Permalänk
Medlem

Du råkar inte ha en invite över?

Permalänk
Medlem
Skrivet av shappe:

jag försöker spela så mycket som möjligt :$ tack så jättemycket för keyn sitter på lan o de är bara jag som har dota därför de inte blir så mycket för tillfället blir mest HoN och sen lirar jag dota2 när dom andra gör annat

måste säga att spelet är riiiiiktigt roligt!

Gött att höra, var inte meningen att dissa någon utav er två som jag gav keys till. Men det kändes lite bittert när man såg att du bara spelat några minuter

Permalänk
Medlem

Om någon har en invite kvar så skulle jag jättttttttttttteeeegärna ta emot en!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ArakanI2:

Gött att höra, var inte meningen att dissa någon utav er två som jag gav keys till. Men det kändes lite bittert när man såg att du bara spelat några minuter

Sitter med han på lan,han har spelat 12 timmar:(

Permalänk
Medlem

Någon som ligger på en nyckel över så här mitt i natten. Har ett par polare som lirar men sitter som sagt utan nyckel...

Permalänk
Medlem
Skrivet av ArakanI2:

Mhm, har inte spelat någon match där motståndarna har haft fler än 2st spelare kvar på slutet, oftast är det en stackare som håller sig kvar.

Nopp, som du kan se på föregående sida så har jag gett bort mina 2 nycklar.

Edit: Tyckte du citerade mig, sorry

Verkar dock bara som om en av de två som jag gav bort dem till spelar någorlunda frekvent. Den andra ligger på 0.3 timmars spelande. Hade jag vetat att han inte tänkt använda koden hade Spruce89 fått den sitället. bara för att han varit så hjälpsam och förståande

hihi jag har lirat 12 dew måste ha varit den andra

Permalänk
Medlem
Skrivet av shappe:

hihi jag har lirat 12 dew måste ha varit den andra

Jag har "bara" lirat 6 timmar, dock bara spelat 4 matcher online eftersom jag nojjade över att jag skulle vara för dålig och dra ner det stackars laget jag hamnade i, men efter att jag kommit top tre i tre av matcherna och etta i en så nojjar jag inte så mycket över det längre Trodde jag skulle bli totalt överkörd eftersom den ända erfarenhet jag har i Dota liknande spel är i Demigod som jag lirade när det var nytt, och med tank på att det var så pass grundligt i sitt spelsätt så trodde jag att det inte skulle vara till någon nytta. Men det finns bevisligen många personer som är sämre än mig. Har lyckats skrapa ihop några kills innan matchen ens startat på riktigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av ArakanI2:

Jag har "bara" lirat 6 timmar, dock bara spelat 4 matcher online eftersom jag nojjade över att jag skulle vara för dålig och dra ner det stackars laget jag hamnade i, men efter att jag kommit top tre i tre av matcherna och etta i en så nojjar jag inte så mycket över det längre Trodde jag skulle bli totalt överkörd eftersom den ända erfarenhet jag har i Dota liknande spel är i Demigod som jag lirade när det var nytt, och med tank på att det var så pass grundligt i sitt spelsätt så trodde jag att det inte skulle vara till någon nytta. Men det finns bevisligen många personer som är sämre än mig. Har lyckats skrapa ihop några kills innan matchen ens startat på riktigt

Hehe jag kör bara online "matchmaking" typ alla som har lagt upp public servrar e ju bara afk :S hehe matchmaking e roligt å de går ganska snabbt också sparas ens statsen nu? =D

Permalänk
Medlem

Köper dota 2 beta key för 200 eller byter mot torrentleech invite!

Permalänk

Ute efter en beta(invite eller key) Byter mot IPTorrents invite eller något annat kanske?

Visa signatur

FD Define XL | Crosshair IV Formula | 1090T @ 4,1GHz | Corsair H70 PnP(insug) | 8Gb Corsair Vengeance @ 1600Mhz-ish | HD6970 2GB @ 925/1400 | Corsair AX850W 80+ Gold| F3 1TB | 3xG2420HDBL @ 6024x1080 Eyefinity | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser PC350 |

Dator

Permalänk
Medlem

Yeees äntligen fick jag en nyckel! (Utav en kompis)
Verkar rätt kul hittils, har lirat tre games. Men ett game disconnecta alla andra i mitt lag, finns det något liknande concede eller får man disconnecta hur man vill?
Nu verkar spelet dock vara offline

Visa signatur

AMD FX 9590 Kyls med vatten || ASUS Formula Z || Corsair 32 GB 2400MHz Vengence Pro || Samsung 840 pro || 2xIntel x25-M G2 SSD raid 0 || AMD Asus 290 || Fractal Design Newton R2 1000W || Corsair 540 air ||

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Behold_:

Skönt om lite fler folk kommer in, tar 10 min att söka game, o spelar typ alltid med brasilianare som inte pratar engelska -.-

Haha, enda jag tänkte där var; TIBIA ALLOVER AGAIN.

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem
Skrivet av eXizoR:

Yeees äntligen fick jag en nyckel! (Utav en kompis)
Verkar rätt kul hittils, har lirat tre games. Men ett game disconnecta alla andra i mitt lag, finns det något liknande concede eller får man disconnecta hur man vill?
Nu verkar spelet dock vara offline

har du någon invite som man skulle kunna få då?
skulle vara gudaheligt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av matteusb:

har du någon invite som man skulle kunna få då?
skulle vara gudaheligt!

Sorry verkar som man bara får "guest-invites" när man själv får en invite från steam. När man blir inbjuden av någon annan får man själv ingen kod att dela.

Visa signatur

AMD FX 9590 Kyls med vatten || ASUS Formula Z || Corsair 32 GB 2400MHz Vengence Pro || Samsung 840 pro || 2xIntel x25-M G2 SSD raid 0 || AMD Asus 290 || Fractal Design Newton R2 1000W || Corsair 540 air ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av eXizoR:

Sorry verkar som man bara får "guest-invites" när man själv får en invite från steam. När man blir inbjuden av någon annan får man själv ingen kod att dela.

tack ändå

Permalänk
Medlem

Nån annan som det ligger nere för?

Permalänk
Medlem

Herregud, hur länge ska man vänta för beta-invite! De har väl skickat ut nycklar cirka 5 gånger? Vill så gärna prov spela spelet.

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2

Permalänk

Matchmaking har så vitt jag förstått det varit nere hela DH och lite till nu (och jag gissar att det är för att de inte vill att de ska lagga när matcherna streamas) och ge dålig publicitet.

Visa signatur

| Silverstone raven rv02 | Intel Core i7 920 @ 3.5ghz + Corsair H50 | Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 6x2GB | XFX Radeon 6870 | ASUS P6T SE | Chieftec Super Series 750W |

Permalänk
Medlem

Spelade igår kl 04.00 och då funkade det fint. Så måste gått ner nu under morgonen.

Permalänk
Medlem

Denna väntan..

Visa signatur

Att vara anställd i dagens samhälle är nästan ett privilegium. Lite ironiskt att leta stenhårt efter ett ställe som man sedan stenhårt komma få slita stenhårt hos. :)

Permalänk
Medlem

nu är det igång igen iaf!:)

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Medlem

Hallå där grabbar!
Är en gammal profisionell dota lirare, som för tillfället lirar HoN.
Förbannat sugen på att prova på Dota 2 med resten av mitt team, om någon har en beta key att skicka dvs.
Lirade förr i MYM bla, och spelar för TsoG i HoN.
Så pma om ni har en beta key över. Kan lära er protips lite som tack

Mvh Veasel
Dota name: Exain!

Permalänk
Medlem

Du tror fortfarande tävlingen blir av ikväll, BareHipster?

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av RawN:

Du tror fortfarande tävlingen blir av ikväll, BareHipster?

Vad är det för tävling? details plxxx

Permalänk
Medlem

Har denna topicen blivit en Tigga dota 2 beta keys topic?

Visa signatur

Citera för svar!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Veasel:

Vad är det för tävling? details plxxx

Här

Skrivet av BareHipster:

Min tävling börjar klockan 21:00 imorgon, kommer dela ut 5 nycklar imorgon, och 5 på måndag.

Lycka till.

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Medlem

Jag har En beta nykel, skrattar åt alla er som inte har

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Goldyz:

Jag har En beta nykel, skrattar åt alla er som inte har

det var väll onödigt sagt

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

dingdingdong nu är klockan 21.00 ;P

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Medlem

2 minuter över 9 *abstinens*

Visa signatur

Citera för svar!!