Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk
Medlem

Kul dag att jobba....

Visa signatur

< iPad Pro > < Razer Blade >

Permalänk
Skrivet av bourne94:

har ni redan fått betan?:O

För mig har den inte släppts än...

De pratar om Origin-klienten.

Permalänk
Medlem

OMG, Jag e inne nu!!!

Bara tilll att logga in här http://battlelog.battlefield.com/bf3/gate

Ehh edit, Tydligen va de bara min ps3 gubbe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Undesired_hero:

OMG, Jag e inne nu!!!

Bara tilll att logga in här http://battlelog.battlefield.com/bf3/gate

Your account is not allowed to login

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Skrivet av DunderHoken:

Det finns faktiskt folk till det också

Testade BF3 till PS3 för nästan 3 h sedan. Jag avvarade ca : 6.5 minuter till BF3 på PS3, mer blir det inte! SÄMST !

Suttit och kört på ps3 ett par timmar och det är riktigt trevligt, när jag kommer hem från jobbet ska jag testa på min pc och det är så klart avsevärt bättre. Det ska det vara för 20K extra....

Fördelen med konsoler är att du kan sitta i en skön fotölj och lira, och inte att det känns som ett kontor.

Visa signatur

Dator 1: i7 2600K / Gigabyte GTX 590 / 8 GB minne / 120 GB Intel 510 SSD / 2TB / Corsair 750W / BENQ XL2410T 120 Hz
Dator 2: 27" iMac i5 Router: Apple Airport Extreme
HTPC: i5 2400 / Radeon HD 6450 1GB / 8 GB minne / 2TB / Samsung 50" Plasma
Platta: iPad 3 32GB 3GTelefon: iPhone 4 16gb

Permalänk

Kommer inte in heller, och på Origin finns inget.... dåligt att de har countdown och sen att det inte funkar....

Visa signatur

Alone_Predator
Asus P6t deluxe v2, Intel i7 920@stock, 6gb ddr3, 2tb sata, 120 gb ssd corsair sandforce3, Geforce Gtx 470 SLI.

Permalänk
Skrivet av Alone_Predator:

Kommer inte in heller, och på Origin finns inget.... dåligt att de har countdown och sen att det inte funkar....

Vad jag vet så var countdownen fanmade alltså inte gjord utav Dice/EA.

Permalänk
Medlem

Tror det ska fungera kl 2 i Sverige. Har för mig att det startas lite olika i vissa länder.

Permalänk
Medlem

det är inte dice elr ea som gjort klockan...o den gick fel det har man vetat länge..vid 14tiden ska det släppas om dom håller sitt 48h försprång till dom som har earlyaccess..

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

Den countdownen är INTE OFFICIELL, inga tider är bekräftade när betan släpps för alla andra på PC. Efter 14:00 i alla fall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jeddan:

Your account is not allowed to login

säger det samma,

Visa signatur

Iphone 11 pro 256GB
Ipad mini 4 16GB
Macbook Pro 13 Touch Bar 256GB

Permalänk

Måste man ha på origin för att spela bf3? vad gör den? origin?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 940//XFX Radeon HD 5850 1GB//OCZ Vertex Series SATA II SSD 60GB
//Ultra-120 Extreme//Antec Nine Hundred//Gigabyte GA-MA790GP-DS4H// 4 GB Corsair Dominator PC8500//Corsair CMPSU-520HXEU 520W//

Permalänk
Medlem

Perfekt timing att köpa ett nytt chassi när det är en timme kvar till beta

Har uppgraderat en acer-dator men det blir lite ont om plats med mitt nya Radeon 6950. Kan inte ha sidoluckan stängd för då går alla fläktar på högvarv där inne. Med luckan öppen låter det som om datorn är i idle även när jag spelar bc2 på högsta inställningarna. Så köpte ett nytt chassi nu. Frågan är väl bara om man ska vänta tills imorgon så man får njuta av lite BF3 nu. Men det finns ju en risk att chassibytet aldrig blir av om man fastnar framför betan!

Förresten, Caspian Border verkar ju helt fantastisk. Hoppas verkligen att vi som spelar open beta också kommer att få testa den nån gång innan release. Den hade ju uppenbarligen mycket buggar och skit så det vore ju egentligen bara bra att få testa den så mycket som möjligt.

Visa signatur

Fractal Design R3 | Corsair HX850 | i5 2500k 3,3 GHz | ASUS Sabertooth Z77| GTX 970 | 16GB RAM Corsair | 120GB SSD

Permalänk
Avstängd
Skrivet av xitele810:

Origin är väl typ som vad Steam är för Counter-Strike, Left 4 Dead osv

Permalänk
Medlem
Skrivet av xitele810:

det är en klient du laddar ner till datorn..ungefär en motsvarighet till steam..du har dina spel på den osv..

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Skrivet av Bassen87:

Origin är väl typ som vad Steam är för Counter-Strike, Left 4 Dead osv

Precis, EAs variant på steam kan man säga. Då de själva inte vill ge steam någon andel av sina pengar för sina egna spel, vilket jag förstår..

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301

Permalänk

Inloggad på Origin, inget syns under Gratisspel. Förväntar mig att det funkar om 2h.

Permalänk
Medlem

men om man kollar i origin på gratisspel så ser man att det finns 4st man kan ladda ner.

sen så ser man att det finns plats för en till bredvid där ju... kan det vara bf3 som kommer där?

Visa signatur

NZXT H510 Flow | AMD Ryzen 9 5900x | 32GB Fury Beast | RX 6700XT | 1TB NVMe Fury Renegade

Permalänk
Medlem

har hört rykten om att det släpps 15.00 till pc

Visa signatur

Asus X99-A | i7 5820k @ 4.2ghz | Kelvin S24 | 4x4GB 2133mhz | MSI GTX 980ti gaming @ 1450 / 3900 Mhz | Evga 850w Gold G2 | 256Gb 850 Pro SSD x2 | Corsair 550D | Acer XB270HU

Permalänk
Medlem

blir ett köp sedan av limited edition...några små buggar men annars flyter det på bra

Permalänk
Medlem

spelar bf3 öppen beta på 360 nu fan va nice det är!!!!!!!

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av petehell:

Låg i buskarna och tryckte när jag hörde fiende nära, kastade en handgranat som fastnade på ett löv...jag dog.

Hände mig också... Snacka om panik där.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

en sak dom gjort rätt me origin är att man kan välja vart man vill installera spele och spara installations filerna.

Jäklar de är segt att spela fps på PS3 skulle gått om man kunde använda PS move.

Visa signatur

Rota3: Ryzen 5600 - 32GB - Radeon RX 7600 - Kingston NV200 2TB - Fractal Design R3 - EVGA Supernova 750W

Permalänk

Jag ser ingenting i Origin just nu. Hur/var i origin kommer betan dyka upp? Måste jag göra något första steg själv, t ex anmäla mig på origins webportal eller något i den stilen innan det går att ladda ned BF3 Beta?

Edit: Jag har alltså ingen gratisspel-filter/flik.

Visa signatur

Styrketränande nörd

Permalänk
Medlem
Skrivet av petehell:

Låg i buskarna och tryckte när jag hörde fiende nära, kastade en handgranat som fastnade på ett löv...jag dog.

Haha, exakt samma hände mig nyss. Är lite jobbigt att inse att granaten ligger kvar precis framför sådär sekunden innan man dör.

"You committed suicide"

Det finns sjukt många buggar hittills - hoppas de hinner lösa allt på 3 ½ veckor..

Permalänk
Medlem

när man kryper i vattnet ser man genom hela spelet...snacka om glitch

Permalänk
Skrivet av Atlas Tasume:

Hände mig också... Snacka om panik där.

ME 2 ! Men i själva verket så såg jag när granaten kastades iväg, men ändå small det vid mina fötter = min granat.

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem

Snacka taggad jag är! Nu måste det ta och komma ut till PC också!
Laddar ner till 360 just nu, får se hur det är där

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergLake:

när man kryper i vattnet ser man genom hela spelet...snacka om glitch

Snacka om att det är beta. När jag började krypa så kom jag under marken.. Det tar ju ett tag att patcha ett spel så att det blir bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av katanaa:

Hur är skademodellen på tanks? Kvittar det vart man skjuter mer eller mindre? Man lär ju slösa tid och energi på att skjuta på 'rätt' ställen efter att ha lirat world of tanks i ett halvår.

Det lilla jag hann skjuta på tanks så spelade det ingen roll vars man träffade, 1 skot "tank disabled" sen 2 skot till till typ = "tank destroyed"