Vad retar ni er mest på i BF3?

Permalänk
Medlem

ett tips, hoppa aldrig in i en helikopter med en främling, det slutar aldrig väl

Visa signatur

i5 3570k 3.4GHz | GTX 780 3GB | Corsair 8GB RAM | Intel 520 120GB SSD | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm | Corsair CX 600W | MSI Z77-GD55 1155 | Fractal Design R4

Permalänk
Medlem

på jävla retards admins som tror att man fuskar, så dom bannar! fan hänt 3 gånger nu

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av LinusNeuman:

Det jag stör mig alldeles mest på är SQUAD SYSTEMET!

Det är verkligen kasst att om man vill joina en squad med en kompis så är alla fulla och de som inte är fulla går inte att joina för att dom är privata.
Vafan tänkte DICE på när dom gjorde Squad Systemet? Man kan inte göra sina egna squads, finns inget sett att invita kompisar till squads. Det suger verkligen *** att man inte kan det. Får mig nästan att vilja spela BF2 igen.
Okej om det buggar lite,spelet crashar osv. Men buggar kommer antagligen fixas. Vafan är chansen att dom byter ut squad systemet? Jag hade fan kunnat gå upp till dom i stockholm och sagt till dom att SÅHÄR KAN DET FAN INTE SE UT. Kolla den här bilden gjord av ett fan: http://i.imgur.com/bzYni.jpg

Den ser ju perfekt ut! Så där ska det se ut!

Du har min röst

Visa signatur

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Permalänk
Medlem
Skrivet av tjobbo:

på jävla retards admins som tror att man fuskar, så dom bannar! fan hänt 3 gånger nu

De flesta admins jag stött på har varit idioter... De dödar en för att få en helikopter men vägrar kicka någon för att den teamkillar eller sniprar uncap.

Visa signatur

i5 3570k 3.4GHz | GTX 780 3GB | Corsair 8GB RAM | Intel 520 120GB SSD | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm | Corsair CX 600W | MSI Z77-GD55 1155 | Fractal Design R4

Permalänk
Medlem

Jag älskar spelet och kommer att spela det länge, länge framöver.

Men, det finns några få saker som stör mig enormt mycket:

-LAV-25 är fruktansvärt bra. Speciellt i jämförelse med Tunguska.
-Jag spelar med min bror i party, men inte fan hamnar vi i samma squad, ibland inte ens i samma lag. Och inte går det att byta heller för då blir det ojämnt.
-Det finns inget kösystem.
-RPG bör inte kunna användas som ett huvudvapen, just nu springer folk runt med RPG som om att de inte har ett karbingevär... (förstår dock naturligtvis att en granat från en RPG bör och ska döda alla inom en nära radie, men satan vad man blir förbannad på Engineers som ligger och leker prickskytt med en RPG hela matchen)

Förutom dessa, kanske inte rena buggar, så är det riktigt jäkla skoj att spela.

Visa signatur

Eh!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xerbee:

Jag stör mig mest på alla som klagar så förbannat mycket. Har iofs bara mig själv att skylla som ens bryr mig om forumet...
Tror det hade varit nyttigt att ta hela Swec på ett studiobesök så ska ni få se hur mycket slit som går in i ett projekt av den här magnituden. Det är omöjligt att få allt rätt första gången och med EA som står och flåsar i ryggen på att släppa spelet så är jag positivt förvånad över hur bra det har hunnit bli.

Som SweC medlem så instämmer jag. studiobesök till DICE !

OnT: De portabla solarna,. Seriöst, vem fan kom på det? att ha ficklampor lysa otroligt starkt - lika starkt som solen gör i spelet.

Permalänk
Medlem

Att man inte kan byta squad osv när man dör utan trycker man på esc dirr när man dör så avbryts det av en jävla killcam, SJUKT störande!

Permalänk
Medlem

Irriterar mig på att upptäcka alla rena lögner från Dice sida. Nästan obefintlig förstörelse och konsolanpassade kartor där alla kontrollpunkter är hoptryckta i mitten medan resten av kartan är utfyllnad. Vad hände med stora öppna kartor? Vad hände med förstörelsen från alla multiplayer-trailers vi fick se?

Man fastnar i allt - Spelare, staket, skräp, fordon, det spelar egentligen ingen roll vad man nuddar. Antingen stannar man upp i någon sekund eller måste vänta på en ful animation för att komma förbi skiten. Knivarna är trasiga, missar man att trigga animationen så knivar man bara i luften trots att man praktiskt taget står på fienden. Blir man sedan beskjuten och lägger sig bakom skydd så dör man ändå.

Inga menyer i spelet. Battlelog är ett trasig och osmidigt jäkla skittillägg, likaså Origin. Inte heller finns det menyer för squad-hantering, en ordentlig minimap eller ett sätt att öppna chattboxen. Kastas man sedan ut ur någon av alla skräpservrar så finns det en stor chans att informationen inte sparats, att jaga personliga rekord blir därför fruktansvärt frustrerande.

Jag kan fortsätta hur länge som helst, BF3 är något av de största besvikelserna jag varit med om i spelväg. Konsolanpassad jäkla skit där Dice inte vågat tro tillräckligt mycket på sitt koncept för att satsa på det. Vi fick en fusion mellan CoD och Battlefield där CoD börjat ta överhanden och allt som gjorde BF2 fantastiskt fasas ut. Sedan sitter Dice och pumpar ut trailer efter trailer varvat med "uttalanden" som alla innehåller falsk marknadsföring och lögner. Sista spelet jag köper från Dice.. Önskar att jag inte bidrog till deras framgång genom att köpa tidigare spel..

Visa signatur

Define XL R2 || CM Silent Pro M1000 || Asus Z490-F || Intel i9 10900k || Noctua NH-D15 || RTX 2080 || 64GB DDR4 || 1TB 970 Evo Plus M.2 + 1.5TB SSD + 2TB HDD || Win10 Pro

Permalänk
Medlem

1. kan inte skjuta igenom staket
2. små banor
3. banor inte anpassade för 64 spelare
4. långsamma flygplan
5. granatkrig överallt
6. dåligt squadsystem
7. dålig karta
8. otydlig karta
9. komplicerad att byta squad
10. kass fordonsfysik
11. omöjligt att flyga helikopter (blir trackad direkt)
12. 3D-spotting
13. dålig singelplayer
14. bf känslan har försvunnit
15. cod känslan har införts
16. man måste låsa upp sikten till varje vapen
17. man kan låsa upp camo men inte använda den till sitt vapen
18. fordon reparerar sig automatiskt
19. oändligt med ammo hos fordonen
20. dålig fördelning av klasserna
21. för få klasser
22. fordonen kan bara ha ett primary vapen åt gången
23. otroligt kass, överdriven och jobbig ljussättning i spelet
24. ficklampan kan blända en
25. lasern kan blända en
26. siktena blänker på 200 meters avstånd
27. ingen commander i spelet längre
28. inget artilleri
29. ingen UAV
30. ingen supply-drop
31. man kan endast vara fyra stycken i en grupp
32. squadleadern saknar befogenheter att göra mer detaljrika planer
33. nästan alla squads är alltid fulla vilket gör det omöjligt att spela med kompis
34. origin
35. battlelog
36. joina med partys fungerar inte
37. spelet stängs ner om du lämnar servern
38. hela spelet är uppbyggt på att låsa upp saker
39. för enkelt att döda motståndaren (dålig rekyl i vapena) för causal
40. spelet krashar ofta
41. få banor
42. obalanserade banor
43. obalanserade tillval till vapena, exempel IR-siktet
44. man får för mycket poäng för småsaker (för causal)
45. för många levlar (150 st)
46. för små avstånd mellan levlarna (i allafall i början)
47. minorna är för små
48. minorna skadar för mycket
49. man har för många minor
50. engineer har för många raketer
51. spelet är en uppföljare av bad company serien, inte BF2
52. Hardcore mode är snarare en light verision av normal mode
53. spelet är anpassat för konsoler
54. EA samlar information från din dator via origin
55. många onödiga effekter i spelet som stör en som spelare och dessutom är orealistiska
56. man disconnectas från servern utan anledning ibland
57. lagg på de flesta servrarna
58. rush-banorna har de snabbt o simpelt gjort utifrån conquest-banorna och inte anpassat alls
59. spelet på ps3 fryser sig ofta och lagg enligt rapporter
60. går inte kniva en person (ett hugg) när denna ligger ner
61. man kan inte ha en egen server på pc, annars måste man betala
62. går inte att spela med sina vänner på ett smidigt sätt (pc)
63. origin och battle log är inte samma sak vilket innebär att du måste adda dina vänner två gånger
64. origin måste vara igång för att kunna spela spelet
65. fallskärmen utvecklas ibland och ibland inte
66. ingen kö-funktion till servrarna
67. Jag har spelat i 28 timmar och är redan på level 28, skulle inte detta spelet spelas i åratal?
68. man får inga poäng om man sitter i helikoptern och reparerar den
69. vissa fordon kan inte rubba simpla och tunna stål-staket ibland
70. jeepen kan tackla undan pansarvagnen
71. man måste köra coop för att få vissa vapen
72. finns 3-4 vapen hos assault som ser exakt likadana ut
73. Händelseförlopp - "Spela en extremt bra runda, lås upp massa, få massa kills och gå upp i level. Disconnect - inget finns lagrat och du får börja om"
74. flygplanet har damp (bokstavligen tavlat)
75. Enformiga miljöer (paris och mellanöstern)
76. man kan inte hoppa förbi killcamen
77. man kan inte välja vapen förräns efter en stund när man varit död
78. folk använder rpg mot fotsoldater istället för fordon (rpg-krig)
79. ingen spawnprotcetion i baserna
80. svart skärm i en halv sekund innan man blir återupplivad, svårt att se vad som händer vid ögonblicket
81. Commo Rose
82. Hit detection
83. Inga BF2-style banor
84. man blir skjuten EFTER man tagit sig bakom en skyddande vägg.
85. man måste hoppa över skräp som är 5 cm högt
86. dice ljög om att de skulle göra ett spel för pc
87. spelaren reser sig långsamt från marken
88. Det finns inget video-läge för färgblinda.
89. svårt att höra fiendens fotsteg
90. flaggorna är för nära varandra
91. lagg på banan theran highway
92. support-klassen är för dålig, både på avstånd och i närstrid
93. man får för mycket poäng när man revivar någon
94. dåligt system med att välja vapen man måste "klick klick klick klick klick klick..." för att ändra vapen och sikte exempelvis
95. friendly fire = off är default inställningar på servrarna
96. man kan inte skapa flera olika soldater i spelet
97. alla hackers på battlelog
98. sega animationer till och från
99. Tar lång tid att connecta till en server
100. att man inte kan rapportera in fientliga minor som sedan ska visas på mini-mapen.

Visa signatur

Windows 10 | AMD Ryzen 9 5900x | RTX 3070 8 gb | 32 GB RAM | 720 GB SSD | 1 TB HDD

Permalänk

Dom sa ju det innan släppet...
Dom förvarnade oss...

"- I'v got 99 problems..."

Vad säger ni som under betan skrek att spelet inte var färdig och det "skulle lösas till släppet"?

Permalänk
Medlem

Är så sjukt förbannad... Har precis kommit till insikt vad som stör mig så innihelvete! Spelet är byggt för att campa! Lämnade precis en match i ren vanmakt! Dessa jävla animeringar, bla. till och från prone, gör att man inte har en chans att kunna sikta tillräckligt fort! Ett annat exempel är att jag såg en snubbe och skulle hoppa för att sedan skjuta ner honom men då gör den satans animeringen/hoppsekvensen att jag inte hinner få upp bösshelvetet i tid. Drog igång BF2 för att jämföra, där kan man röra sig obehindrat och i princip skjuta direkt. DICE kan suga min jävla ***

Att det dessutom finns 300 andra grejer som fullständigt skjuter detta skiten i sank behöver jag inte ens nämna....

Dessutom önskar jag att alla jävla recensenter hade haft stake nog att kritisera spelhelvetet. Har i princip inte läst något negativt om BF3 från någon recensent?!? Jämför man då med alla som köpt och spelar spelet så ser det ju inte så jävla glatt ut...

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Är så sjukt förbannad... Har precis kommit till insikt vad som stör mig så innihelvete! Spelet är byggt för att campa! Lämnade precis en match i ren vanmakt! Dessa jävla animeringar, bla. till och från prone, gör att man inte har en chans att kunna sikta tillräckligt fort! Ett annat exempel är att jag såg en snubbe och skulle hoppa för att sedan skjuta ner honom men då gör den satans animeringen/hoppsekvensen att jag inte hinner få upp bösshelvetet i tid. Drog igång BF2 för att jämföra, där kan man röra sig obehindrat och i princip skjuta direkt. DICE kan suga min jävla ***

Att det dessutom finns 300 andra grejer som fullständigt skjuter detta skiten i sank behöver jag inte ens nämna....

Dessutom önskar jag att alla jävla recensenter hade haft stake nog att kritisera spelhelvetet. Har i princip inte läst något negativt om BF3 från någon recensent?!? Jämför man då med alla som köpt och spelar spelet så ser det ju inte så jävla glatt ut...

Varför måste du hoppa runt? Det är inte Quake

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jappse:

Varför måste du hoppa runt? Det är inte Quake

Nej jag vet, har trots allt spelat BF sedan begynnelsen... Men tack vara att man fastnar i all skit som ligger utspritt överallt så kanske man vill hoppa över ett hinder precis innan man skjuter... Har upplevt hur många ggr. som helst att animationssekvenserna kukar till flytet.

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Nej jag vet, har trots allt spelat BF sedan begynnelsen... Men tack vara att man fastnar i all skit som ligger utspritt överallt så kanske man vill hoppa över ett hinder precis innan man skjuter... Har upplevt hur många ggr. som helst att animationssekvenserna kukar till flytet.

I see!.

På tal om hopp. Jag gjorde en Mirrior's Edge move på en snubbe på Grand Bazaar. Snubben stod bakom en mur, jag stod på ett tak. Nedanför mig står en sopcontainer. Jag hoppar först ner på conteiner och parkour:ar mig över muren samtidigt som jag precis under-efter animation (såg konstigt ut) skjuter sönder honom Synd att man inte frapsade

typos
Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem

Visst finns det problem i spelet, inget snack om saken, men många som häver ur sig lite otydliga hatinlägg verkar tro att man kan lira det här som om det vore ett annat, mer välbekant spel.
Ibland läser man om folk som totalsågar COD-spelen för att det är "samma spel år efter år", men i samma andetag sågar BF3 för att det inte är som BF2... Wtf?

Antar att missnöjet handlar till stor del om för höga förväntningar, svårighet eller ovilja att anpassa sin egen spelstil och irritation över smådetaljer. Kanske främst hur andra spelare uppför sig.

Jag ogillar nog mest att man är så jäkla osmidig i närheten, eller interaktionen av objekt, man fastnar i stort sett överallt. Småstenar som stora träd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Lagget, Konsoll menyerna, fattiga Commo Rose, lagget, hit detection, lagget, inga BF2 style banor, BC2 2.0?, lagget, hit detection, ingen balans på vapen skada, lagget, hit detection...

Har spelat mindre timmar per dag än vad jag gjorde med Betan, kan ju säga att ens förhoppningar på att det mesta skulle vara balanserat från start är bra borta.

du glömmde lagget

Visa signatur

RTX 3070 || Ryzen 5600X || 32GB 3600MHz || PCIe SSD goes BRRRRR

Permalänk

Jag befarar det värsta inför släppet av "Back to Karkand".
Chansen att DICE förstör kartorna är rätt överhängande. Om samma approach används som vid layouten av BF3s kartor så kommer även de klassiska banorna att konsolifieras. Detta skulle i mina ögon vara sista spiken i DICEs kista och en fet kniv i ryggen på PC-communityn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tjodd:

Visst finns det problem i spelet, inget snack om saken, men många som häver ur sig lite otydliga hatinlägg verkar tro att man kan lira det här som om det vore ett annat, mer välbekant spel.
Ibland läser man om folk som totalsågar COD-spelen för att det är "samma spel år efter år", men i samma andetag sågar BF3 för att det inte är som BF2... Wtf?

Antar att missnöjet handlar till stor del om för höga förväntningar, svårighet eller ovilja att anpassa sin egen spelstil och irritation över smådetaljer. Kanske främst hur andra spelare uppför sig.

Jag ogillar nog mest att man är så jäkla osmidig i närheten, eller interaktionen av objekt, man fastnar i stort sett överallt. Småstenar som stora träd.

Håller med...

Det behövs lite positivt om spelet också. Över 5 miljoner spelare kan inte ha fel.

46 st oberoende recensenter har sagt sitt om Bf3, läs nedan. 89/100 har spelet fått i snittbetyg baserat på 46 olika sajters recensioner.

Citat:

Metascore
89

Generally favorable reviews based on 46 Critics

Taget från och detaljerad lista här:
http://www.metacritic.com/game/pc/battlefield-3/critic-review...

Visa signatur

q9550@3,4Ghz, GTX275, 4GB DDR2 Corsair XMS2//HTPC AmdX2 4600+ passivt kyld med scythe ninja mini, Antec NSK 2480

Fractal design arc midi r2// core i7 4770k@ 4,4ghz :)
// corsair h100i // corsair hx 850m// asus maximus VI hero//
Corsair vengeance pro 2400mhz// intel ssd 335 180gb// gigabyte gtx 780 OC@1200mhz Core//win 8.1

Permalänk

Kösystem, valbart?

Har jag fel om jag säger att det fanns ett kösystem i början när spelet släpptes eller finns det på vissa servrar?

Visa signatur

i5 2300
8 GB 1333
XFX HD 6870 1 GB
Cooler master silent pro 500w
Cooler master 690 II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rosenknopp:

Har jag fel om jag säger att det fanns ett kösystem i början när spelet släpptes eller finns det på vissa servrar?

Av alla servers jag kört så har ingen haft det. Borde väl vara standard vid det här laget tycker jag.

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Avstängd

speldynamiken är bra.
men spelet är långt ifrån färdigt och mest en konsollbaserad ea idé.
allt tar en extra lång tid, animationer, buggar, och att folk inte behöver sikta för att träffa.
noob anpassat sandlåde spel.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem

I slutet av betan så fanns det kössystem på servrarna.

Visa signatur

Vituð ér enn, eða hvað?

Permalänk
Avstängd

Jag håller med om att det är sjukt störande tex på metro att alla använder RPG när det inte är just den banan med panzarvagnar eller annat. Och sen att jag har stött på en server med bara metro med att man sjunker ner under marken som man gjorde på BETA testet men det är väll en små grej det försvinner väll antar jag.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Flopper:

speldynamiken är bra.
men spelet är långt ifrån färdigt och mest en konsollbaserad ea idé.
allt tar en extra lång tid, animationer, buggar, och att folk inte behöver sikta för att träffa.
noob anpassat sandlåde spel.

Vad menar du med att inte sikta när dom träffar? klart som fan dom träffar fienden när dom dör :/

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av DeathAdder89:

Vad menar du med att inte sikta när dom träffar? klart som fan dom träffar fienden när dom dör :/

Han trollar bara, ingen lyssnade på hans gnäll på förra sidan så han la till lite..

Skrivet av Rosenknopp:

Har jag fel om jag säger att det fanns ett kösystem i början när spelet släpptes eller finns det på vissa servrar?

Jag har sett det på vissa servrar som sagt, men det verkar vara ovanligt.. antagligen buggar det eller nåt.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem

Har inte spelat något tidigare BF spel, så jag har inget att jämföra med...

Men det jag stör mig på är det som alla andra säger, ficklamporna, dom lyser för starkt

dör gör jag, alltför ofta och oftast utan att se vem eller vad som dödar mig... men det kan lika gärna vara jag som är kass som något annat.

banorna, jag hörde tidigare av kollegorna att banorna är stora, men som någon annan redan har sagt så är allt intryckt i mitten iaf.... tom caspian borders känns liten efter en vecka, enda gången man märker att den är lite större än andra banor är när man måste spawna i sin egen bas och inte får tag på nån "bil"

Som ny i det här spelet är det väldigt svårt att komma igång eftersom man måste låsa upp precis allt till alla vapen och eftersom man inte ser några fiender så är det svårt att få kills.

snipers, ogillas av alla som inte spelar sniper... borde finnas en gräns på hur många snipers som får existera per sida och bana.

men på det stora hela så gillar jag spelet, har dock inte kommit igång att spela med polare ännu.

Visa signatur

problem händer, adelsmärket är hur man löser dom.

Permalänk
Medlem

Efter allt missnöje här bryter jag av med, jag älskar detta spel:) Så, nu kan ni fortsätta skälla.

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 3900XT | Sapphire Pro Duo | Asus Prime X370-Pro | Asus BW-16D1HT | Corsair Vengeance LPX 3600MHz 2x8gb | Intel 600P 256GB | Intel 540 240GB | 2 x WD Blue SSD 500GB | EVGA Supernova G3 1000W | Noctua NH-DH14 | Dell Ultrasharp U3415w 34" | Corsair Obsidian 750D Airflow | Logitech Z-680 | Logitech G19 | Logitech MX518 | QPAD CT Medium Black | Win 10 Home |
*Det är synd om människorna* Strindberg

Permalänk
Avstängd
Skrivet av DeathAdder89:

Vad menar du med att inte sikta när dom träffar? klart som fan dom träffar fienden när dom dör :/

noob anpassat spel.
konsollbaserat.
äger alla dessa noobs men då folk knappt behöver sikta utan kan spreja och träffa så är något fel i designen.
Om inte spelet tillåter att du ska kunna anpassa siktet som tex i Bf2 så har dice tagit ett par steg bakåt samt denna beta är helt enkelt hemsk med buggar.
med dice bakgrund att fixa buggar lär vi få vänta 5 år tills bf4 innan det är spelbart och då börjar skiten om.
Klientbaserad hitreg och annat bull visar varför dice inte kan spela sitt eget spel speciellt bra.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk

Metro är verkligen inte till för 64 spelare. Kör den med 16 så blir det mer dynamiskt. För mig flyter spelet rätt bra och jag stör mig mest på att det är för lågt i tak när man flyger jet, framförallt på Noshahr Canals. Rätt störande att inte kunna ändra i sina inställningar under tiden man är död också. Squadsystemet kommer fixas till i nästa patch har jag hört och stingers kommer nerfas på något sätt. Tycker listan med 100punkter ovan innehåller en hel del grejer som bara handlar om ovana. Om motståndaren är på väg att cappa din bas så spawna inte där. Sitting duck!

Visa signatur

It's not in the numbers, or in the statistics itself. It's in the method by which the numbers were collected.

Permalänk
Medlem

Ännu mer gnäll.... Testade precis Coop... Om möjligt ännu själlösare och tråkigare än SP, fy fan!!! Finns det folk som uppskattar scriptade kampanjer numera?

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE