Sökes: Trevliga föräldrar som spelar bf3.

Permalänk
Medlem

Namnförslag till den nya platoonen: "KillTheKids" ?? >:)
Jag älskar att höra fjortisarnas skrik i headsetet, följt av en ban pga ovårdat språk..
That's the way man gjorde/gör i CS CZ på Gubbkluben... Hoppas att dem får samma ordningsregler på sina BF3 servrar snart..

Visa signatur

“Fighting for peace is like screwing for virginity.”

Permalänk

Grymt förslag från början! Spelade en hel del för ca 10-år sedan, var sedan förbi Webhallen och provade BF3 när det släpptes...och vad slutade det med, inköp av ny burk 2xgtx 580 mm... Frugan blev lagom glad när monstret släpade in i lägenheten. Nu är jag helt fast och försöker hitta så mycket tid för lir som möjligt,snart 39 år och parerandes med tvillingar på snart 3 år. Har kört runt ett tag nu och tröttnat på allt singelkörande, det är ju grymt mkr roligare att köra i lag. Tillbringat mkt tid i MBT och har gett mig på heli nu, gillar fordon helt enkelt och kör gärna med likasinnade!

Har tillgång till mic och kan köra det vissa tider

Kör på nick; Micke1973

Ser fram emot nya bekantskaper på slagfältet!

Visa signatur

Min Dator: [Låda: Arctic XL] [Nätagg: Corsair AX PRO GOLD 1200Watt] [Processor: I7 6700K - clocked 4Ghz]][Corsair H80-cooling] [Moderkort: Asus Z170A][Ram: 16Gb Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz][Grafikkort: Asus gtx 980ti OC 6gb Strix][Lagring: SSD 500 Gb Corsair GT]

Permalänk

Det finns klaner för enbart äldre. BF30 har 2 servrar, dock inget som säger att de som hälsar på är underåriga

Visa signatur

Jag är hellre låst till kvalitetsappar än fri att äta bajs kan jag säga.

Ifåne 4s
Intel Core i7 2600K 3,4GHz, Corsair 16GB 1600MHz VENGEANCE, Gigabyte GeForce GTX 570 1280MB

Permalänk
Medlem

Rätt ny i BF3 och lär gärna känna nytt moget folk att spela med.

är själv en ensamstående pappa på 27 år. spelar när tiden finns. så brukar bli några timmar när sonen sover.
Använder oftast skype/ts när jag spelar.

samma nick här som på BF3. bara att adda om ni vill.

MVH

Visa signatur

Dator 1: Chassie: Phanteks Enthoo Evolv X Moderkort: Asus Rog Strix B650E-F Gaming Cpu: AMD Ryzen 7800x3d Gpu: Rtx 4090 Minne: 32gb Corsair VengeanceKylning:Custom loop, Ekwb med 2x 360 radiator Lagring:För mycket ssd´s PSU: Corsair hx 1200

Dator 2: Chassie: Lian li O11 Dynamic mini Moderkort: Asus Prime B660 Cpu: Intel 12600k Gpu: Radeon 7900GRE Minne: 64 Corsair VengeanceKylning:Custom loopLagring:2tb Samsung 990pro PSU: Corsair SF750W

Permalänk
Medlem

Visserligen säkert både för ung (23) och än så länge barnlös (tack och lov, i annat fall hade jag tyckt synd om det lilla livet!) men det känns skönt att se att det finns dem som kan kombinera ett "riktigt" vuxenliv med spelande! Ser ni en kula signerad "Rainbowsixteen" på väg mot ert pannben någon gång får ni gärna kasta valfri lämplig förolämpning tillbaks

Permalänk
Medlem

Kul! Drog igång BF3 igen efter några månaders uppehåll och det blev till slut lite roligt igen.
Brukar alltid vara en efterhängsen jäkel (lagkamrat) och hoppar mellan squads i desperation att hitta likasinnade.
Är 35 och har två knoddar hemma (3 och 7) så speltiden ligger mellan 21-23:30 ungefär.

Tjodd

Permalänk
Medlem

Kul tråd!

Nyss fylda 33 år och två döttrar (födda 07 och 10).

Dock lirar jag bara BF3 på PS3 i dagsläget, när tid finnes (svårt med tid med "småbarn").

Rejält sugen dock på att börja lira på PC..

Permalänk

Tjena
Det här verkar ju vara en underbar ide, Är en ensamstående farsa på 32 bast till en fyraåring så den tiden som fanns till bf1942 och bf2 finns inte längre till bf3.
Skulle va kul att lira med ett gäng som har ungefär samma förutsättningar.

Nickar sparv3

Varför inte bara skapa en Swec Walker Warriors #2 pluton. Om den första är full, bara ett förslag

Permalänk

Tjenare, jag kan tänka mig att köra igång pluton no 2, det verkar vara rätt stort intresse utöver de som anslutit sig till SWW. Vill ju inte stöka till det för de som startade 1:an...

Visa signatur

Min Dator: [Låda: Arctic XL] [Nätagg: Corsair AX PRO GOLD 1200Watt] [Processor: I7 6700K - clocked 4Ghz]][Corsair H80-cooling] [Moderkort: Asus Z170A][Ram: 16Gb Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz][Grafikkort: Asus gtx 980ti OC 6gb Strix][Lagring: SSD 500 Gb Corsair GT]

Permalänk

Är också intresserad av att lira BF3 med lite äldre personer, väntar på första barnet som anländer vilken dag som helst nu.
Är 30år och har precis beställt spelet så det kommer väl i nästa vecka.
Har inte lirat så mycket battlefield innan men en massa andra fps och kört cs i några klaner...

Permalänk

Så många i samma båt! ElRobo heter jag på Battleloggen. Spelar mest på kvällen när allt lugnat sig..

Visa signatur

Intel 2500K @4GHz | 16GB Crucial Vengance DDR3 | Asus P8Z68 Pro-V | Asus R9 280 | Corsair 750w | PNY 900gb ssd | Windows 10 64bit | LG oled 24" |

Permalänk

Tjenare, jag har tagit mig friheten att skapa en pluton, Swec Walker Warriors 2. Ligger sökbar på BF3 nu...har inte gjort detta tidigare så någon får väl skrika till om jag tagit mig vatten över huvudet. Tyckte dock att det verkar som om intresset är så stort med en massa loners som sitter och småspelar för sig själva...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av MechMike1973:

Tjenare, jag har tagit mig friheten att skapa en pluton, Swec Walker Warriors 2. Ligger sökbar på BF3 nu...har inte gjort detta tidigare så någon får väl skrika till om jag tagit mig vatten över huvudet. Tyckte dock att det verkar som om intresset är så stort med en massa loners som sitter och småspelar för sig själva...

Tjena MechMike1973!

Jag är personen som starta första platoonen....Groggy73!
Har anmält mig till din platoon för medlemsskap. Anledningen till det är att jag hoppas vi kan hålla lite kontakt så vi kan kanske hålla samma linje på platoonerna.
Har även ansökt om att bli kompis med dig, hoppas det är ok?

Visa signatur

Min Dator: [Låda: Cosmos 2] [Nätagg: Corsair AX PRO GOLD 1200Watt] [Processor: I7 3770 Stock] [Moderkort: Asus ][Ram: 16Gb Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz][Grafikkort: 2 st EVGA GeForce GTX 580 i SLI][Lagring: 4st SSD 240 Gb (Windows) + 1,5 TB]

Permalänk
Skrivet av MechMike1973:

Härligt! Har ansökt om medlemskap sparv3

Permalänk

alldeles utmärkt

Skrivet av MjGroggy:

Tjena MechMike1973!

Jag är personen som starta första platoonen....Groggy73!
Har anmält mig till din platoon för medlemsskap. Anledningen till det är att jag hoppas vi kan hålla lite kontakt så vi kan kanske hålla samma linje på platoonerna.
Har även ansökt om att bli kompis med dig, hoppas det är ok?

Helt ok och alldeles utmärkt idé, helt med på att försöka hålla samma linje och stuk på plutonerna.

Visa signatur

Permalänk

Nu finns det två plutoner under SWW, har idag dragit igång Swec Walker Warriors 2. Med förhoppning om att den också fylls av spelsugna "gamlingar" som letar luckor i sina kalendrar för lite spel. Sök om du känner dig träffad av;

# på väg in i eller redan i medelåldern.. eller förbi för den delen
# letar gluggar mellan hämta/lämna barn och blöjbyten där tiden kan fyllas med BF3
# gillar teamplay före lone-wolf
# spelar kanske hellre än bra...det viktigast är att ha roligt, med team blir man bättre!

Jag och Groggy73, grundaren till 1:a pluton har redan knutit kontakt...det vore schysst att i framtiden fylla en server med en episk batalj mellan plutonerna

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av MechMike1973:

Nu finns det två plutoner under SWW, har idag dragit igång Swec Walker Warriors 2. Med förhoppning om att den också fylls av spelsugna "gamlingar" som letar luckor i sina kalendrar för lite spel. Sök om du känner dig träffad av;

# på väg in i eller redan i medelåldern.. eller förbi för den delen
# letar gluggar mellan hämta/lämna barn och blöjbyten där tiden kan fyllas med BF3
# gillar teamplay före lone-wolf
# spelar kanske hellre än bra...det viktigast är att ha roligt, med team blir man bättre!

Jag och Groggy73, grundaren till 1:a pluton har redan knutit kontakt...det vore schysst att i framtiden fylla en server med en episk batalj mellan plutonerna

Hatten av! Bra initiativ..

/[SWW]lacrits

Visa signatur

The burk: FD Define Nano S, 1 FD 140 & 1 Corsair 120 i fronten, 1st FD 120 bak || FD Ion SFX-L 500W || AMD Ryzen 3 3300x m. Wraith || Asrock Fatal1ty B450 gaming-ITX/ac || PowerColor Red Devil 5600XT || Toshiba OCZ RC500 500GB NVMe M.2 || 2*8GB Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz || Asus VE247H LED TN || Ducky Shine II MX-red green LED || Steelseries Sensei mus

Permalänk

Söker mig in i Swec Walker Warriors 2..

Någon som föresten spelat sedan Commodre 64 kom?

Visa signatur

Intel 2500K @4GHz | 16GB Crucial Vengance DDR3 | Asus P8Z68 Pro-V | Asus R9 280 | Corsair 750w | PNY 900gb ssd | Windows 10 64bit | LG oled 24" |

Permalänk

Det är kul att se så många oblides som kör för fullt, och en gammal klassisk C64 logga. Det är så att man blir tårögd, många minnen till den maskinen.

Sprid vidare att SWW 2 är uppe.

Visa signatur

Permalänk

Okej nu fattar jag..får väl joina ma Groggy73..

Hoohaa!

Visa signatur

Permalänk

Lycka till, snart god natt för knattarna här sedan blir det nog en vända på slagfältet!

Visa signatur

Permalänk

Har ansökt om att joina SWW2. Är 47 i två veckor till, 9 barns pappa och lirar BF3 och NFSHP. Har en spelkväll i veckan så formen är väl inte den bästa.
Nick Lazaruskie

Permalänk

Välkommen till plutonen!

Visa signatur

Permalänk

Nu ligger det en server uppe som heter [SWW2] Swec Walker Warriors 2, ni får ha överseende med eventuella inkörningsproblem....aldrig rattat en server tidigare.

Men det verkar funka...så SWW 1 och 2, nu har vi alla möjligheter att köra banor vi vill på eget slagfält.

Synpunkter och idéer för servern, kontakta mig på BF3, [SWW2] Micke1973

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av MechMike1973:

Nu ligger det en server uppe som heter [SWW2] Swec Walker Warriors 2, ni får ha överseende med eventuella inkörningsproblem....aldrig rattat en server tidigare.

Men det verkar funka...så SWW 1 och 2, nu har vi alla möjligheter att köra banor vi vill på eget slagfält.

Synpunkter och idéer för servern, kontakta mig på BF3, [SWW2] Micke1973

Kommer den att vara igång 24/7 eller bara vissa tider?

Visa signatur

Min Dator: [Låda: Cosmos 2] [Nätagg: Corsair AX PRO GOLD 1200Watt] [Processor: I7 3770 Stock] [Moderkort: Asus ][Ram: 16Gb Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz][Grafikkort: 2 st EVGA GeForce GTX 580 i SLI][Lagring: 4st SSD 240 Gb (Windows) + 1,5 TB]

Permalänk
Medlem

Kan medela att det finns nu en plats ledig i Swec Walker Warriors !!!

Visa signatur

Permalänk

Den kör 24/7!

Visa signatur

Permalänk

Server 24/7

Skrivet av MjGroggy:

Kommer den att vara igång 24/7 eller bara vissa tider?

Servern kommer vara igång 24/7!

Visa signatur

Permalänk

Har "vi" någon 64 server? som man kan spela på?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

29bast men kvalar väl kanske in ändå
skulle va trevligt att spela med lite ringrostiga rävar hehe
har precis börjat spela BF3 på PC
är lvl 13 eller 14 på PS3't
med en K/D ratio på 1.1
tänkte detta va ju ganska roligt börjat lite smått på pc
men får A**let serverat till mig varje match xP
sen kanske det inte va någon höjdar ide och börja på webhallens server med conquest på oman med 58 pers
som första bana heller men men hehe

Heter

MeatWeed på origin

pumba- privat på PS3't

finns möjlighet till skype också om jag kan hitta min mic
tror jag heter pumba-kung på skype

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce