Permalänk
Medlem

blir de nån tävling eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Koutsa:

blir de nån tävling eller?

Vet inte, hoppas verkligen på det!

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av RawN:

dingdingdong nu är klockan 21.00 ;P

Skrivet av Blueson:

2 minuter över 9 *abstinens*

Skrivet av Koutsa:

blir de nån tävling eller?

Skrivet av RawN:

Vet inte, hoppas verkligen på det!

skickade ett PM till BareHipster, inget svar ännu. snackade med han på steam förut om hur vi skulle göra upp tävlingen men vi kom inte på något bra. så vem vet han kanske planerar håll tummarna!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

hoppas man vinner iaf

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

skickade ett PM till BareHipster, inget svar ännu. snackade med han på steam förut om hur vi skulle göra upp tävlingen men vi kom inte på något bra. så vem vet han kanske planerar håll tummarna!

Aww du skrämde mig lite där xD

Visa signatur

Citera för svar!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

skickade ett PM till BareHipster, inget svar ännu. snackade med han på steam förut om hur vi skulle göra upp tävlingen men vi kom inte på något bra. så vem vet han kanske planerar håll tummarna!

Jaha okej, nä jag har bara snackat med han tidigare på tråden och ingame i BF3.. Men du ser inte om han är online nu på steam?

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Medlem

Ähh där gav jag upp måste plugga, lycka till resten av er

Visa signatur

Citera för svar!!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av RawN:

Jaha okej, nä jag har bara snackat med han tidigare på tråden och ingame i BF3.. Men du ser inte om han är online nu på steam?

han är online på steam men är ''inaktiv''

vad jag har läst här på tråden så jobbar han riktigt mycket, han kanske jobbar just nu

man får väll bara vänta :S

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Hmm en tävling om Dota2 Keys? Soft!

Hoppas tävlinge är här på forumet och inte i steam-chaten? Inte alla som använder steam

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

han är online på steam men är ''inaktiv''

vad jag har läst här på tråden så jobbar han riktigt mycket, han kanske jobbar just nu

man får väll bara vänta :S

Okej, jo jag har sett det tidigare.

Han är DJ va?

yesbox ^^

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Nikkop:

Hmm en tävling om Dota2 Keys? Soft!

Hoppas tävlinge är här på forumet och inte i steam-chaten? Inte alla som använder steam

kommer inte vara på chaten enligt BareHipster

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Nikkop, om du inte använder steam vd ska du med en nyckel till då? ;o behöver steam för att spela

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikkop:

Hmm en tävling om Dota2 Keys? Soft!

Hoppas tävlinge är här på forumet och inte i steam-chaten? Inte alla som använder steam

Då har du ju redan förlorat du behöver steam för att kunna använda cd-key:n o.o

Visa signatur

Citera för svar!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blueson:

Då har du ju redan förlorat du behöver steam för att kunna använda cd-key:n o.o

Ja men man kanske tar och installerar steam ifall man vinner tävlingen?

Skrivet av Tlee^_^:

Nikkop, om du inte använder steam vd ska du med en nyckel till då? ;o behöver steam för att spela

För jag har nyinstallerat operativ och inte orkat installera Steam än

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av RawN:

Okej, jo jag har sett det tidigare.

Han är DJ va?

yesbox ^^

vet inte 100% men det var väll något sådant

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tlee^_^:

Men vafan, jag har inte steam på denna datorn! tävling, gogo

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Veasel:

Men vafan, jag har inte steam på denna datorn! tävling, gogo

kommer inte vara på chatten men man kan gå in på chatten och skriv lite medans man väntar

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

BareHipster vart är du!?

Permalänk
Konsolgrävare

BareHipster bor i Malmö och just nu så blåser det som fan där, så kan ha hänt något med hans Internet eller att han inte kan komma hem

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Haha de blåser som in i norden här xD

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av D00mbr0s:

Haha de blåser som in i norden här xD

haha jo;) min mormor och morfar bor i malmö och dom sa att det blåsser så mycket så att man måste stanna hemma

Edit: haha vi kanske borde göra lite mer OT snack istället medans vi väntar! så kan man ta chill snacket i steam chaten istället!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Konsolgrävare

Snackade nyss med BareHipster, han är lite sen pga ett möte han kom nyss hem

tävlingen börjar kl 22.00 och han fixat regler mm just nu,

tävlingen kommer vara i denna tråd!

Lycka till!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

bara jag får en är jag nöjd (Y)

Permalänk
Medlem

sounds good

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Game on! Här ska vinnas!

Permalänk
Medlem

Fan, får PMs ifrån folk som vill ha nycklar när jag klart och tydligt gått ut med att jag bara hade två till övers och att de är slut... Så snälla, inga fler citat eller PMs till mig angåande nycklar!

Permalänk
Avstängd

Jag sitter i bilen och skriver medans jag försöker komma ut ur denna jävla kön på väg hem från jobbet, så reserverar mig för stavfel och dess liknande.

Reglerna blir som följer -
1. Ett svar per fråga, per medlem. Ställs det två frågor, två svar, för varje individuellt medlem.
2. Du ska ha varit medlem i minst _EN_ vecka, inga undantag.
3. Skriver du svar på frågorna, eller ber om att få en nyckel i PM blir du diskad direkt.
Och det var det.

Frågan, eller frågorna, kommer inte handla om Dota, eller något sådant så sitt inte och ha en Dota databas klar med svar.

Skriver när jag är hemma, ha det fint och lycka till.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]