har en beta-key över. någon som vill spela?

Permalänk
Medlem

har en beta-key över. någon som vill spela?

har ett acc med d3beta på över. någon som känner för att spela lite? tänkte testa lite olika chars...

Visa signatur

CM Cosmos II | Msi Big Bang Xpower II | I7 3960x @ 4.60 vattenkyld | 4Way GTX 680 @ stock | 32GB Corsair Dominator Gt 2000MHz | 4x OCZ Vertex 3 @ raid0 + 8tb Caviar Black | Dell U3011
Xtreme Eyefinity Galleri http://www.sweclockers.com/galleri/8871-xtreme-eyefinity

Permalänk
Medlem

jag!

Visa signatur

Desktop: 4690K @4,1Ghz | Sapphire 280x | GIGABYTE Z97M-D3H | Prodigy M | 3TB + 120GB | 8GB RAM
Tillbehör: QPAD-MK80 | Zowie EC1-A | Qpad QH-90
Citera för svar

Permalänk
Permalänk
Medlem

Tackar så mycket!

Visa signatur

Desktop: 4690K @4,1Ghz | Sapphire 280x | GIGABYTE Z97M-D3H | Prodigy M | 3TB + 120GB | 8GB RAM
Tillbehör: QPAD-MK80 | Zowie EC1-A | Qpad QH-90
Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilgf:

Tackar så mycket!

np

Visa signatur

CM Cosmos II | Msi Big Bang Xpower II | I7 3960x @ 4.60 vattenkyld | 4Way GTX 680 @ stock | 32GB Corsair Dominator Gt 2000MHz | 4x OCZ Vertex 3 @ raid0 + 8tb Caviar Black | Dell U3011
Xtreme Eyefinity Galleri http://www.sweclockers.com/galleri/8871-xtreme-eyefinity

Permalänk
Medlem

crap ja som verkligen ville spela

Permalänk
Medlem

Jag ville också spela, FAN!

Visa signatur

PSU: Corsair HX1200i Case: Phanteks NV9
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 9800X3D RAM: Corsair Dominator 96GB
Motherboard: Asus TUF X870-Plus Wifi Cooler: Noctua NH-D15 G2

Permalänk
Medlem

Me... (to late)

Tror nog alla vill lira ;O)

Visa signatur

www.TWITCH.tv/WOLFBANE/
🗄️Corsair Carbide Air 540 🔲Ryzen 7 7800X3D 🏬Gigabyte X670 Gaming X AX 💾 M2 2TB Samsung 980 Pro 🎞️G.Skill Z5 Neo 64GB, 6000MHz, CL30 🔌FD R2 1000W 📺GTX 1080 🖱️Mionix QG ⌨️Razer Huntsman V3 🎧Sennheiser 595 🎤EV RE20 📹 Elgato Facecam + Elgato Key Light Air x2 , GoXLR, StreamDeckXL+mer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Acco22:

har ett acc med d3beta på över. någon som känner för att spela lite? tänkte testa lite olika chars...

Får man fråga hur du fick någon överhuvudtaget?

Visa signatur

"En dator"

Permalänk
Medlem
Skrivet av ohoy:

Får man fråga hur du fick någon överhuvudtaget?

Han kan ha fått den från Gamereactors hemsida, de delade ut 100st

Visa signatur

Chassi: Cooler Master Storm Trooper || Moderkort: MSI Z170A Gaming M7 || CPU: Intel Core i7-6700K
|| GPU: ASUS Radeon R9 290X DirectCU II OC 4GB || PSU: Corsair RM850W || RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB 2133MHz || HDD: Caviar Blue 1TB || SSD: Samsung EVO 840 500GB || Windows 7 Home Premium 64bit

Permalänk
Medlem

Jag vill inte ha någon, jag har redan spelat bra spel f.ö!

Visa signatur

Jag har ingen dator att visa upp här nere längre, men jag har en fräsig formel 1 bil i Lego!

Permalänk

Nu blev jag precis självmordsbelägen! Det fanns en beta key och jag missade det!

Permalänk
Medlem

Vafan.

Ingen som seriöst kan låna mig sitt konto för att lira lite diablo 3? Ni får tillbaka kontot efterråt.

Permalänk
Medlem

Synd att man missade detta

Permalänk
Medlem

har en till nu om någon vill spela....

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ja tack

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

Fan va du keys hela tiden nu då, synd att du hann före.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 32GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem

Jag vill!

Permalänk

Tror att alla vill spela, men om det är någon som har en key så skicka ett pm, för jag har växt upp med dom första 2 och att få spela 3an lite skulle få min hjärna att fyllas med så mycket nostalgi och kärlek så att jag skulle explodera! Tackar på förhand..

Permalänk
Medlem

Jag!

Visa signatur

GPU: GTX 570. CPU: Intel Core i5 2500K 3,3GHz. Mobo: MSI P67A-C45 REV B3. Nätaggregat: Corsair TX 650W V2 80+ Bronze. Ram: G.Skill 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz.
Tillbehör: T-bord: SteelSeries 6G v2 Gaming Keyboard. Skärm: Dell UltraSharp 23'' U2311H IPS. Mus: Logitech G500. OS: Windows 7. Chassi: R3. Headset: SteelSeries Siberia V2 Orange. Min Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Woxocs?feature=mhee

Permalänk
Medlem
Skrivet av LinusNeuman:

Tror att alla vill spela, men om det är någon som har en key så skicka ett pm, för jag har växt upp med dom första 2 och att få spela 3an lite skulle få min hjärna att fyllas med så mycket nostalgi och kärlek så att jag skulle explodera! Tackar på förhand..

Som alla andra på dehär forumet då alltså..

Permalänk

Någon som har en nyckel till övers, är enormt sugen på att prova?

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk

Någon som har en så kan jag byta mot spotify invites och 200kr rabatt på röhnisch.se

Visa signatur

I5 2500K | 16GB DDR3 "1600" | CORSAIR FORCE GT 128GB | 38TB WD | |ASUS P8P67 DELUXE REV 3 | XFX 7970 | OCZ ZX 1000W | LG 27" | 6.0 STEREO

Permalänk
Medlem

Hade varit ruskigt tacksam om jag kunde få en key eller låna och testa hade vart super gött!

Permalänk

Om det är någon som känner för att de har testat klart betan och inte har nytta av kontot/key längre så är jag jävligt tacksam ifall jag kunde få låna kontot eller få en beta key! Jag skulle uppskatta det oerhört mycket eftersom det är det enda spelet jag vill verkligen spela! Tack så mycket!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Genesistag:

Om det är någon som känner för att de har testat klart betan och inte har nytta av kontot/key längre så är jag jävligt tacksam ifall jag kunde få låna kontot eller få en beta key! Jag skulle uppskatta det oerhört mycket eftersom det är det enda spelet jag vill verkligen spela! Tack så mycket!

Samma. Och jag återbetalar med valfritt steam spel. Helst seriöst.

Permalänk
Medlem

nej tack

Visa signatur

I7 920 | Corsair H50 | ASUS P6T WS PROFESSIONAL |12GB (6x2048MB) 1600MHz XMS3 | Sapphire Radeon HD6950 2xDVI 2GB | 80gb intel 25x SSD| Fractal Design Refine R5 | Corsair tx650w

Permalänk
Medlem

2 keys och man missa dom Helvete.....

Permalänk
Skrivet av Humper:

Som alla andra på dehär forumet då alltså..

Det är klart, vem skulle inte vilja spela Diablo 3?! Det är ganska obvious att jag inte är den enda i världen som älskar Diablo serien mer än vad jag älskar kvinnor, jag bara beskrev hur det skulle kännas, chilla lite kompis

Permalänk
Skrivet av LodarN_:

2 keys och man missa dom Helvete.....

Jag känner sorgen i dig broder!