att du kontaktar oss direkt på info@inet.se eller 031 65 27 00 med ordernummer så kan vi kolla på det!

Skrivet av xelente:

Tjenare Inet!

Kommer ni verkligen börja sälja MSI GTX 580 Lightning versionen igen? Den som inte är 3GB dvs.

Står att det är preliminärt den 17e September..

Har för mig att ni sagt att ni inte sålde dem längre.
Tacksam för svar!

Japp, kommer att sälja det igen! Kommer in som sagt preliminärt nu den 17e!

Skrivet av assåjaja:

Hej! Jag tänkte inhandla bl.a. ett nytt ljudkort kommande månad och det riktar mot att inhandla ett Asus Xonar Essence ST PCI kort.
Tänkte då höra om ni(Inet) har några planer att införskaffa Asus Xonar H6 separat? Så man kan komplettera till ett t.ex. Asus Xonar Essence ST PCI kort.
Tack på förhand!

Vi ska kolla på om det är möjligt! Kommer upp på hemsidan isåfall!

Skrivet av durutti:

det står ingenting på eran sida om att thermalright hr-02 macho fungerar med am2-3 även om thermalrights hemsida säger att den fungerar med dom socklarna.

Stämmer bra! Har uppdaterat hemsidan nu!

Skrivet av Joakim Ågren:

Hur kommer det sig att Inet har så dålig lagerhållning just nu?

När man plockar ihop diverse datorpaket så är det påtagligt många gula prickar. Ni verkar ha särskilt dåligt med nätaggregat just nu.

Hur kommer det sig?

Skrivet av Hasseboy:

Tänkte fråga om ni har någon mer information när det gäller 6990-serien och när den kan tänkas komma in i lager igen?
Har lagt en beställning på en komplett dator och det enda som saknas för att bygga den är ett XFX 6990.
Jag vet att det är brist på kretsarna, men har ni någon som helst susning om vad som försegår?

Tyvärr har vi inget datum i dagsläget och jobbar på att få fram det. Hemsidan uppdateras så fort vi har fått mer information!

Skrivet av definition:

Någon chans ni kan matcha cdon och misco på gtx 460 GB?
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=657647

Tyvärr kan vi inte sänka priset ytterligare. Vi ligger redan så lågt vi kan och då vi är billigare än t ex Dustin, Komplett, Alina och Indomo så tycker vi att vi har ett bra pris på det här kortet!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Gillar att man beställde lite saker den 2 september. Visste att ljudkortet skulle dröja, men kom i lager i fredags, eller torsdags. Och den 10 september beställer man ytterligare massa saker, 2 olika ordrar. Och ändå lyckas ni skicka en av dom som beställdes den 10onde idag. Hoppas dem andra två och framförallt den från 2 september kommer iväg idag Annars är de lite lustigt! Men jag har inte så bråttom ändå. Lite saker te en polare ändå

Visa signatur

Intel I7 6700k, Asus Z-170 PRO, 32GB 2666mhz Corsair VENGEANCE LPX, EVGA GTX 1080 CLASSIFIED, Corsair AX 850, Crucial mx100 512GB

Fraktfritt Inet

Permalänk
Avstängd

Ni sänkte priset med 10kr på GB gtx 460 OC men ni tog bort batman så det blev imo ännu sämre ;> blir o köpa på cdon som är lite över 100kr billigare med 5% ;/

Permalänk

Har ni bekräftat datum på när Asus Radeon 6950 1024MB DirectCU II kommer in?

Permalänk
Medlem

Antar att ni inte har några planer på att ta in Asus nya IPS skärm?
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=955569&o=inkfrakt

Visa signatur

Speldatorn:
Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Samsung 27G60SD QD-OLED |

Permalänk
Inet
Skrivet av definition:

Ni sänkte priset med 10kr på GB gtx 460 OC men ni tog bort batman så det blev imo ännu sämre ;> blir o köpa på cdon som är lite över 100kr billigare med 5% ;/

Det blev fel tyvärr och kampanjen gällde inte detta kort. Aktuell och korrekt lista kan du hitta här. Vi ber om ursäkt för missinformationen, dock så har alla som köpt ett GTX 460 där det stod att Batman ingick givetvis fått det.

Skrivet av Sockervadd:

Har ni bekräftat datum på när Asus Radeon 6950 1024MB DirectCU II kommer in?

Nej, fortfarande inget datum dessvärre. Vi jobbar på det och hemsidan uppdateras så fort vi har fått ny/mer information.

Skrivet av Mytos:

Antar att ni inte har några planer på att ta in Asus nya IPS skärm?
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=955569&o=inkfrakt

Vi har tittat lite på skärmar från Asus men inget som är aktuellt i dagsläget tyvärr.

Skrivet av Loweann:

Gillar att man beställde lite saker den 2 september. Visste att ljudkortet skulle dröja, men kom i lager i fredags, eller torsdags. Och den 10 september beställer man ytterligare massa saker, 2 olika ordrar. Och ändå lyckas ni skicka en av dom som beställdes den 10onde idag. Hoppas dem andra två och framförallt den från 2 september kommer iväg idag Annars är de lite lustigt! Men jag har inte så bråttom ändå. Lite saker te en polare ändå

Om ordern är komplett och den sista delen kom i lager i fredags så bör den gå iväg idag eller imorgon. Om du kontaktar vår kundtjänst på info@inet.se eller 031 65 27 00 så kan vi titta närmare på det!

Visa signatur

Instagram

Permalänk

Hej Inet! Vet ni när ni får in AMD A43400/A43300 APU:er?

Visa signatur

Stationär Speldator: AMD Ryzen 7 2700 I AMD Radeon 6750 XT
Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti

Permalänk
Medlem

Synd att ni inte säljer Asus N75SF då jag tycker frakten är dyr från ett annat ställe.

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Om ordern är komplett och den sista delen kom i lager i fredags så bör den gå iväg idag eller imorgon. Om du kontaktar vår kundtjänst på info@inet.se eller 031 65 27 00 så kan vi titta närmare på det!

Dem var kompletta. Och 2 skickades idag. Fick sms om att alla packades idag. Men ett blev kvar som även det var komplett i fredags.
Men det är lugnt!

Visa signatur

Intel I7 6700k, Asus Z-170 PRO, 32GB 2666mhz Corsair VENGEANCE LPX, EVGA GTX 1080 CLASSIFIED, Corsair AX 850, Crucial mx100 512GB

Fraktfritt Inet

Permalänk

Vet ni när eller om ni får in XFX core 550w? Det verkar vara slut överallt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joakim Ågren:

Hur kommer det sig att Inet har så dålig lagerhållning just nu?

När man plockar ihop diverse datorpaket så är det påtagligt många gula prickar. Ni verkar ha särskilt dåligt med nätaggregat just nu.

Hur kommer det sig?

Roboten är hemsökt av nåt ilmarigt väsen som flytar runt allt på ren jävelskap och sen är den för snabb så dom hinner ifatt den så dom kan stänga av den
Så med andra ord får dom springa ett par mil om dagen o leta grejor samtidigt som dom får vara bereda på att bli överkörda av en hemsökt robot.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

OnT: Hur lång tid tar det i snitt för serviceärenden och liknande från det att ni fått in delarna? Såg att byggnationstiden på datorer är ca 15-20 dagar. Är Service en annan avdelning som inte har lika mycket att göra eller tar det lika lång tid med dem delarna?

Visa signatur

//The Mighty Spawn Of Lille Skutt

Permalänk
Inet
Skrivet av samforshort:

Vet ni när eller om ni får in XFX core 550w? Det verkar vara slut överallt.

Dom är beställda men vi har tyvärr inget datum i dagsläget när dom kommer in.

Skrivet av BergLake:

Synd att ni inte säljer Asus N75SF då jag tycker frakten är dyr från ett annat ställe.

Tyvärr, och inget som vi kommer få in nu inom kort heller. Men vi har lillebrorsan!

http://www.inet.se/artikel/1968999/asus-n55sf-s1109v

Skrivet av Swedish Berserk:

Hej Inet! Vet ni när ni får in AMD A43400/A43300 APU:er?

Inköpsavdelningen kollar på det och kommer förhoppningsvis upp på hemsidan inom kort!

Skrivet av schkutt:

Det där är ju en riktig skitskärm jämfört med ASUS skärmen.

OnT: Hur lång tid tar det i snitt för serviceärenden och liknande från det att ni fått in delarna? Såg att byggnationstiden på datorer är ca 15-20 dagar. Är Service en annan avdelning som inte har lika mycket att göra eller tar det lika lång tid med dem delarna?

Service och produktion är olika avdelningar och services behandlingstid ligger idag på ca 6-7 arbetsdagar.

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

varför måste man klicka i butiken man vill boka i?

kolla in här

Visa signatur

CITERA ANNARS HITTAR JAG EJ TILLBAKA

Cpu: i5 2500k @ 3.8Ghz | Mobo: ASrock Z68 extreme3 gen3 | Ram: Coresair8gb 1600mhz Vengeance | Graffe: Gainward GTX 570 Phantom | Nätdel: Corsair HX650W | Kylning: Noctua D14

Permalänk
Inet
Skrivet av 3xTra:

varför måste man klicka i butiken man vill boka i?

kolla in här

Hm, ser ut som en bugg, programmeraren undersöker!

EDIT: Hur har du hamnat på denna sida? Ska ej gå att komma dit i webbläge.

Mvh / Inet

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Hm, ser ut som en bugg, programmeraren undersöker!

Mvh / Inet

tackar

Visa signatur

Cpu: i5 2500k @ 3.8Ghz | Mobo: ASrock Z68 extreme3 gen3 | Ram: Coresair8gb 1600mhz Vengeance | Graffe: Gainward GTX 570 Phantom | Nätdel: Corsair HX650W | Kylning: Noctua D14

Permalänk
Inet

Hej alla SweClockare!

Efter önskemål så har vi tagit en närmare titt på att ta in produkter från EVGA i vårt sortiment. För att höra vad ni vill ha vore det toppen om ni kan posta vilka produkter ni önskar så kollar vi om just de modellerna går att få in!

Mvh / Inet

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Medlem
Visa signatur

AMD X4 3.9 ghz + H100 3000rpm x2,Corsair Obsidian 550d, ASUS ENGTX560 Ti DCII TOP @ 975GHZ SLI 2-way , 8GBcorsair vengeance blue,Intel X25-M SSD 80 GB,Hitachi 1TB, Corsair AX850, ASrock 970 amd+ , 24"Acer GD245HQ 120hz - Packard Bell 24" .Zowie Celeritas Mekaniskt , Steelseries Sensei,Sennheiser pc350, Steelseries Qck+ Fnatic

Permalänk
Medlem

hur lång tid kan de ta att få de man har beställt om de är beställnings vara?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Hej alla SweClockare!

Efter önskemål så har vi tagit en närmare titt på att ta in produkter från EVGA i vårt sortiment. För att höra vad ni vill ha vore det toppen om ni kan posta vilka produkter ni önskar så kollar vi om just de modellerna går att få in!

Mvh / Inet

dessa 2

http://www.evga.com/products/moreInfo.asp?pn=03G-P3-1584-AR&f...

http://www.evga.com/products/moreInfo.asp?pn=015-P3-1580-AR&f...

Permalänk
Medlem

Wat? Varför vill du ha referenskort när det redan finns?

Permalänk
Medlem

http://www.evga.com/products/moreInfo.asp?pn=025-P3-1579-AR&f...

Tycker detta verkar spännande och komplett har den ser det ut som.

Permalänk
Medlem

Dessa vore ju något:

EVGA GeForce GTX 580 DS Superclocked:
http://www.evga.com/products/moreInfo.asp?pn=015-P3-1587-AR&f... 500 Series Family&sw=

EVGA GeForce GTX 570 DS:
http://www.evga.com/products/moreInfo.asp?pn=012-P3-1577-AR&f... 500 Series Family&sw=

EVGA GeForce GTX 560 Ti DS Superclocked:
http://www.evga.com/products/moreInfo.asp?pn=01G-P3-1567-AR&f... 500 Series Family&sw=

EVGA GeForce GTX 560 DS SSC:
http://www.evga.com/products/moreInfo.asp?pn=01G-P3-1466-KR&f... 500 Series Family&sw=

Sen eftersom det är brist på GTX590s så kanske EVGA får komma in med dessa på markanden:

EVGA GeForce GTX 590 Classified:
http://www.evga.com/products/moreInfo.asp?pn=03G-P3-1596-AR&f... 500 Series Family&sw=

EVGA GeForce GTX 590 Classified Hydro Copper(vattenblock):
http://www.evga.com/products/moreInfo.asp?pn=03G-P3-1599-AR&f... 500 Series Family&sw=

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Haglund:

Wat? Varför vill du ha referenskort när det redan finns?

finns det, med samma garanti tex? Och varför inte referens?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Burks:

finns det, med samma garanti tex? Och varför inte referens?

Kanske inte, tänkte mer att det vore roligt om man röstade fram lite mer spännande produkter än EVGAs standardkort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haglund:

Kanske inte, tänkte mer att det vore roligt om man röstade fram lite mer spännande produkter än EVGAs standardkort.

men det är ju fritt att rösta fram kort. lägg en röst du också.

Permalänk

Jag tänkte beställa ett system från er idag och insåg att "Fractal Design Define R3 Black Pearl" hade utgått. Någon kommentar?

Visa signatur

9800X3D | RTX 4090 Strix OC | 64 GB RAM | 10 TB M.2 SSD | 39GS95QE 39" OLED + en massa RGB för extra FPS

Permalänk

Hej!

Beställde själv en R3 i lördags och ser nu när ordern är plockad att den utgått , däremot har samma? chassi med tillägget usb 3.0 på frontpanelen tillkommit i webb butiken. Lite irriterande att man inte skickar den istället för den jag beställt. (prisskillnad +9 kr).

Permalänk
Medlem
Skrivet av teufelskreuter:

Hej!

Beställde själv en R3 i lördags och ser nu när ordern är plockad att den utgått , däremot har samma? chassi med tillägget usb 3.0 på frontpanelen tillkommit i webb butiken. Lite irriterande att man inte skickar den istället för den jag beställt. (prisskillnad +9 kr).

Skicka tbx och ta den med usb 3.0 då da

@Topic

La flera beställningar idag:
13:40
14:12
16:49
18:52

Har märkt att ni ändrat deadline till 15:00 dock så la jag 2st innan men inte fått bekräftat att dom "skickats".
Hur behandlas detta? Får jag en extra godis stång kanske?

Sen kommer alla dessa ordar komma ut under samma order eller uppdelat som jag beställt?
Alla ligger som "Öppna Ordar".