Permalänk
Skrivet av Noobenu:

Du säger att mw3 har mer action. hahaha

Ja exakt så skrev han. Använder du "hahaha" pga att du skrattar utav glädje att du lyckades läsa hans post eller fick du bara ett anfall?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Death On Wings:

Ja exakt så skrev han. Använder du "hahaha" pga att du skrattar utav glädje att du lyckades läsa hans post eller fick du bara ett anfall?

Tyckte det var roligt

Permalänk
Skrivet av Noobenu:

Tyckte det var roligt

Förklara det roliga för jag ser det då inte.

Permalänk
Medlem

Förklara det roliga för jag ser det då inte.

Nä, jag orkar inte

Permalänk
Skrivet av Noobenu:

Nä, jag orkar inte

Du kan alltså inte.

Permalänk
Medlem

Du kan alltså inte.

Hur jag än vrider och vänder på min mening så ser jag inte att jag skrev att jag inte kan?? lol

Permalänk
Skrivet av Noobenu:

Hur jag än vrider och vänder på min mening så ser jag inte att jag skrev att jag inte kan?? lol

Det är bara ett antagande från min sida då en person brukar ha vett nog att lägga fram argument.
Men jag ska nog inte förvänta mig allt för mycket av folk som använder ord som "lol" när dom försöker knåpa ihop sina inlägg.

Permalänk
Medlem

Det är bara ett antagande från min sida då en person brukar ha vett nog att lägga fram argument.
Men jag ska nog inte förvänta mig allt för mycket av folk som använder ord som "lol" när dom försöker knåpa ihop sina inlägg.

Jag kan försöka

Ljuden är piss, grafiken är värdelös och man har spelat exakt samma spel sedan 07.
Pistolen låter fortfarande som en ärtpicka -.-´

Lätt och enkelt, MW3 kan fortfarande ses som ett bra spel, men det ska fanimej inte ses som ett nytt spel! DLC-pack till MW2 möjligtvis.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=b5dsOn...

Denna videon tycker jag visar riktigt bra vad som har hänt. Man har tagit samma saker, slängt på lite smuts och annat gräs, "sådär, nytt spel".

Jag är medveten om att detta kommer få en massa arga poster "men så är det inte alls" osv, snälla, spara er energin, kommer inte svara ändå
MW-fanboys måste inse att, visst det är ett galant spel, det hamnar långt bakom i utvecklingen nu när man faktiskt finns ALTERNATIV att välja bland!

Offt:
Spelar fortfarande MW1 nästan varje dag, då jag verkligen gillar det Det var nytänkande då..och är ett väldigt bra spel då och nu. Dem "nya" spelen håller knappast måttet.

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woxics49:

Varför är röstning avstängd?

Satte tidsgräns på omröstningen eftersom jag inte trodde den skulle "leva vidare" sålänge...verkar vaknat rejält på senaste Men omröstningen känns ganska avslutad ändå..

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperSverker:

Satte tidsgräns på omröstningen eftersom jag inte trodde den skulle "leva vidare" sålänge...verkar vaknat rejält på senaste Men omröstningen känns ganska avslutad ändå..

Jag förstår dig, men tycker inte att den verkar avslutad, alltså, vi har ju ett klart resultat men det är bara baserat på 151 personer, tänk om så många skulle avgöra om Moderaterna eller Socialdemokraterna skulle vara det ledande partiet

Visa signatur

GPU: GTX 570. CPU: Intel Core i5 2500K 3,3GHz. Mobo: MSI P67A-C45 REV B3. Nätaggregat: Corsair TX 650W V2 80+ Bronze. Ram: G.Skill 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz.
Tillbehör: T-bord: SteelSeries 6G v2 Gaming Keyboard. Skärm: Dell UltraSharp 23'' U2311H IPS. Mus: Logitech G500. OS: Windows 7. Chassi: R3. Headset: SteelSeries Siberia V2 Orange. Min Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Woxocs?feature=mhee

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperSverker:

Jag kan försöka

Ljuden är piss, grafiken är värdelös och man har spelat exakt samma spel sedan 07.

Lätt och enkelt, MW3 kan fortfarande ses som ett bra spel, men det ska fanimej inte ses som ett nytt spel! DLC-pack till MW2 möjligtvis.

Denna videon tycker jag visar riktigt bra vad som har hänt. Man har tagit samma saker, slängt på lite smuts och annat gräs, "sådär, nytt spel".

Jag är medveten om att detta kommer få en massa arga poster "men så är det inte alls" osv, snälla, spara er energin, kommer inte svara ändå
MW-fanboys måste inse att, visst det är ett galant spel, det hamnar långt bakom i utvecklingen nu när man faktiskt finns ALTERNATIV att välja bland!

Offt:
Spelar fortfarande MW1 nästan varje dag, då jag verkligen gillar det Det var nytänkande då..och är ett väldigt bra spel då och nu. Dem "nya" spelen håller knappast måttet.

Jag skrev inte för att jag inte orkar helt enkelt, det var ju bra att någon gjorde antar jag.

Permalänk
Skrivet av SuperSverker:

Jag kan försöka

Offt:

Så du tycker alltså grafik och effekter är det viktigaste som finns i ett spel som släpps i dag?

Om man ska titta på de så som du gör så kan vi ju tex ta BF3.

BF3 ändrar knappt något på innehållet mot BF2 förutom just motorn. Spelet i sig är ju det samma som vi spelat i väldig massa år redan när 1942 kom med ett annat överdrag. Vi har fått Squad team deathmatch och rush sen 1942 kom.
Så är det något som saknar nytänk så är det ju dice.

Permalänk
Skrivet av Noobenu:

Du säger att mw3 har mer action. hahaha

Ja? Du kanske inte förstod men bf3 är fylld med campare, mortars och snipers(också campare som sitter lägst bak på mappen hela matchen) medans i mw3 så måste man röra sig för att inte bli totalmosad. Sen att du är en fanboi och bara har kört bf3 är ju din förlust.

Visa signatur

| Nzxt 530 bigtower | Asus X99 deluxe | 5820k @4,2Ghz | Noctua D15 |
| 2x 280X | | 16GB 2667Mhz | Corsair TX 850W | Asus P287Q |
| samsung 850 evo 250gb |

Permalänk
Medlem
Skrivet av MightyKLARA:

Ja? Du kanske inte förstod men bf3 är fylld med campare, mortars och snipers(också campare som sitter lägst bak på mappen hela matchen) medans i mw3 så måste man röra sig för att inte bli totalmosad. Sen att du är en fanboi och bara har kört bf3 är ju din förlust.

Nej det är lugnt, har redan spelat MW2.
Gjorde också misstaget att köpa BO. haha

Permalänk

Tycker Bf3 har kommit närmare Cod än serien någonsin har varit. Den härliga samarbetskänslan jag fick av Bfbc2 har nästan helt försvunnit. Både cod och bf är utmärka spelserier, dock föredrar jag bf serien. Skulle köpa mw3 om jag inte tyckt att dess egentliga namn borde varit Mw2.1

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Heh!

Grafiken är inte alls piss!

Bara att spela på Native!

Tycker MP är jätte roligt! Bra fart i spelet:D
Banorna kanske är lite dåligt uppbyggda men annars helt ok!

Finns mycket mer att säga:D

Visa signatur

Spelar Just Nu: Planet Crafter Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI, Borderlands 4
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem

bra jobbat här......

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | ASUS RTX 4070 Super
LAPTOP Lenovo P1 | i7 13700H | RTX A1000

Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

köpte mw3 och hatade det. eller ja singleplayern var rätt kul men multiplayern föll mig inte i smaken alls. Är ingen cod spelare sen tidigare och hade fel förväntningar.

Kört mycket bad company 2 och spelstilen i cod, det höga tempot och känslan av att folk spawnar bakom en hela tiden, var helt enkelt inte för mig. Alla mina kills och deaths känns så billiga på nått sätt, blir mycket spray and pray. Sen hjälper det ju inte att det (tydligen) är mycket aimbottare på pc sidan-

Tänker inte klanka ner på cod spelare men efter ca 7-8h med multiplayer delen så är det bara att konstatera att spelet inte är för mig.

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Sapphire 9070xt pulse| Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Medlem
Skrivet av MightyKLARA:

Grytm segt svar i denna tråd,
Men såg ditt inlägg, och jag håller delsvis med.
MW serien handlar med om lagspel, mer stress och imo snabba spel och beslut.
Det är mer inriktat på tävling.
Själv älskade jag mw1, då mitt css lag beslutade sig för att ge det en chans, och jävlar vad kul det var^^, sjuka matcher mot riktigt bra lag.
svårtslaget.

Battlefield serien har för mig handlat mycket om rent public. en "inlevelse känsla" roligt, men cod leder inom lagspel.

Visa signatur

Never trust a computer you can't throw out a window

Permalänk
Medlem
Skrivet av Semplezz:

Grytm segt svar i denna tråd,
Men såg ditt inlägg, och jag håller delsvis med.
MW serien handlar med om lagspel, mer stress och imo snabba spel och beslut.
Det är mer inriktat på tävling.
Själv älskade jag mw1, då mitt css lag beslutade sig för att ge det en chans, och jävlar vad kul det var^^, sjuka matcher mot riktigt bra lag.
svårtslaget.

Battlefield serien har för mig handlat mycket om rent public. en "inlevelse känsla" roligt, men cod leder inom lagspel.

Detta blev jag lite fundersam på faktiskt...
Har nog aldrig sett någon som gjort någon som gynnat laget, men gör att personen ifråga får mindre poäng..

Är inte emot MW-serien (Älskade MW1), men jag anser bara att det är inte direkt det bästa spelet om man är en lagspelare

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperSverker:

Detta blev jag lite fundersam på faktiskt...
Har nog aldrig sett någon som gjort någon som gynnat laget, men gör att personen ifråga får mindre poäng..

Är inte emot MW-serien (Älskade MW1), men jag anser bara att det är inte direkt det bästa spelet om man är en lagspelare

sittar man och nöter public så är det ju i princip samma sak, bf3 med sin ernorma mapstruktur, mot mw's mindre.
Men du har ju chansen i mw att köra 5on5, vilket du aldrig komme ri bf3, eftersom de skapade ett spel för public, mer alaround.

CS skapades ju med idén om att få ett spel som skapar tävlingar, samma med mw.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Semplezz:

Men du har ju chansen i mw att köra 5on5, vilket du aldrig komme ri bf3, eftersom de skapade ett spel för public, mer alaround.

Det kan man väl göra i BF3 också? Jag kör nästan bara matcher med mindre antal spelare, allt från 1v1 upp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

Det kan man väl göra i BF3 också? Jag kör nästan bara matcher med mindre antal spelare, allt från 1v1 upp.

Och då menar du att du söker match, bokar server och spelar så?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Semplezz:

Och då menar du att du söker match, bokar server och spelar så?

Förstår inte vad du menar med "bokar server", men jag kollar bara i Battlelog efter en match med max spelare på t.ex. 4 / 8 / 12 spelare etc.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

Förstår inte vad du menar med "bokar server", men jag kollar bara i Battlelog efter en match med max spelare på t.ex. 4 / 8 / 12 spelare etc.

Ah, men det är ju fortfarande inte samma typ av lagspel som cod och cs har grund för.
Du har ingen server/spelar inte på en server, med en speciell matchconfig,speciella regler, och du möter inte ett presterande lag.
har du har* tävlat inom CS,CSS eller COD så borde du förstå.

låter kanske som om jag ogillar BF3, men så är inte läget:) Tycker spelet är otroligt kul, men mer inlevelse än lagspel. (bortsett från squad) som är en av faktorerna som gör att bf3 blir lite mer än bara publicspel.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Semplezz:

sittar man och nöter public så är det ju i princip samma sak, bf3 med sin ernorma mapstruktur, mot mw's mindre.

CS skapades ju med idén om att få ett spel som skapar tävlingar, samma med mw.

BF3 finns nu med mindre spelarantal (allt från 4 - 16 alltså ), på TDM-banorna som har ungefär samma storlek som MW2 banorna, så BF3 försöker likväl slå sig in på tävlings-scenen

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Semplezz:

Ah, men det är ju fortfarande inte samma typ av lagspel som cod och cs har grund för.

Battlefield 3 är väl ändå känt för att kräva mer samarbete än t.ex. call of duty?

Skrivet av Semplezz:

Du har ingen server/spelar inte på en server, med en speciell matchconfig,speciella regler, och du möter inte ett presterande lag.

Man spelar väl på en server? På det du säger låter det som att det inte är servrar. Man kan köra med speciella regler, samt spela mot ett "presterande lag" om man så vill.

Permalänk
Medlem

Om dom skulle lägga ner lite mer tid på grafiken till Call of Duty....

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

Battlefield 3 är väl ändå känt för att kräva mer samarbete än t.ex. call of duty?

Man spelar väl på en server? På det du säger låter det som att det inte är servrar. Man kan köra med speciella regler, samt spela mot ett "presterande lag" om man så vill.

Om du anser att det är att spela inom ett lag, så får du väll göra det.
har man inte själv tävlat inom fotboll, så är all fotboll en tävlig, lagsport.
samma gäller datorspel.

Så om du inte har tävlat med att lag inom COD,CS,HoN,LoL,Dota. så kan jag förstå att man ser spelandet på ett annat sätt.
För mig som tävlat inom css sedan 2005, så är det en självklarhet att bf3 inte är uppbyggt på ett sätt som gör att lagspel blir en grund till spelet.
för mig och flera så kommer det vara ett publicspel, där man kan spela med sina polare. ingenting man någonsin kommer att mötas i lag i tävlingar.

Visa signatur