Skapa egen server för att träna flyg?

Permalänk
Medlem

Skapa egen server för att träna flyg?

Finns det nåt sätt att lära sig flyga utan att störa andra? För varje gång man går in på en tom server står det att man måste vara fem spelare. I BF2 kunde man lägga upp egen local server, hur gör man i BF3?

Visa signatur

Ryzen 1700 | ASRock X370 Gaming K4 | 16 GB G.Skill Flare X | Corsair AX 750W | Noctua NH-D15 | Samsung EVO 960 | Fractal Design Define C

Permalänk
Medlem

hyr en. tyvärr

Permalänk
Medlem

Du måste dock endå vara 2 på servern för att den ska starta, så det finns tyvärr ej någon lösning på ditt problem. Gå in på en server med få folk bara.
64 Large Conquest, Bana med flyg och 10+ slots lediga är det bara ställa in filtret på

Permalänk
Medlem

Okej, det var trist :/

Visa signatur

Ryzen 1700 | ASRock X370 Gaming K4 | 16 GB G.Skill Flare X | Corsair AX 750W | Noctua NH-D15 | Samsung EVO 960 | Fractal Design Define C

Permalänk
Medlem

Det finns ju training servrar med, en del står det i reglerna att man inte får skjuta ner varandra på. Har vart in på ett par sånna för att försöka öva, jag kan ju knappt hålla mig i luften. Men bara några sekunder efter man lyft ... tu tu tu tu tuuuuuut *boom* *död*. Så jag har lagt det på is.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Hedersmedlem

Fr o m nästa patch (på tisdag) kommer det antagligen finnas tomma servrar att öva på, då de tar bort min.kravet på antal spelare för att lattja runt.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem
Skrivet av lord_dubbdäck:

Det finns ju training servrar med, en del står det i reglerna att man inte får skjuta ner varandra på. Har vart in på ett par sånna för att försöka öva, jag kan ju knappt hålla mig i luften. Men bara några sekunder efter man lyft ... tu tu tu tu tuuuuuut *boom* *död*. Så jag har lagt det på is.

hahaha ajaj. du får akta dig för tu tu tu om du inte har flares osv ;p. åk längre bort. testa använda tangentbordet, lättare för vissa.
tar inte lång tid att lära sig faktiskt