Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Någon på forumet som äger en 3d-skrivare?

Hej på er allihop!

Tänkte bara kolla om det fanns någon på forumet som ägen en 3d-skrivare (typ rep-rap) och isf kunde tänka sig att snacka lite, går i tankarna att skaffa en själv men hade gärna haft någon att bolla med!

Mvh

Visa signatur

Citera om du vill få ett svar!

Permalänk

Svar ja. Jag rattar båden RepRap 3D-skrivare och MakerBot Cubcake CNC och Thing-O-Matic.

Hänger med så mycket jag kan på denna utveckling av open source-baserade 3D-printrar och måste säga att det är det bästa tidsfördrivet, både för nytta och nöje.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PolygonPusher:

Svar ja. Jag rattar båden RepRap 3D-skrivare och MakerBot Cubcake CNC och Thing-O-Matic.

Hänger med så mycket jag kan på denna utveckling av open source-baserade 3D-printrar och måste säga att det är det bästa tidsfördrivet, både för nytta och nöje.

Alltid varit nyfiken, i vilket material skriver den ut?

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem
Skrivet av PolygonPusher:

Svar ja. Jag rattar båden RepRap 3D-skrivare och MakerBot Cubcake CNC och Thing-O-Matic.

Hänger med så mycket jag kan på denna utveckling av open source-baserade 3D-printrar och måste säga att det är det bästa tidsfördrivet, både för nytta och nöje.

Verkar ju lite småkul med en 3D-printer. Vilken av de du har skulle du rekommendera? Hur mycket kostar materialet för att skriva ut någon grej?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Robin:

Verkar ju lite småkul med en 3D-printer. Vilken av de du har skulle du rekommendera? Hur mycket kostar materialet för att skriva ut någon grej?

Mestadels intresserad av att veta utskriftskostnaden, hastighet, precision osv men jag instämmer med tidigare talande och väntar ivrigt på svar!

Visa signatur

Citera om du vill få ett svar!