Permalänk
Medlem

Fick email med fler erbjudanden http://www.inet.se/newsletter/index/11

Permalänk
Medlem

INET

Kommer ni ha någon slags mellandags-rea eller dylikt?

Visa signatur

Intel Core i5 2500k@4.3 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO GEN3 | Antec Kuhler 620 | Corsair Vengeance 8GB | ASUS GTX 560 TI | 1 TB Seagate | Samsung 830 128 GB | Corsair TX650w| Fractal Design Define R3 | Logitech G35 | Logitech G500 | Sidewinder X4 |

Permalänk

Asså detta är ju löjligt! Skulle köpt tangentbordet om jag hade känt att jag hade råd just nu. Känner dock inte det

EDIT: Kan inte motstå.....

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

Hej Inet!

Jag har precis satt ihop en dator hos er, ni kommer montera den. När jag får datorn kommer den vara uppdaterad med senaste drivrutinerna i dom olika komponenterna?

T.ex.

SSD disken har den senaste firmware installerat? Trim support?

Moderkortet har den senaste drivrutinerna installertat?

Achi i BIOS aktiverat?

Grafikkortet senaste drivrutinerna?

vs
vs?

Ja ni förstår frågeställningarna, något annat ni vill upplysa mig om innan jag använder datorn?

Permalänk
Medlem

Jag knep ett Nätagg och AM3+ moderkortet .... det var ju så billigt!

Permalänk
Medlem

Enda jag var intresserat av var routern. Men den var slut...

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x | ASUS ROG X570 Crosshair VIII Dark Hero | ASUS TUF OC RTX 3090 | G.Skill 32GB DDR4 3600MHz CL14 | Corsair AX1200

Permalänk
Medlem

Köpte kingston SSD upgrade..(impulsköp).ska plocka ut crucial M4 64gb som sitter i den bärbara och slänga i denna men kommer jag märka nån skillnad förutom storleken?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergLake:

Köpte kingston SSD upgrade..(impulsköp).ska plocka ut crucial M4 64gb som sitter i den bärbara och slänga i denna men kommer jag märka nån skillnad förutom storleken?

Tror tyvärr inte du kommer märk någon skillnad :/

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[Thermaltake Level 10 GT] [XFX PSU Core Edition 850W 80+ Bronze] [Asus P8P67 PRO B3] [Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz] [Radeon AMD 290x] [Corsair XMS3 Vengeance 2x4 GB] [Corsair H80 PnP 2xScythe GT 1850 RPM] [Corsair Force 3 120gb]

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:
Citat:

Citat: Ursprungligen inskrivet av Chris_Kadaver

Hej Inet. Kan ni leva upp till ert goda rykte och ta hem dessa skärmar:
http://www.overclockers.co.uk/showpr...d=1120&subcat=

Här finns en tråd om dessa också: http://www.sweclockers.com/forum/101...-som-kom-igar/

Det känns löjligt att vi svenskar ska behöva vända oss till butiker i andra länder för att svenskt näringsliv står och stampar precis som för 10-20 år sedan, när vi lever i en globaliserad värld. Se till att matcha priserna också om det ska finnas någon vits med att ta hem dom

Inköpsavdelningen kollar på möjligheten att importera dessa skärmar!

Kan bara pressa på denna skärm. Den verkar helt superb till priset! skulle varit en perfekt julklapp!

Permalänk
Medlem

Tjena inet!
Tänkte meddela om att ni har fel produkt bild för ASRock X79 Extreme 4 (http://www.inet.se/artikel/1902157/asrock-x79-extreme4). Enligt ASRocks hemsida så ser den ut såhär http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=X79%20Extreme4 . Hoppas detta hjälpte, trevlig dag!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marxor:

Enda jag var intresserat av var routern. Men den var slut...

Såg också det igår på kvällen, men nu när jag tittade så står det 14st i lager

Permalänk
Medlem
Skrivet av zerophax:

Såg också det igår på kvällen, men nu när jag tittade så står det 14st i lager

Bra att du sa det! Beställde en nu.

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x | ASUS ROG X570 Crosshair VIII Dark Hero | ASUS TUF OC RTX 3090 | G.Skill 32GB DDR4 3600MHz CL14 | Corsair AX1200

Permalänk
Jubileumsmästare

Gnf, SteelSeries 6G v2 var redan slut när man kom hem från jobbet.

Permalänk
Medlem

Har ni några planer på att ta in mer BitFenix grejer? (fläktar, tillbehör till chassin, lysen, sladdar, etc.)

Gillar den lite nya looken på vissa detaljer i hemsidan förresten.
Texten har en tendens att tänka utanför sina rutor, men jag antar att ni kommer fixa det snart.

Visa signatur

4770 | 980

Permalänk
Medlem

I produktbeskrivningarna till tangentbord står det "Mekanikska brytare" vilket antagligen inte är meningen.

Permalänk
Medlem

Gillar hur ni utvecklat sidan, bra jobbat!

Permalänk
Medlem

Jag fick en pingvinstång med smak Lakrits, Kokos och Choklad!
Vad är detta för brutalt konstig blandning?!

Permalänk
Medlem

Omdesignen var riktigt snygg! Bra jobbat!
hara bara en fråga. Kommer ni att ta in Gigabyte GA-Z68X-UD4-B3?
http://www.gigabyte.se/products/product-page.aspx?pid=3849#ov

Visa signatur

3570k - 16gb 1600mhz - AsRock extreme4 ATX - EVGA GTX 680 - SSD: Intel 320 120gb - FD R4 - Cooler master Silent Pro 700w
~"Min högsta klock på 5.3 som exempel är "håll andan för helvete annars kraschar det"-stabil."~ scrooch

Permalänk

Snyggt det ni har gjort med kasse-layouten. Bra jobbat!

Edit: Nu blev det nästan exakt likadant som han ovanför mig :S

Edit 2: Ni hade visst redigerat mer än bara det. Såg bra ut också.

Permalänk
Medlem

En synpunkt på valalternativen då man ringer till er.
Såhär är det idag:
Val 1: Kundtjänst och försäljning
Val 3: Teknisk support

Jag trodde att teknisk support betyder att man får hjälp med t.ex. felsökning via telefon eller nåt i den stilen så jag valde kundtjänst och försäljning för mitt serviceärende. Väntade i kö i 15 min för att få reda på att jag kommit fel och väntade i kö i 10 min till! Detta var inte kul så jag föreslår att ni ändrar Val 3 till: Teknisk support och serviceärenden.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Inet

Hej alla SweClockare! Vi vill börja med och tacka för all respons på vår senaste kampanj för att fira att vi blev årets datorbutik här på SweClockers! Många produkter, speciellt SSD:erna, flög iväg med rasande fart! Vi hoppas att kampanjen uppskattades av er medlemmar och att ni lyckades hugga någon av kampanjprodukterna!

Vi har idag passat på och publicera en ny design på vår hemsida, som vissa av er redan har märkt! Om ni hittar buggar, konstigheter eller har några åsikter får ni mer än gärna dra iväg ett mail till dr@inet.se.

Nu till svaren på de senaste inläggen!

Skrivet av schitzo:

Har fråga gällande i5 2500k och dess kylning.
Hur gäller garanti på själva processorn om kylarens fötter blir kapade? (Den som designat kylaren hos intel bör sparkas!)
Då jag är osäker på om jag ens kommer få loss kylaren (som förövrigt var totalt! värdelös att montera dit!) och då kanske blir tvungen att kapa fötterna (alltså de fyra "piggarna" som syns på baksidan av moderkortet) Den är brutal alltså. Krävs verkligen våld att sätta dit / ta loss, och man vill inte skada komponenter på moderkortet eller processorn.

Eller har någon av era monterings-experter tips på hur man bäst tar loss den?

Bäst är kontakt oss direkt på support@inet.se eller 031 65 27 00 så kan förhoppningsvis en av våra servicetekniker hjälpa dig!

Skrivet av Dumsnuten:

http://www.inet.se/artikel/5308696/amd-phenom-ii-x4-960t-3-4g...

3000GHZ, det var en snabb processor det!

Felskrivning antar jag?

Fixat

Skrivet av Swedish Berserk:

Hej Inet! Ni kanske har uppmärksammat sweclockers test av ACE nya nätagg i samarbete med FSP? Såg ju riktigt bra ut. Planerar ni på att ta in detta prisvärda nätagg i ert sortiment?

Här är recensionen: http://www.sweclockers.com/recension/14768-ace-of-sweden-ac-f...

Ligger uppe nu! http://www.inet.se/produkt/6909642/natagg-ace-fsp-460w

Skrivet av tQAZ:

Hejsan Inet!
Jag som konsument är alltid nöjd att handla oss er men om jag i framtiden skulle vilja jobba oss er, vad krävs det egentligen?
Detta känns lite som ett spontant inlägg men det är kul att veta, speciellt när man verkligen gillar företaget.

Får tacka för er tid och smart drag att prata med kunderna på SweC forumet, det urskiljer er från andra.

Brinnande intresse för datorkomponenter, trevligt bemötande och social kompetens är det vi värdesätter högre än t ex betyg och utbildningar!

Vi letar just nu efter ny personal! Läs mer här: http://www.inet.se/artikel/inet-soker-personal

Skrivet av biorrith:

Det är är lite knepigt med den här Force 3 disken. Ni har olika priser överallt...
Är det någon speciellt anledning till detta?

Force 3 - När man bläddrar sig fram.
Force 3 - När man går via Kampanjer
Force 3 - Årets databutik SweC rabatt pris. (utgått?)

Vi förstår att det var förvirrande och det var ett misstag från vår sida att köra 3st parallella kampanjer på produkten. Senaste tiden har varit intensiv och det är något som vi kommer ta med oss och tänka på till framtida kampanjer!

Skrivet av AndreasDS:

Hej,

I torsdags lämnade jag in en dator hos er pga fel. I och med inlämningen av datorn så fick jag någon "PIN-kod" samt service-nummer som jag ska använda för att se status på mitt serviceärende. Vad är det för skillnad med att använda dessa mot att använda det jag alltid har gjort, dvs logga in som vanligt och klicka på "Här kan du se status på dina serviceärenden"?

Tänkte bara höra om det var någon skillnad, om ni t.ex. bara kommer uppdatera texten på någon utav dem? Verkar som om det står samma info på båda alternativen så undrar mest om det är någon skillnad med att använda PIN-koden eller att logga in som vanligt?

Mvh Andreas

Det är samma information som visas! PIN-koden är att underlätta för kunder som köpt i butiken och som inte har ett eget inlogg på vår hemsida.

Skrivet av SilentStriker:

Halloj! Jag undra om ni kommer få in några fler AMD Phenom II X4 965 3,4GHz Black Edition?

EDIT: Eller tar ni in på beställning?

Den har dessvärre utgått och inget som vi kan få tag på igen. Detta skulle kunna vara ett alternativ kanske: http://www.inet.se/produkt/5308696/amd-phenom-ii-x4-960t-3-4g...!

Skrivet av Überklass:

Med risk för att vara tjatig angående K60.. men nu har ni ändrat till beställningsvara. Hur kommer det sig och betyder det att den finns att få hem om man beställer genom er? Hur lång leveranstid?

Mvh

Den kommer förhoppningsvis i lager mot slutet på veckan om leveransen kommer som den ska!

Skrivet av anon160366:

har gjort en RMA till inet avser en PSU corsair HX850w, låter som en jetmotor vid belastning, lider av "coil noise". inet har skickat returpersedel, men det tar upp till 10 dagar säger dem.
10 dagar RMA + 4 dagar hos posten (tur/retur) utan dator är en mardröm. har laptop, men jobbet kan jag inte sköta på denna, inte heller spela. frugan är stenhård och låter mig inte spela på hennes dator heller.
det måste finnas nån smidigare sätt. jag bor i Göteborg, varför kan jag inte bara åka in med den till lagret och få den kontrollerad ppl? har ingen lust och köpa en ny psu för 1.5k heller i väntan på och få denna fixad.

någon som har några förslag, lösningar?

Du är givetvis välkommen in till någon av våra butiker och göra en RMA direkt! Om det går enkelt att verifiera kan vi till och med byta ut det på plats! Men om vi inte får upp samma fel på ett enkelt sätt eller om det är en bedömningsfråga så behöver vi ta in det för en mer noggrann felsökning.

Skrivet av Beengalas:

Kritik mot Inet:

En bekant och hennes son var inne i en av era affärer i Göteborg. Planen var att köpa en speldator (bf3/CoD) till grabben och det är det enda syftet med datorn, som de vill ska vara en stationär. Ändå så insisterade den anställde att en bärbar var det bästa alternativet. Hur i hela friden kan en bärbar dator bli rekommenderat när syftet med datorn är att spela spel? Och när budgeten är runt 10k?

Tycker det låter väldigt märkligt att en diskussion med en av våra säljare ska ha gått så fel och bör ha varit något form av missförstånd här. Oavsett så vill vi absolut inte att en kund ska lämna en av våra butiker med en sån upplevelse och har PMat dig för att försöka komma i kontakt med din bekant så att vi kan göra rätt för oss!

Skrivet av Konichiwa:

Under tangentbord, kan ni lägga till så man kan sortera efter mekaniska?

Det är på gång!

Skrivet av xeno95:

INET

Kommer ni ha någon slags mellandags-rea eller dylikt?

Det är inget som är planerat, men några trevliga erbjudande ska vi försöka få ut!

Skrivet av Kanarya:

Hej Inet!

Jag har precis satt ihop en dator hos er, ni kommer montera den. När jag får datorn kommer den vara uppdaterad med senaste drivrutinerna i dom olika komponenterna?

T.ex.

SSD disken har den senaste firmware installerat? Trim support?

Moderkortet har den senaste drivrutinerna installertat?

Achi i BIOS aktiverat?

Grafikkortet senaste drivrutinerna?

vs
vs?

Ja ni förstår frågeställningarna, något annat ni vill upplysa mig om innan jag använder datorn?

Vi uppdaterar alltid firmwaren på SSD-disken då det varit en del strul med speciellt Sandforce-baserade varianter. TRIM/ACHI är aktiverat så länge hårdvaran stödjer det!

Vi installerar dom senaste stabila drivrutinerna till grafikkortet och moderkortet uppdaterar vi BIOSet endast då vi stöter på problem eller om det är något mer allvarligt fel som är fixat i en senare BIOS-version.

Annars ska det inte vara så mycket mer att tänka på utan bara att köra igång!

Och har du fler frågor om din dator och/eller order framöver så är det bäst att du tar det med oss direkt på info@inet.se eller 031 65 27 00 då det är emot forumets regler och syfte att ta det här.

http://www.sweclockers.com/forum/71-butiker-och-tillverkare/8...

Skrivet av frozrr:

Tjena inet!
Tänkte meddela om att ni har fel produkt bild för ASRock X79 Extreme 4 (http://www.inet.se/artikel/1902157/asrock-x79-extreme4). Enligt ASRocks hemsida så ser den ut såhär http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=X79%20Extreme4 . Hoppas detta hjälpte, trevlig dag!

Det är fixat nu! Tack!

Skrivet av DraLetterZ:

Har ni några planer på att ta in mer BitFenix grejer? (fläktar, tillbehör till chassin, lysen, sladdar, etc.)

Gillar den lite nya looken på vissa detaljer i hemsidan förresten.
Texten har en tendens att tänka utanför sina rutor, men jag antar att ni kommer fixa det snart.

Inköpsavdelningen kollar på det i dagsläget!

Skrivet av Sw1fteX:

Omdesignen var riktigt snygg! Bra jobbat!
hara bara en fråga. Kommer ni att ta in Gigabyte GA-Z68X-UD4-B3?
http://www.gigabyte.se/products/product-page.aspx?pid=3849#ov

Kommer upp på hemsidan inom kort!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av Piece of Cake:

En synpunkt på valalternativen då man ringer till er.
Såhär är det idag:
Val 1: Kundtjänst och försäljning
Val 3: Teknisk support

Jag trodde att teknisk support betyder att man får hjälp med t.ex. felsökning via telefon eller nåt i den stilen så jag valde kundtjänst och försäljning för mitt serviceärende. Väntade i kö i 15 min för att få reda på att jag kommit fel och väntade i kö i 10 min till! Detta var inte kul så jag föreslår att ni ändrar Val 3 till: Teknisk support och serviceärenden.

Tack för förslaget! Tar upp detta med ansvarige!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Tack för förslaget! Tar upp detta med ansvarige!

Jag fick en notis att ni/du hade citerat mig i det stora föregående inlägg, men när jag kollar så finns det inget citat

Försökte ni citera mig eller blev det något fel bara?

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Hej alla SweClockare! Vi vill börja med och tacka för all respons på vår senaste kampanj för att fira att vi blev årets datorbutik här på SweClockers! Många produkter, speciellt SSD:erna, flög iväg med rasande fart! Vi hoppas att kampanjen uppskattades av er medlemmar och att ni lyckades hugga någon av kampanjprodukterna!!

va!? har kampanjen redan vart? har hållit utkik här på swec efter reklam om kampanjen men inte funnit något :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Burks:

va!? har kampanjen redan vart? har hållit utkik här på swec efter reklam om kampanjen men inte funnit något :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Burks:

http://www.inet.se/kampanj/arets-datorbutik

Finns lite kvar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Du är givetvis välkommen in till någon av våra butiker och göra en RMA direkt! Om det går enkelt att verifiera kan vi till och med byta ut det på plats! Men om vi inte får upp samma fel på ett enkelt sätt eller om det är en bedömningsfråga så behöver vi ta in det för en mer noggrann felsökning.

Tycker det låter väldigt märkligt att en diskussion med en av våra säljare ska ha gått så fel och bör ha varit något form av missförstånd här. Oavsett så vill vi absolut inte att en kund ska lämna en av våra butiker med en sån upplevelse och har PMat dig för att försöka komma i kontakt med din bekant så att vi kan göra rätt för oss!

Har upplevt en situation som berör båda dessa.

1. När jag lämnade in mitt grafikkort för att fläkten var sönder gick det inte att kolla snabbt så att det låter konstigt, men det gör iofs inte så mycket.
Själva servicetiden var bra ändå.

2. Jag och min mamma har dock en dålig erfarenhet av en av era tekniker. Vi blev bemötta på ett mycket otrevligt sätt när vi kontaktade honom (vill inte nämna några namn här för att inte direkt kunna kopplas mellan mitt konto här och detta tillfälle och hoppas egentligen på att det inte är han som svarar här i forumet).

Hela historian var såhär: Jag kontaktade service@inet.se och frågade om mitt kort skulle gå på garanti. Jag fick efter att ha angivit serienr. besked om att det gick bra. Jag frågade om det går bra att lämna in det i butik, det gick det. Jag skulle dock göra felanmälan via hemsidan (har mailkonversation på detta). Jag lämnade alltså in och fick skriva på ett inlämningskvitto. Eftersom jag gjort detta tidigare utan problem och för att jag alltid haft goda erfarenheter av inet så skrev jag på utan att läsa allt.
Jag fick senare ett mail om att ärendet är klart och att min ersättningsprodukt skickas via posten och att mellanskillnaden faktureras, fastän jag lämnat in kortet i butik. Jag ringde då kundtjänst (och kom först fel som sagt) och fick prata med samma kille som jag mailade med tidigare. Han sa att något gick fel eftersom jag anmält på internet och lämnat in i butik. "Men du sa ju att jag skulle göra så" sa jag och han sa att det blivit nåt missförstånd vid inlämning och att det inte går att ändra detta nu. Jag orkade inte bråka så jag tackade för mig.
Men min mamma ville inte ha det såhär eftersom vi nu måste vänta längre på ett kort som vi snart varit tre veckor utan och dessutom betala fakturaavgift utan att vi fått reda på något. Hon ringde upp och förklarade att vi inte hinner komma idag eftersom det var för kort tid till stängning men att vi kommer i morgon och vill hämta ut kortet som vi ville från början. Er kille började då skrika på min mamma att hon ska lyssna på honom och fatta att det inte går. Han drog upp att det står på inlämningskvittot (som ni dessutom inte ville skriva under för att det var "ok ändå" som jag kanske dumt nog trodde på) att kortet ska skickas till oss. Jag trodde som sagt inte att jag skrev under något som jag inte blivit informerad om, jag vet nu bättre till nästa gång. Däremot står det inget på min kopia av inlämningskvittot att jag binder mig till och godkänner att jag kommer att betala faktureringsavgift om ni skickar varan trots att den blivit inlämnad i butik.

Allt detta sänker verkligen min uppfattning om er som företag. Jag tycker fortfarande att ni är bäst, men jag kommer inte att lita på att allt är ok i framtiden.
Anledningen till varför jag skriver detta i forumet är att jag vill att folk ska se detta och vara varnade inför framtiden, inte göra samma misstag som jag och att detta förhoppningsvis inte behandlas av er tekniker utan av någon annan, högre ansvarig. Jag fortsätter gärna diskussion via PM.

EDIT: Skrev även i felanmälan att jag kommer lämna in kortet i butik för att slippa krångel med posten. Denna felanmälan gick vi igenom vid inläming så att allt stämmer. Den finns även med på inlämningskvittot.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Tack Inet för dom fina erbjudanden igår, Mera sånt!

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Audeze Maxwell Headset | Corsair MM350 Extended Musmatta | Final Mouse UltralightX | Steelseries Apex pro Tangentbord

Permalänk
Medlem

Skulle gärna se ytterliggare en liten notis någonstans på Sweclockers än att ni gör en ynka post i forumtråden nästa gång ni har erbjudanden. Missade den här gången tyvärr.

Visa signatur

7800x3D, 32GB G.Skill Trident @ 6000Mhz CL30, Gainward Phoenix 3080, ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI, Corsair H115i Elite Capellix, Samsung 950 EVO 1TB, Corsair RM750X v2, Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart, LG 27'' 27GL850

Permalänk
Medlem

Måste ge er cred iallafall för när man ska göra returer

Att man får med en fraktsedel att skriva ut så det dras 100kr från priset.. Ska man skicka paketet själv som företagspaket är det ju nästan 200kr för privatpersoner

Dom flesta övriga konkurrenter har ju så man får betala själv för företagspaket..

Keep it up..

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!