Permalänk
Medlem

kan man klocka en ps2?

Kan man klocka en ps2, vad behöver man göra?

Permalänk
Medlem

Klocka ps2? Du kan höja refreshraten, default för windows är 85hz(?) på ps/2 genom att höja den kan du få en mjukare gång med musen Ps/2-Rate kan höja den till 200hz. Jag tror inte att det funkar på infraröda möss eller trådlösa. Det är det enda jag kan tänka mig att du menar med att klocka ps2?

Visa signatur

AMD X2 3600+ @ 3000Mhz, ASUS M2R32-MVP, 4096Mb Corsair DDR2 800, Gecube Radeon HD3850

Permalänk
Medlem

Jag skulle tro att han menar ett PlayStation 2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av peevo
Jag skulle tro att han menar ett PlayStation 2

Haha nej tror du? Du har givetvis rätt bara det att jag inte tänkte på det, fast jag frågasätter syftet? Spelen till ett PS2 går väl redan så fort det behövs?

Visa signatur

AMD X2 3600+ @ 3000Mhz, ASUS M2R32-MVP, 4096Mb Corsair DDR2 800, Gecube Radeon HD3850

Permalänk
Medlem

nej, vissa spel hackar et fortfarande... typ fightingspel, när man gör för många tricks så blir det som Matrix (i slowmotin)

Permalänk
Avstängd

hah kasst
och sånt vill sadam använda i misiler
(det var ps2 va ?)
har för mig att man kunde klocka psx1

Visa signatur

Partilles största Ghetto vattenkylning | We are The MICROSOFT! Lower your firewall and surrender your sourcecode,we will add your features and technological destinctivness to our own. Your ideas will adapt to service us. RESISTANCE IS FUTILE.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mind
hah kasst
och sånt vill sadam använda i misiler
(det var ps2 va ?)
har för mig att man kunde klocka psx1

Mmm, 5 stycken ps2:or seriekopplade skulle kunna styra finfina missiler

Clocka ps1, va trevligt... Har du någon länk eller annan rolig info?

Visa signatur

Nej är också service.

Permalänk
Medlem

hey, denne tråd handlar om ps2 och inte psx1´an ok!! hehe har goongla i över i timme nu utan resultat...

Permalänk
Avstängd

Turbo PLL typ

Permalänk
Medlem

men öppna skiten, leta reda på klockgengeratorn å dra på en ny! =D

ingen som vet, kolla på nån japans sjuk sida, dom e fan dumma i huvvet å gör sånt...

Visa signatur

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
försöker inte vara bra. försöker vara bäst.

Permalänk
Medlem

haha, japaner är coola..
det är även japaner som köper flytande kväve för att kunna köra igenom 3dmark en gång och sen vara kungar på nåt forum i en halv vecka med flest 3dmarks

Visa signatur

Epox 8KHA+ | XP 2400+@2340 | SLK-800 / Enermax 8cm | 512mb PC2700 | ti4200 128mb 310/560
"Man lever bara en gång - men å andra sidan dör man inte så ofta heller!"