Bilder på dina bilar i Forza Motorsport 4

Permalänk
Medlem

Har en fråga, när jag försöker dela mina bilar i Swec garaget så står det att dom är låsta.. någon som vet varför och i så fall hur man fixar det?

Visa signatur

Stationär dator: Ja. Stor skärm: Ja. Nöjd: Är man någonsin det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kangaz:

Har en fråga, när jag försöker dela mina bilar i Swec garaget så står det att dom är låsta.. någon som vet varför och i så fall hur man fixar det?

Skulle gissa på att du har köpt och klistratpå saker från storefront eller köpt hela designen, bilarna går tyvärr inte att dela då.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem
Skrivet av sh4dy_05:

Skulle gissa på att du har köpt och klistratpå saker från storefront eller köpt hela designen, bilarna går tyvärr inte att dela då.

JAHA!!! men det förklarar ju saken. då blir det bort med den skiten så ska ni få leka med mina damer! ;D TACKAR!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har hyfsad väghållning iaf!

Min drifting pärla! finns i Swecgraraget!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Min tyskstukade Golf Mk3

Edit: Såja!

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

In loving memory R.I.P.

http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?id=4924767&...

Jag föreslår att vi tar en kväll i veckan med uppställning och fotografier på våra älskade Saabar.

Jag är på!

Permalänk
Medlem

Du måste använda direktlänken eller skippa img-taggarna

Permalänk
Medlem

Den här tråden har öppnat mina ögon för FM4. jag MÅSTE ha det! Fortsätt posta bilder, helt sjukt fint!

Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Du måste använda direktlänken eller skippa img-taggarna

Blir ju ingen bild, bara länk i inlägget

Permalänk
Medlem
Skrivet av zabera:

Blir ju ingen bild, bara länk i inlägget

Precis du använder inte direktlänken till bilderna då kan du bara köra länken från den hosten
Tror man måste ha ett konto för att få direktlänken, var ju ett tag sen jag gjorde ett konto där så jag minns faktiskt inte

EDIT: Här använder jag direktlänken från samma host

Var bara tvungen köpa denna designen när jag "ramlade över den" i storefronten

Även 2st gevär på taket

Permalänk
Medlem

Bildbomb!

Min Civic, går jävligt bra! på denna bilden går det ~350km/h

Sen har vi ju driftpärlan, Lexus SC300!

En 240 måste man ju ha, runt 600hk i denna, T6!

Min supra!

Detta är nog min favoritbil, Saab 9-3 med Turbo X V6:a! ~730hk, en best!

Också har vi ju min tyskstukade Golf MK3 (Cambern syns inte pga att bilden inte är tagen mitt i ett race.)

Edit: Min Gamertag är: EmptyAnton

Permalänk
Medlem

Komigen, fyll på! vill se mer bilder

Permalänk
Medlem
Skrivet av zabera:

Komigen, fyll på! vill se mer bilder

Hade tänkt lägga ut massa nya bilder på mina nya kärror Tyvärr vill dom inte poppa upp på ForzaMotorsport.net.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem

Kastar upp 2 bilder på min fina 240

Visa signatur

Acer Predator Helios Neo 16 | 14900HX | 32Gb DDR5 | RTX4070 | 2TB | 16" IPS 240Hz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av _vanilla:

Tråkigt imo.. Ska prova Shift
Skulle gärna vilja se nåt shysst spel som funkar med min g25 och eyefinity med customizable bilar (Som nfs carbon typ, det va coolt. Speciellt med koenigsegg moddet)

Förlåt alla för OT!

Shift och shift 2 har typ den mest värdelösa kör-känslan som finns och Input-laget är något oerhört sunkigt (rörelser blir fördröjda). Är dock väldigt snygg grafik och kul att styla bilar, men dock katastrof när man kör Men det är förmodligen det bästa spelet för PC att styla bilar i

Visa signatur

Dator: Fractal Design ARC ~ ASUS P8P67 pro ~ 8 gb Corsair Vengeance 1600 mhz ~ Intel 2500k 4.5 Ghz ~ R9 380 2 GB ~ XFX Core 650 w ~ SSD Kingston Hyper X 120 GB ~ 500GB Samsung Spinpoint F3

Permalänk
Avstängd
Skrivet av erikom:

Shift och shift 2 har typ den mest värdelösa kör-känslan som finns och Input-laget är något oerhört sunkigt (rörelser blir fördröjda). Är dock väldigt snygg grafik och kul att styla bilar, men dock katastrof när man kör Men det är förmodligen det bästa spelet för PC att styla bilar i

Jag har alltid trott att det är min dator som är seg... haha!
Tråkigt att spela när man inte kan svänga dock..

NFS underground 2 FTW <3

Visa signatur

iPeek #1: AMD 1100T @ 4.8GHz 16GB @H2O
iPeek #1: AMD 1100T @ 4.8GHz 16GB @H2O
iPeek #1: INTEL CELERON @ 2.80GHz 1GB
iPeek #2: INTEL ATOM x8 @ 2.80GHz 4GB
Skollaptop: Macbook AIR 13" 2011, 128GB, 4GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av _vanilla:

Jag har alltid trott att det är min dator som är seg... haha!
Tråkigt att spela när man inte kan svänga dock..

NFS underground 2 FTW <3

Hehe visst går det att svänga men rörelserna blir fördröjda utav bara helvete Med kontroll är det dock snudd på ospelbart. Hörde ngt för ett tag sen om ngn patch som skulle fixa det men vet inte om den kom. Kanske har förbättrats nu.

Visa signatur

Dator: Fractal Design ARC ~ ASUS P8P67 pro ~ 8 gb Corsair Vengeance 1600 mhz ~ Intel 2500k 4.5 Ghz ~ R9 380 2 GB ~ XFX Core 650 w ~ SSD Kingston Hyper X 120 GB ~ 500GB Samsung Spinpoint F3

Permalänk
Medlem

Snygga fälgar, fin färg på bilen och coolt med en LGF-skylt därbak.. är det va? För epa-traktorer.

Visa signatur

Mac mini | M2 | 24 GB LPDDR5 | 512 GB SSD | macOS 15.2 Sequoia

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1331891:

Snygga fälgar, fin färg på bilen och coolt med en LGF-skylt därbak.. är det va? För epa-traktorer.

Var tvungen att skoja till det lite med LGF-skylten

Epa-traktorerna i den staden jag bor i har den tendens att inte vara riktigt lagliga om man säger så.

Visa signatur

Acer Predator Helios Neo 16 | 14900HX | 32Gb DDR5 | RTX4070 | 2TB | 16" IPS 240Hz |

Permalänk
Medlem

Nya favoriten. Ford Pinto får sig en omgång.

Visa signatur

XBL GT: tucke

Permalänk
Medlem

Här är ett par bilar jag själv har byggt och justerat för racing. Alla dessa är helt dugliga för att spela online.

Börjar med B500 Volvo S60 '11, den är kapabel till att göra hyffsade tider. Spöade iaf Audi RS3(setup som jag har köpt storefront) på Circuit de Cataluyna - National Circuit med varvtiden 01:25:650 #2315.

Ytterliggare än B-klass bil Saab 99 Turbo. Den går som ett smeck på kortare banor.

Klarar av att köra Circuit de Catalunya - School Circuit på varvtid 00:49.592 #524

Presterar ännu bättre på Tsukuba Circuit - Short Circuit 00:47.357 #328

Sista bilen jag tänkte visa upp är en annan Saab av modell Turbo X i klass A600.

En riktig best, jag klarade av att slå min egen tid av Audi RS5. Riktigt skarp inställning.

Infineon Raceway - Long Course 01:41.483 #1157
Infineon Raceway - Indy Racing League Circuit 01:41.314 #1231

Alla dessa setups kan köpas på min storefront för 1000 credits.

All feedback uppskattas såklart

Gamertag: RepLicA 34

Permalänk
Medlem

Satan vad sugen jag blev på detta nu då :s men måste man ha guld för att gå med i grupper, ladda ner designer och bilar?? Min guld tid är slut

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hattn:

Satan vad sugen jag blev på detta nu då :s men måste man ha guld för att gå med i grupper, ladda ner designer och bilar?? Min guld tid är slut

Tror man måste ha guld för att vara med i gruppen men vet inte om man måste ha det för att köpa design och olika upgrades. Ganska dyrt är det ju (599 för min del) men det är det väl värt i längden om du spelar mycket och vill dra nytta av allt som finns.

Fick idag köpa ett nytt Xbox 360 för jag fick den berömda The Red Ring of Death. Men 2000 kr och 3 års försäkring är ju inte så illa.. Så nu kan jag fortsätta spela Forza 4 (och inget jag har spelat blev förlorat då de kopierade över allt till den nya hårddisken i affären)

En sak jag undrar över är hur ni tar foton och lägger upp det här. Är det direkt i photomode och sen kan man ladda upp det på forzaforum eller hur gör ni?

Visa signatur

Mac mini | M2 | 24 GB LPDDR5 | 512 GB SSD | macOS 15.2 Sequoia

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1331891:

En sak jag undrar över är hur ni tar foton och lägger upp det här. Är det direkt i photomode och sen kan man ladda upp det på forzaforum eller hur gör ni?

Jupp enda alternativet är ett capture card. Så ladda upp till Forza=måste ha guld eller capture card

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1331891:

Tror man måste ha guld för att vara med i gruppen men vet inte om man måste ha det för att köpa design och olika upgrades. Ganska dyrt är det ju (599 för min del) men det är det väl värt i längden om du spelar mycket och vill dra nytta av allt som finns.

Fick idag köpa ett nytt Xbox 360 för jag fick den berömda The Red Ring of Death. Men 2000 kr och 3 års försäkring är ju inte så illa.. Så nu kan jag fortsätta spela Forza 4 (och inget jag har spelat blev förlorat då de kopierade över allt till den nya hårddisken i affären)

Nej, spelar inte mycket xbox nu för tiden, så ny guld tid är inte aktuellt. Tror nog jag köper spelet ändå då jag älskar racing spel där man kan modda bilarna!

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1331891:

Efter du tagit en bild i Photo mode så väljer du att laddaupp bilden, sen så går du in på http://forzamotorsport.net/en-us/profile.aspx?fwlhd=1
och går till gallery, där ska alla dina bilder finnas som du valt att laddaupp.
Hänt mig någon gång att jag inte kommitåt bilderna på en gång, men när jag kollat nästa dag så fanns de där.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem
Skrivet av sh4dy_05:

Efter du tagit en bild i Photo mode så väljer du att laddaupp bilden, sen så går du in på http://forzamotorsport.net/en-us/profile.aspx?fwlhd=1
och går till gallery, där ska alla dina bilder finnas som du valt att laddaupp.
Hänt mig någon gång att jag inte kommitåt bilderna på en gång, men när jag kollat nästa dag så fanns de där.

Måste man ladda upp till storefront för dom ska ploppa upp i "Recent Photos"? Har tagit en hemska massa bilder fast har inte kommit upp några bilder på sistonde...

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem

Kommer här med stor upplaga med bilder! Märker att det är mycket folk här som gillar när man lägger upp bilder så tänkte lägga upp ett het gäng!
Vissa av dessa bilar har jag också delat med mig i SweClockers garaget!

Min fina Merceds Benz SLS AMG

Den finare varianten av Audi R8! 4.2Liters varianten är lite snyggare än 5.2Liters tycker jag!

Lamborghini Aventdor

Min Nissan Skyline R35

Och den gamla Volvo 242 Turbo Evolution! Är inget värst fan av Volvo fast tyckte det var ett roligt köp!

Hope you liked it!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av frozrr:

Kommer här med stor upplaga med bilder! Märker att det är mycket folk här som gillar när man lägger upp bilder så tänkte lägga upp ett het gäng!
Vissa av dessa bilar har jag också delat med mig i SweClockers garaget!

Min fina Merceds Benz SLS AMG
http://i538.photobucket.com/albums/ff341/BlackDistortioN/SLS2...

http://i538.photobucket.com/albums/ff341/BlackDistortioN/SLS....

Den finare varianten av Audi R8! 4.2Liters varianten är lite snyggare än 5.2Liters tycker jag!
http://i538.photobucket.com/albums/ff341/BlackDistortioN/Audi...

http://i538.photobucket.com/albums/ff341/BlackDistortioN/Audi...

Lamborghini Aventdor
http://i538.photobucket.com/albums/ff341/BlackDistortioN/Lamb...

http://i538.photobucket.com/albums/ff341/BlackDistortioN/Lamb...

Min Nissan Skyline R35
http://i538.photobucket.com/albums/ff341/BlackDistortioN/R352...

http://i538.photobucket.com/albums/ff341/BlackDistortioN/R35....

Och den gamla Volvo 242 Turbo Evolution! Är inget värst fan av Volvo fast tyckte det var ett roligt köp!
http://i538.photobucket.com/albums/ff341/BlackDistortioN/242a...

http://i538.photobucket.com/albums/ff341/BlackDistortioN/242a...

Hope you liked it!

Sista bilden på Lambon blir man ju nästan tårögd av... Så extremt vacker och brutal...

Visa signatur

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue

Permalänk
Medlem
Skrivet av frozrr:

Måste man ladda upp till storefront för dom ska ploppa upp i "Recent Photos"? Har tagit en hemska massa bilder fast har inte kommit upp några bilder på sistonde...

Jo du måste välja att laddaupp dem till storefront.

Visa signatur