Sökes: Trevliga föräldrar som spelar bf3.

Permalänk
Medlem

Nick: MrMoeg

35 bast och två ungar på 4 och 7 år. Har spelat sjukt mycket BF3 sen det kom. Killarna på jobbet säger att jag spelat mer än varit där, men nu börjar man nästan tröttna lite. Har ansökt till plutonen ändå.

Permalänk
Medlem

Kommer att söka upp er VelleP är nicket 54 år 3 barn, har joinat kul!!!!
Spännande!!!

Visa signatur

AM5 7950 4070
Allt i custom loop

Permalänk
Medlem

Jisses VelleP, du har hunnit spela en del Blir det så när barnen vuxit upp lite eller, mer tid frigörs?
Rena nytändningen på BF3 nu ju. Blir till att se till att kidsen går o lägger sig tidigt om kvällarna hädanefter
<GudrunEnsslin>

Visa signatur

Dator1: Core i7 9700k | RTX 2080 | Asus z390-f | 16gb DDR4 3200 | 2 x 500gb ssd | RM 750x
Dator2: Core i7 6700k | MSI GTX1080 8gb | 2x8gb DDR4 2100mhz | 850 EVO 500gb | Corsair CS550W | Fractal D R3 | 3tb samsung lagring
Dator3: Core i5 4690k | ASUS GTX1070 8gb | 2x8gb DDR3 2400mhz | 850 EVO 500gb | Corsair CS550W | mini itx node 304

Permalänk
Medlem

Jag är 33 andra barnet på väg. Spelar då jag hinner.

Alltid kul att se att man inte är unik med spelandet på "äldre" dar.
Hoppas ni får bra drag i plutonen. Kommer lägga mig som fan utav plutonen.

//Engman => Cpt_Easykill

Visa signatur

Dator1: Antec P182 • Intel Q9450 • 8800GTS 512 • 4*2GB 6400 DDR2 • Striker II Formula • Logitech G11

Dator 2: Define R3 • I7 2600K • GTX780 DC2 • 2*4GB RAM • Asus P8P67 • Steelseries 6Gv2 • Logitech G400s • Sennheiser G4ME PC360

Permalänk
Medlem

Hmm är kanske inte direkt vuxen (22) - men har 2 barn och hade vart underbart att få spela med lite vuxet folk.. Börjar tröttna på alla andra ungdomar som inte gör ngt annat än super och spelar om helgerna och börjar skrika så fort det går skit för dom...

Och har även en ventserver som kan användas om så önskas =p den är igång 24/7

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem
Skrivet av norrby89:

Hmm är kanske inte direkt vuxen (22) - men har 2 barn och hade vart underbart att få spela med lite vuxet folk.. Börjar tröttna på alla andra ungdomar som inte gör ngt annat än super och spelar om helgerna och börjar skrika så fort det går skit för dom...

Och har även en ventserver som kan användas om så önskas =p den är igång 24/7

Visst, du är ung. Två barn redan och bara 22 år gammal, det är bra jobbat!

Men även fast du är ung så tycker jag att det låter som om du kvalificerar in till platoonen med din inställning.

För min del är du välkommen! Du är ju trots allt farsa redan.

Visa signatur

Min Dator: [Låda: Cosmos 2] [Nätagg: Corsair AX PRO GOLD 1200Watt] [Processor: I7 3770 Stock] [Moderkort: Asus ][Ram: 16Gb Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz][Grafikkort: 2 st EVGA GeForce GTX 580 i SLI][Lagring: 4st SSD 240 Gb (Windows) + 1,5 TB]

Permalänk
Medlem
Skrivet av MjGroggy:

Visst, du är ung. Två barn redan och bara 22 år gammal, det är bra jobbat!

Men även fast du är ung så tycker jag att det låter som om du kvalificerar in till platoonen med din inställning.

För min del är du välkommen! Du är ju trots allt farsa redan.

hehe mjoo dock är det bara ett biologiskt barn men bor under samma tak samt jag är det närmaste till pappa som lillgrabben har så

okej underbart gjorde en ansökan till platoonen nick: Norrby89

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem

Där var du bra allt rolig, hoppas du hittar någon att spela med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zin:

Där var du bra allt rolig, hoppas du hittar någon att spela med.

Vad hade detta med tråden att göra?

Visa signatur

Min Dator: [Låda: Cosmos 2] [Nätagg: Corsair AX PRO GOLD 1200Watt] [Processor: I7 3770 Stock] [Moderkort: Asus ][Ram: 16Gb Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz][Grafikkort: 2 st EVGA GeForce GTX 580 i SLI][Lagring: 4st SSD 240 Gb (Windows) + 1,5 TB]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kern:

44 år och pappa till 3 barn.
Hänger gärna med och lirar, är ingen stjärna direkt men kul är det.
Nickar "kernen" på bf3 och bc2.
Brukar spela en del när lugnet lagt sig i hemmet, alltså efter 21.30 (förhoppningsvis...)

Bra koll man har...

"kernen" nickar jag bara på bfbc2.

I bf3 nickar jag "luddetheman" ( min son fick bestämma )

Anmäler mig i kväll.

Visa signatur

Så blir det!

Permalänk
Medlem

Tjo!
Jag är 28år 1 barn
Lirar ibland på kvällarna, oftast efter 19 (då sonen sover)
Nick: NervousMack - >http://battlelog.battlefield.com/bf3/
Lirar gärna med Skype, Etc

Visa signatur

|-NZXT Beta|-|Intel I7-950 @ 3,07Ghz-|-|6-Gb-|-|Asus GTX 580-|

Permalänk
Skrivet av mock:

Tjo!
Jag är 28år 1 barn
Lirar ibland på kvällarna, oftast efter 19 (då sonen sover)
Nick: NervousMack - >http://battlelog.battlefield.com/bf3/
Lirar gärna med Skype, Etc

Efter 19, vilken lyx Tidigast 20 här...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Speldata: Lian Li/Dan Case A3 | Ryzen 7 9800X3D | 7800 XT Hellhound | Dell S3422DWG
NAS: OMV 6 + 9TB

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag vill vara med! Har precis ansökt om medlemskap i battlelog. Nickar leadcage och är 35 bast.

Har en livlig dotter på 12 månader och nästa på väg i mars så inte jättemycket tid över - men jag vill gärna ha några att lira med lite återkommande.

Har lirat alldeles för mycket quake 3 arena och left 4 dead 1 och 2 tidigare.

Visa signatur

There are two kinds of people. People you drink with and people who make you want to drink.

Permalänk
Medlem

Nu har jag med skickat in en ansökan till plutonen Kimzz-SWE- heter jag där. Och med 3 ungar (2st på 4år och 1 på 6år) så borde jag platsa

Visa signatur

Phanteks Enthoo Primo Intel i7 3930K@4.7Ghz Asus Rampage IV Extreme
Corsair DDR3 16GB 1600MHz Corsair AX 1500 3x R9 290x
Projekt tråd

Permalänk
Medlem

Precis detta har jag suttit och funderat på. Eller iaf att man skulle vara ett gäng som var ungefär lika dåliga/bra och spela BF3 ihop.

Hur som helst, är 36 år, 2 barn och försöker klämma in lite spel på kvällen, oftast efter 21.00. Nicket är Bergling75. Har ansökt om medlemskap i plutonen. Blir väl till att skaffa ett headset också om man skall vara lite seriös (har redan en nyinköpt Logitech G13).

Om det nu funkar bra, så kanske det rentav kan tänkas att man går ihop och hyr en dedicerad server? Är man bara tillräckligt många så blir det bara runt en tia i månaden. Bara en tanke...

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Asus Z170 Pro Gaming | Intel Core i7 6700K | 32 GB Corsair Vengaeance LPX DDR4 2666 MHz | Asus Radeon RX 580 | EVGA SuperNova 850 G2 | Kingston A400 480 GB SSD | 2 x WD Caviar Black 1TB | 2 x Crucial MX500 500 GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bergling:

Precis detta har jag suttit och funderat på. Eller iaf att man skulle vara ett gäng som var ungefär lika dåliga/bra och spela BF3 ihop.

Hur som helst, är 36 år, 2 barn och försöker klämma in lite spel på kvällen, oftast efter 21.00. Nicket är Bergling75. Har ansökt om medlemskap i plutonen. Blir väl till att skaffa ett headset också om man skall vara lite seriös (har redan en nyinköpt Logitech G13).

Om det nu funkar bra, så kanske det rentav kan tänkas att man går ihop och hyr en dedicerad server? Är man bara tillräckligt många så blir det bara runt en tia i månaden. Bara en tanke...

Låter som en helt ok ide med egen server,det jag hoppas på är bara att det inte blir en trollslända av det här. Måste säga att det lilla jag spelat med några av dessa killar är att vi verkar vara på samma nivå i spelandet så det jag verkligen hoppas på är bekantskapen ska öka mellan alla med tanke på att vi alla sitter i samma båt som det verkar!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacEnkronan:

Varför är inte Skype något för dig? Svenskt feg och timid?:P Eller vad...;) (Det är lite kul med detta landet: folk vill umgås så länge man: "slipper prata" eller: "det inte blir för personligt"...:P Därav uttalandet:)).

Skype och linkedin kör man på jobbet, facebook, twitter och annat sådant junk som spionerar går ju bort om man inte är en översocial internetberoende människa med kontrollbehov och överdrivet mycket tid att slå ihjäl. Det är inte nödvändigt att hålla ständigt kontakt med 200 människor som inte får någon tid över till att göra något annat än att hålla kolla på ytterligare 200 personer som inte heller de gör något eftersom all tid slösas bort på att hålla kolla på folk som inte gör något för att de inte har någon tid... Ja - ungefär så... Det är rätt skönt att bestämma i förväg och planera istället.

Permalänk
Medlem

Detta var en bra tråd,skall läsas igenom när man kommer hem,34 år 2 barn ena 5 mån andra 7 år och en fru;) nickar linde_NR1

Visa signatur

Intel core l7 8700k | asus rog strix Z370-F | strix 1080 | WD blue 500gb | velociraptor 150gb | Samsung 840 pro 250gb|Asus VG248QE 144HZ

Youtube https://m.youtube.com/user/mllndplayer

Twitch http://www.twitch.tv/linde_swe/profile

Permalänk
Medlem

Lägger in en ansökan jag med. 36 år med 2 barn, 5 och 2 år. Brukar kunna komma och spela runt 2000 tiden.

Nickar Bulleit666

//Jonas

Permalänk

vet ej om jag skrivit mitt nick det är iaf da da da boom : pekka39

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av bengt-re:

Skype och linkedin kör man på jobbet, facebook, twitter och annat sådant junk som spionerar går ju bort om man inte är en översocial internetberoende människa med kontrollbehov och överdrivet mycket tid att slå ihjäl. Det är inte nödvändigt att hålla ständigt kontakt med 200 människor som inte får någon tid över till att göra något annat än att hålla kolla på ytterligare 200 personer som inte heller de gör något eftersom all tid slösas bort på att hålla kolla på folk som inte gör något för att de inte har någon tid... Ja - ungefär så... Det är rätt skönt att bestämma i förväg och planera istället.

Jag gör som man "alltid" har gjort: jag håller kontakten genom mobiltelefonen, SMS och mail.:) Sedan har jag Skype för mina utländska kontakter!:) Jag orkar helt enkelt inte - för att dra ditt resonemang ytterligare till sin ytterlighet - sitta och logga in på 1234 konton bara för att uppdatera att jag har varit på Systembolaget och köpt en flaska vin och därför inte är anträffbar och p.g.a. detta lättast nås på mobilen.;)xD Jag tycker ju inte mindre om mina vänner för det - för att jag "bara" använder mig av en iPhone och Skype.:)^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk

en annan ligger bra till då, är född 59 1 dotter på 18 som är mer självgående än en annan (skrattar)
spelar så klart bf3 har börjat gilla det

Visa signatur

Funderar på vad jag ska köpa

Permalänk
Skrivet av hasse42sthlm:

en annan ligger bra till då, är född 59 1 dotter på 18 som är mer självgående än en annan (skrattar)
spelar så klart bf3 har börjat gilla det

mitt nick är hassesthlm varför ställa till det med massa skitnamn eller är det för att man är senil :-.)

Visa signatur

Funderar på vad jag ska köpa

Permalänk
Avstängd

He he...;) Manlig syjunta?!;):D Lycka till grabbar!:D:up:

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk

swepelle

tja är gärna med. nick "SwePelle"

är 51 (knappt myndig) LOL 3 döttrar (tycker farsan e skitlöjlig som spelar soldatspel) hehe

spelar bf3 och bfbc2 + coh. förr i tiden så va de cod men tappade intresset när black ops släpptes tyckte de va skit

spelar bf3 när jag e ledig

Visa signatur

-=swizzyhotcat=-
I7 3770k
asus gtx780
Har dyselexi
http://www.hjarnfonden.se/diagnoser/dyslexi__30?gclid=CMDsyO6...

Permalänk

Jag är så gammal så jag var tvungen att logga in på origin för att se vad mitt nick i BF3 är *skrattar*. 33 År och tröött trebarnsfar :).

Har nu slängt in en ansökan till SWW, nick Daniel_Mmmmmm.

Obs! Jag är INTE duktig på BF

Visa signatur

MSI H55M-ED55, i5 quad core 760, 12 gb Corsair xms3 1600 mhz ram, Nvidia GTX 560 TI 1gb, Corsair TX V2 650W, Win 7 home premium x64.

Permalänk
Medlem

herre gud! TS:arn har verkligen lyckats! vilket intresse..förstår inte hur hälften av er kan kalla er gamla dock!.:D

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk

Ikväll skall jag försöka få lite tid till att spela, hoppas vi kan bli ett gäng. Lär bli efter 20.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Speldata: Lian Li/Dan Case A3 | Ryzen 7 9800X3D | 7800 XT Hellhound | Dell S3422DWG
NAS: OMV 6 + 9TB

Permalänk
Musikälskare

Roligt att se att de äldre "no offence" är igång och krigar

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X

💾 Min retrodator
📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Vill vara med!
Är far, morfar och farfar! Anser mig ganska trevlig, 61 år gammal söderkis, inte särskilt bra men spelat bf2142 och bf2 numer bf3. Hur gör jag...? Mitt nick är savekurt.

Visa signatur

I7 980 X @4,5GHz, Noctua NH-D14, Asus RIIIE, GTX 780 SLI@1000MHz, Corsair AX 1200, Corsair 18GB, Obsidian 800D