Permalänk

Skyrim - Soul trap

Vet inte om det är bara jag som har lite problem med detta.. Men när man använder soul trap på nått, hur vet man vilket soul gem man ska ha för vissa fiender?

Jag får bara att jag har för "små" gems hela tiden.. Mot t.ex. en bandit, vad ska man ha för gem?

Permalänk
Medlem

alla meniker kräver grater, den största om jag minss rätt från oblivion. ibörjan kan man typ bara fonga små djur å sånt. prinsip är att destu starkare fiende desto störe sten behöver du. hög inteligens kräver störe sten. men har inte kört långt å inte tästat å fånga själar i skyrim ännu.

Visa signatur

Antec P180 | i5 3570K | Corsair 16GB @ 1600 | Asus P8Z77-V | Sparkle GeForce GTX580 GURU 1536MB | Corsair TX 750W V2 80+ Bronze | Cooler Master Hyper 212 EVO | Intel SSD 520 Series 120GB
Är dyslektiker och hoppas med översenede pga detta

Permalänk

okej Får kolla upp det!
Har du ju lite elven armor som jag skulle vilja ha enchants på

Permalänk
Hedersmedlem

Har hittat en hel del Soul gems, men vad är Soul Trap? Har sökt runt lite på nätet men har inte kunnat klura ut vad det har för funktion?

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3070 :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Fractal Design R5
WiFi: 2x Alta Labs S24-POE :: 2x Alta Labs S8-POE :: 3x AP6 Pro :: 1x AP6W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kr^PacMan:

Har hittat en hel del Soul gems, men vad är Soul Trap? Har sökt runt lite på nätet men har inte kunnat klura ut vad det har för funktion?

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Soul_Trap

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5