vrf allt jag gör recetas på win7 !!

Permalänk
Medlem

vrf allt jag gör recetas på win7 !!

HEj, Jag har ett anurlunda problem :/ Nästan allt jag gör med inställningar på win7 Resettas till det tidigare "vanliga" windows 7 Ex:Vid dator,egenskaper,avancerade systeminställningar,dataexekveringsskydd, där lägger jag till half life launcher för att starta up cs 1.6.. efter om start försvinner det :0,, skulle byta backgrund när man loggar in, fick fixa lite ändringar i "regedit.exe" efter några dagar hade det Resettas.

Nu är jag så Jävla trött på skiten Snälla nån duktig på sånt som kan förklara vad felet är kanske nån säkerhet inställning som jag ska ta bort eller nåt vet inte :/

va inte rädd för att svara vill så gärna veta hur man löser detta tack :=

Permalänk
Medlem

Antar att du menar "Resettas" på svengelska?

I alla fall, har du kollat noga så att du inte fått ohyra i datorn?

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

Låter som att du är inloggad på ett gäst konto eller att det är installerat någon parental control programvara så att alla inställningar återställs vid omstart.
Är det din dator? är det någon annan som installerat den osv så borde den personen veta lite mer om vad det kan vara

Visa signatur

Fractal design R2 | Asus p5q deluxe | Intel Core 2 Quad 9650 @ 4ghz | 4x 2gb Corsair 1066mhz ddr2 | Gigabyte gtx 560ti SoC | raid0 - 2x Intel X-25 M G2 80gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

Antar att du menar "Resettas" på svengelska?

I alla fall, har du kollat noga så att du inte fått ohyra i datorn?

Neh har inget virus eller nåt sånt i datorn har virus sökt.. Det har änna alltid vart så efter jag fick ominstalera datorn efter virus som tog bort windows filler som inte kunde Resettas ::/

Permalänk
Medlem
Skrivet av cccm:

Låter som att du är inloggad på ett gäst konto eller att det är installerat någon parental control programvara så att alla inställningar återställs vid omstart.
Är det din dator? är det någon annan som installerat den osv så borde den personen veta lite mer om vad det kan vara

Jag har ett konto ingen gäst,parental control programvara har jag inte installera allafall och det är bara min dator och jag sitter på den till 100% kanska har installerats av sig själv i andra program samtidigt hur kollar man det ? heter det nåt speciel än parental control programvara ?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Fractal design R2 | Asus p5q deluxe | Intel Core 2 Quad 9650 @ 4ghz | 4x 2gb Corsair 1066mhz ddr2 | Gigabyte gtx 560ti SoC | raid0 - 2x Intel X-25 M G2 80gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av cccm:

Neh det kan det inte vara, för jag har lösenord på datorn

EDIT:Särskrivning