Permalänk
Skrivet av LoTex94:

Lirade det också för...några år sedan, och gillade det skarpt Dock försvann det ur minnet (mitt egna...) efter en ominställation...eller om jag bytte från XP till W7..aja, får testa det

Det va fan va folk måste vara viga (eller så byter dom om knappar, alldeles för avancerat för mig )

Folk hoppar ju runt sätter sig ner lutar vänster höger fort som fan hoppar gör samma sak igen osv osv osv.. lol

Permalänk
Medlem

Bara för mig det tar sån satans lång tid att ladda hem?!

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av CloudPW:

Bara för mig det tar sån satans lång tid att ladda hem?!

Nej jag startade min DL för 3 timmar sen och har fått ner 16% Steam verkar ha det jobbigt just nu

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Bra, då behöver jag inte känna att mitt internet är segt då, laddar ner med ca 150kb/s... Lär väl få stå och tugga inatt:(

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av CloudPW:

Bra, då behöver jag inte känna att mitt internet är segt då, laddar ner med ca 150kb/s... Lär väl få stå och tugga inatt:(

Kanske är någon pryoelev som ställt en traktor på vår anslutning (råkade se vart du bor )

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk

Nån som vet om spelet funkar som det ska?
Har aldrig lirat något av COD spelen men med tanke på hur katastrofalt dåligt BF3 är så kan ju iaf inte MW3 vara sämre

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattias_gbg:

Har aldrig lirat något av COD spelen men med tanke på hur katastrofalt dåligt BF3 är så kan ju iaf inte MW3 vara sämre

Jag tror det ska funka om det inte är som när BO kom ut, annars har alla andra CoD spel varit bra, min kompis hade dock problem med MP i Mw3, vet inte riktigt om han löste det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;11579501']Kanske är någon pryoelev som ställt en traktor på vår anslutning (råkade se vart du bor )

Haha kan ju vara så Bromölla ftw, eller inte. Det enda som de är kända över är ju dina grymma graveringar :D( lite fanboy situation här )

Permalänk
Avstängd

Ah fint ... 50kb/s o har 100mb kvar ^^ kanske inte ska gnälla men men

Permalänk

Har spelat MW3 ett par timmar idag och multiplayern är i princip likadan som MW2, bortsätt från smått, smått finslipad grafik, fler vapen och andra banor. Jag ogillar att de inte lade till bland annat "lean right/left" samt att "noobtubes" fortfarande är med i spelet. Nu sitter inte jag och säger att det är ett dåligt spel för det är det verkligen inte. Personligen föredrar jag MW3 över BF3. Jag känner att som spelare så blir det inte straffad av att springa runt i MW3, något du däremot blir i BF3. Vet inte om jag bara har haft otur men de timmar jag lagt ner på BF3 (beta och retail) har jag enbart mött folk som ligger på en sten eller sitter i ett hörn och campar, oavsett spelsätt och karta. Jag har ännu inte spelat single playern än, detta gäller båda spelen, men tänkte ta det på fredag om inget annat dyker upp.

För övrigt så föredrar jag nog SC2 och CoD4:MW över båda dessa spelen. Det är min personliga åsikt.

Visa signatur

Main-PC: Bitfenix Phenom Mini | Asus Z170I Pro | Intel I5 6600K | Kingston HyperX 16GB 2133Mhz DDR4 | EVGA GeForce GTX 1070 | Corsair SF450 |

Permalänk
Medlem

Varför är röstning avstängd?

Visa signatur

GPU: GTX 570. CPU: Intel Core i5 2500K 3,3GHz. Mobo: MSI P67A-C45 REV B3. Nätaggregat: Corsair TX 650W V2 80+ Bronze. Ram: G.Skill 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz.
Tillbehör: T-bord: SteelSeries 6G v2 Gaming Keyboard. Skärm: Dell UltraSharp 23'' U2311H IPS. Mus: Logitech G500. OS: Windows 7. Chassi: R3. Headset: SteelSeries Siberia V2 Orange. Min Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Woxocs?feature=mhee

Permalänk
Medlem

Har båda spelen och jag tycker mw3 är bäst Inte bara för att det rullar bättre utan jag tycker också spelkänslan är bättre i mw3.
Lirar med 60fps i 5760*1080 med mw3 på max.
På BF3 30-45fps i 5760*1080 Medium/Low.

BF3 Low/medium vs MW3, Max så är MW3 mycket snyggare men grafik mäsigt har det inte blivit så mkt bättre än Black ops men tycker ändå det är klart mkt bättre än Black ops och BF3

Permalänk
Proffsmoddare

Jag längtar som fan tills jag kan lira jag har 704 timmar online i MW2 och över 500 timmar online i Black ops så man kan säga att jag är något av ett call of duty fan. Jag kan inte tänka mig att jag skulle bli besviken på MW3 om nu bara jag får ner det innan jul 155 kb/s 17% done Aja jag får väl lira lite minecraft sålänge

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

FAN va nice!!! hatar helvetes jävla steam eller va fan som strular får "Couldnt load image: gamefonts_pc" när jag försöker starta skiten

Permalänk
Medlem

sabba sak bf3 är det rätta! det har allt

Visa signatur

spec: 5800x3d asus 4070 ti

Permalänk
Medlem

Fan vilken speed ni verkar ha på steam då.
Själv har jag suttit och laddat i två timmar och kommit till 1%. Snittar väl en 40KB/s på 100mbit lina.
Trodde jag skulle få spela ikväll men det får väl vänta tills imorgon då... suck.

Visa signatur

Workstation: i7 2600K @ 4.2GHz - Zalman 9900 MAX | MSI P67A-GD65 B3 | Corsair XMS3 1600 (16GB) | MSI GTX 1070 Gaming X | Samsung 860 EVO 1TB | Antec P280 | Corsair HX 850W
Server: Atom C2750 (ASRock C2750D4I) | Kingston 2x8GB 1600 ECC | Intel S3500 160GB | 26TB WD Red | Silverstone DS380 | Silverstone SFX ST45SF-G

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattias_gbg:

Har spelat igenom sp. Det är inte så bra optimerat för pc just nu. Men hoppas de släpper patch snart.

Permalänk
Medlem

Kommer skaffa båda spelen.

Gillar Battlefield för det stora banorna, fordon och att det är lite mer teamplay.
Gillar Call of Duty för att det är mindre banor och att det är högt tempo (för det mesta). Sedan tycker jag om killstreaks, man kämpar för att få något bra liksom, alltid kul att använda dom! Men att bli utsatt för dom är en annan femma...

Sedan kommer jag skaffa Skyrim och Diablo 3 också. Det blir dyrt.. 13k för datorn + ca 2k för spelen.

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • RTX 3060 •

Permalänk
Skrivet av Encho5:

Helt klart BF3!

(Y)

Visa signatur

ASUS P6X58D Premium, i7 930, Corsair XMS3 6GB RAM @ 1600MHz, ASUS GTX480, Intel X-25M G2 160GB, 4TB WD HDDs :D - Allt i ett fint HAF X!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jwlz:

Har spelat MW3 ett par timmar idag och multiplayern är i princip likadan som MW2, bortsätt från smått, smått finslipad grafik, fler vapen och andra banor. Jag ogillar att de inte lade till bland annat "lean right/left" samt att "noobtubes" fortfarande är med i spelet. Nu sitter inte jag och säger att det är ett dåligt spel för det är det verkligen inte. Personligen föredrar jag MW3 över BF3. Jag känner att som spelare så blir det inte straffad av att springa runt i MW3, något du däremot blir i BF3. Vet inte om jag bara har haft otur men de timmar jag lagt ner på BF3 (beta och retail) har jag enbart mött folk som ligger på en sten eller sitter i ett hörn och campar, oavsett spelsätt och karta. Jag har ännu inte spelat single playern än, detta gäller båda spelen, men tänkte ta det på fredag om inget annat dyker upp.

För övrigt så föredrar jag nog SC2 och CoD4:MW över båda dessa spelen. Det är min personliga åsikt.

Har inte spelat MW3 ännu, köp lär dröja då jag gillar BF3. Men det du beskriver hända dig i BF3 är precis vad som alltid händer när jag spelar CoD, man blir alltid dödad av någon kackerlacka som lagt sig i ett hörn o ligger o väntar. Kan ju hända att folk gör det i BF3 med när jag spelar, men då jag spelar conquest så får dom förmodligen ligga hela gamet i sitt hörn utan att få en kill

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Weikav Stars75 // Mouse: Redragon M686 // Display 1: Philips 34M2C6500 // // Display 2: Dell S3422DWG // Cam: Nikon D7500 //

Permalänk
Medlem

Efter att ha testat mp i en timme(har inte testat sp, bryr mig inte) så kan man säga spelet är väldigt polerat, skön känsla, bra ljud. Men mapsen är FÖR små och helt värdelöst designade. Trist då spelet i sig är väldigt nice. Får hoppas det kommer bättre maps. :/

Visa signatur

Dator 1: Intel 6700k @ 4.5ghz |Asus Z170-A |Corsair 16GB Vengence LP |Palit 1080 Jetstream |Samsung 850 EVO 512GB + Crucial m4 128GB
Dator 2: Intel 2500k @ 4,4ghz |Asrock Z68 Extreme4 |Corsair 8GB Vengence |Gigabyte 970 G1 Gaming |Crucial m4 128GB

Permalänk
Skrivet av CloudPW:

Jag tror det ska funka om det inte är som när BO kom ut, annars har alla andra CoD spel varit bra, min kompis hade dock problem med MP i Mw3, vet inte riktigt om han löste det.

Ok tack för svaret, om du hör nåt om MP så får du gärna dela med dig. Det är MP som är intressant för mig.

Permalänk

Ni som har dålig hastighet när ni tankar ner de från steam, ett tips är att byta land ny tankar ifrån, Jag hade 200kb/s sen bytte jag till norge gick upp till 800kb/s!

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem
Skrivet av MightyKLARA:

BF3 är inget alternativ mot mw3 enligt mig. För alla gillar inte gigantiska maps med 64 spelare. En del (inklusive mig själv) gillar close combat som m3 är ganska ensamma med. Alla andra fps företag lova att allt ska vara större men de finns dom som gillar små banor med mer action, tex cs spelarna. Alla dom gillar kanske inte stora banor utan tar mw3 bara för att dom vill ha mer action. Säger inte att alla har den inställningen men ser en tendens av alla p12 som körde cs först har gått över till mw2.

Du skämtar nu väl?

Permalänk
Medlem

har ni dålig speed på steam byt land i inställningar, tog typ moldavien eller nåt och gick 4dubbla hastigheten då! testade norge med och då gick det iaf 1,5mb/sek istället för 240k/sek

Visa signatur

4070 super - amd ryssen 5700x -
3070ti - intel 12700KF
laptop 3070ti

Permalänk
Skrivet av Noobenu:

Du skämtar nu väl?

Skrev detta när jag var väldigt trött;) Har bf3 och det verkar som att alla småungar har köpt bf3. Detta har resulterat i en cod-känsla i bf3 där alla bara vill ha mest poäng och ingen vill ressa eller ge ammo till andra. Alla bf2 spelare som sa att bf3 skulle vara taktik och teamwork måste slita sitt hår nu när bf3 blev som det blev. MW3 har jag inte hunnit köpt ännu utan ska testa det denna vecka.

Visa signatur

| Nzxt 530 bigtower | Asus X99 deluxe | 5820k @4,2Ghz | Noctua D15 |
| 2x 280X | | 16GB 2667Mhz | Corsair TX 850W | Asus P287Q |
| samsung 850 evo 250gb |

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattias_gbg:

Ok tack för svaret, om du hör nåt om MP så får du gärna dela med dig. Det är MP som är intressant för mig.

Frågade han igen, och nu funkade det felfritt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

Ni som har dålig hastighet när ni tankar ner de från steam, ett tips är att byta land ny tankar ifrån, Jag hade 200kb/s sen bytte jag till norge gick upp till 800kb/s!

Tackar så mycket, behöver jag inte vänta en evighet i alla fall!

Permalänk
Medlem

fattar inte varför alla satans spel görs till consol , trodde man kunde ha cod elite .. men nej det är bara till de löjliga tvspelen...

Visa signatur

4070 super - amd ryssen 5700x -
3070ti - intel 12700KF
laptop 3070ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av MightyKLARA:

Skrev detta när jag var väldigt trött;) Har bf3 och det verkar som att alla småungar har köpt bf3. Detta har resulterat i en cod-känsla i bf3 där alla bara vill ha mest poäng och ingen vill ressa eller ge ammo till andra. Alla bf2 spelare som sa att bf3 skulle vara taktik och teamwork måste slita sitt hår nu när bf3 blev som det blev. MW3 har jag inte hunnit köpt ännu utan ska testa det denna vecka.

Du säger att mw3 har mer action. hahaha