Permalänk

Fråga om 3st skärmar

Sitter just nu och funderar bara, tog fram mina 2 gamla 19":are som jag funderar på att koppla in tillsammans med min nuvarande 21,5" skärm.

Vet att mitt grafikkort bara stödjer upp till 2st skärmar.

Så nu undrar jag om jag köper ett billigt grafikkort till tex. https://www.inet.se/artikel/5409331/gigabyte-geforce-g210-512...

Så antar jag att man kan köra alla tre samtidigt.

1. Fungerar detta?

2. Om jag nu ska spela, kommer detta också att funka? (Spelar bara med 21,5" skärmen och att datorn ska använda GTX260) Eller kommer det att skapa någon form av komplikation bara för att man har ett sämre grafikkort också?

Har försökt läsa mig till detta utan någon vidare framgång, så därför vänder jag mig till er.

Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Det ska fungera utan problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av irfaceless:

Sitter just nu och funderar bara, tog fram mina 2 gamla 19":are som jag funderar på att koppla in tillsammans med min nuvarande 21,5" skärm.

Vet att mitt grafikkort bara stödjer upp till 2st skärmar.

Så nu undrar jag om jag köper ett billigt grafikkort till tex. https://www.inet.se/artikel/5409331/gigabyte-geforce-g210-512...

Så antar jag att man kan köra alla tre samtidigt.

1. Fungerar detta?

2. Om jag nu ska spela, kommer detta också att funka? (Spelar bara med 21,5" skärmen och att datorn ska använda GTX260) Eller kommer det att skapa någon form av komplikation bara för att man har ett sämre grafikkort också?

Har försökt läsa mig till detta utan någon vidare framgång, så därför vänder jag mig till er.

Tack på förhand

lycka till att spela med 3 skärmar med det grafikkortet

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av krigarkungen:

lycka till att spela med 3 skärmar med det grafikkortet

Lycka till nästa gång att läsa förstainlägget

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.