Permalänk
Medlem
Skrivet av Fidel Castro:

Rekommenderar annars Windforce riktigt tysta och svala...har fortfarande ett GTX480 SOC...:)

Fanns bara referens när jag köpte mitt. Hade tagit MSI om deras kylare fanns då.

Permalänk
Medlem

Lägger in lite + och - för båda korten. 560 ti, nyare modell, svalare och inte lika törstig i watt delen heller. 560 ti går även att klocka upp ordentligt då jag kör mitt lite lagom snabbt klockat dock. Skulle nog enkelt kunna dra upp det ännu mer, dock inget behov.
gtx 480 vad jag vet från egen erfarenhet så är dem rätt varma, och suger watt rätt mkt. 20% bättre än ett 560 ti ungefär. Dock börjar dem få några år på nacken. Jag skulle själv valt ett 570 i dagens läge eller vänta tills Q1/2 2012 för nya generationens kort.

http://www.bit-tech.net/hardware/graphics/2011/01/27/msi-gefo...

Feed da troll´s

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Woods:

Hur fan pallar du? NiiVeN driver ju med oss eller så är han bara lite för snabb på tangenterna eller så blandar han ihop 560 och 580 på nått sett.

Jag orkar o lära upp dom okunniga, nej han driver inte, han kan helt enkelt inget om grafikkort.
Någon måste väll berätta hur det är...

Permalänk
Medlem

fu fan va sämst ja menar medium men wtf jag kör på ultra och ligger på de som står vid medium !

hur fan kan gtx 480 va bättre e ju för fan flera år gammalt :o'

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av NiiVeN:

fu fan va sämst ja menar medium men wtf jag kör på ultra och ligger på de som står vid medium !

Om du läser mitt tidigare inlägg så förstår du!

Permalänk
Medlem
Skrivet av NiiVeN:

Du är inte så gammal va? Ditt språkbruk är under all kritik. Mitt tips är att du dels läser på lite om vad du dikuterar, dels bättrar på ditt ordförråd en hel del.

Visa signatur

Fractal Sesign R5 | i5 2550K @3.5GHz CM Hyper 612 | ASUS H61 M-F | Crucial 8Gb 1333MHz | MSI R9 390 Gaming | Aerocool Integrator 600W | Dell Ultrasharp U2212HM | ASUS MG278Q | Mionix NAOS 8200 | Filco Majestouch 2 Ninja MX Brown | Edifier C2 2.1 | Steelseries 5Hv2

Permalänk
Medlem
Skrivet av NiiVeN:

hahahahahaha!