Mists of pandaria betanyckeltråden!

Permalänk
Medlem

Nej, Annual Pass är en bonus till dig som betalar 12 månader Pre-paid.
Sålänge du slänger in speltid varje månad så hålls ditt Annual Pass vid liv.
Jag har själv varit i kontakt med supporten och fick detta berättat för mig.
Så fort du struntar i att förnya speltiden så fryses ditt Annual Pass, och dina bonusar försvinner.
Blizzard DRAR inga pengar - utan de väntar på att du uppdaterar speltiden.

"The pass is not a subscription, the annual pass is a Contract where you agree to continiue playing wow for 1 year (have an active subscription on the account)"

Permalänk
Medlem

paxar en

Visa signatur

:::::::::::::::::::::::::::::::

Permalänk

skulle gärna vela ha en beta nyckel så man kan testa på MoP

Permalänk
Medlem

Skulle väldigt gärna ta emot en beta nyckel!

Till dom som har registrerat sig för Annual pass så är det så att ni har en garanterad plats på betan, men ni är inte garanterade att spela från start då 500'000 pandor på samma ställe hade krashat deras servrar gång på gång, så dom aktiverar nya konton varje vecka för att öka på med antalet spelare.
Betan kommer antagligen att vara uppe ett par månader så finns ingen mening med att brådska

Visa signatur

Moderkort:MSI P67A-GD65 REV B3 CPU:Intel Core i5 2500K @ 3.8GhzKYLARE:Cooler Master Hyper 212 PLUS RAM:Corsair 16GB 4x4096MB CL9 1600Mhz VENGEANCE GPU:EVGA GeForce GTX 580 3072MB SLI Nätagg:Corsair HX 850W 80+ Chassi:Corsair Carbide 400R Svart HDD:1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ

Permalänk
Medlem

Langa en för faen!

Permalänk
Medlem

Även jag är extremt sugen på en beta invite!

Permalänk
Medlem

skulle väldigt gärna vilja ha en beta nyckel

Permalänk
Medlem

Jag vill gärna testa

Permalänk
Medlem

Alla som tigger nycklar här, vem tror ni ska ge er en? Tomten?

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Skrivet av Json_81:

Alla som tigger nycklar här, vem tror ni ska ge er en? Tomten?

funderade med på det där

Permalänk
Medlem

skulle inte sitta fel med en beta key

Permalänk
Medlem

Skulle vara nice om man får vara med

Permalänk
Inaktiv

Skulle absolut kunna tänka mig och ta en betanyckel, would be a pleasure!

Permalänk
Medlem

skulle också vilja ha en beta key

Permalänk
Medlem

Skulle vara väldigt trevligt om jag kunde få en beta nyckel.

Visa signatur

ASUS PRIME AP201 WHITE | TUF Z390M-PRO GAMING | Intel Core i7 9700K 3,6Ghz | Corsair 16GB CL15 3000Mhz | ASUS GeForce RTX 4070 Ti 12GB TUF Gaming OC | Corsair RM 850W 80+ Gold | 870 EVO SATA SSD 4TB | 970 EVO 500GB NVME
CITERA SÅ ATT JAG HITTAR TILLBAKA

Permalänk
Medlem

Jag betalar 50kr för en nyckel.

Swedbank eller paypal

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

Det är över 1 miljon som registrerat sig till Annual Pass, om Blizzard ska få in alla innan betan tar slut får de börja arbeta:P
Btw, varför skriver alla att de vill ha en nyckel:P? Som en föregående skrev, men ger dem, tomten?

Visa signatur

Stationär: Q9550 @ 3777.5MHz, ATI Radeon HD5850 1GB, Asus P5Q SE, 4Gb DDR2 PC6400 Corsair XMS2, Corsair 550W, Thermaltake TRUE + 3 Noctua NF-P12, Antec 300 med fläktar, 1x 640Gb WD black och nån random DVD-läsare me lightscribe

Permalänk
Medlem

hade varit nice!

Bara att vänta å se då.. Har också Annual Pass.

Visa signatur

[Nanoxia Deep Silence 1][Intel i5 2550K] [ASUS P8Z77-V [16Gb DDR3 G.Skill Ripjaws X] [OCZ Agillity 3 90GB] [WD Black 1.0TB] [XFX HD7970 DD GHZ-Edition] [LG 27" IPS] [BOSE 2.1 system] [BeQuiet Straight Power 680W 80+ Gold Modular] [Qpad QH-90 Headset]

Permalänk
Medlem

betanyckeltack:)

tar gärna emot en beta nyckel, Tröttnat på cataclysm..

Permalänk
Skrivet av Json_81:

Alla som tigger nycklar här, vem tror ni ska ge er en? Tomten?

Det beror på om tomten har några beta nycklar. Annars får man hoppas på att någon här på swec har en över

Permalänk
Medlem

Ja de hade faktiskt varit väldigt kul med en Beta key, fast jag kanske inte borde fråga om en då jag slutade spela under FL tiderna, men man kan ju alltid hoppas på att man ska få testa MoP! Om inte annat kan kanske dom som har fått en key streama lite när dom spelar? Hittade en stream tidigare i tråden men de hade ju varit kul med fler

Permalänk
Medlem
Skrivet av _MmattiasS_:

Det beror på om tomten har några beta nycklar. Annars får man hoppas på att någon här på swec har en över

Men vem ska ha en nyckel över när den läggs direkt på en battle.net konto?

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Skrivet av Json_81:

Men vem ska ha en nyckel över när den läggs direkt på en battle.net konto?

Jag vet inte hur det fungerar, men eftersom tråden ser ut som den gör, så antar jag att det finns nycklar man kan skicka till vänner också...?

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot en betanyckel tack

(\__/)
(^.^)
(")_(")

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

Men vem ska ha en nyckel över när den läggs direkt på en battle.net konto?

Precis vad jag också undrar. Kanske kommer nått system liknande utlottningarna till D3?
"Problemet" är väl dock att dom har så många annual-pass köpare att betan kommer vara proppfylld och färdig innan dom ens betats igenom(?)

Förstår inte varför man vill spoilera sin expansionsupplevelse och hinna tröttna genom att levla upp chars som man ändå inte får behålla?
Med tanke på att det inte ska komma mer content till Cataclysm(?) och att blizzard/wow verkar blöda spelare så bör det väl inte ta så länge innan vi ser en panda-release?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BasseBaba:

Förstår inte varför man vill spoilera sin expansionsupplevelse och hinna tröttna genom att levla upp chars som man ändå inte får behålla?
Med tanke på att det inte ska komma mer content till Cataclysm(?) och att blizzard/wow verkar blöda spelare så bör det väl inte ta så länge innan vi ser en panda-release?

Håller med.
Kommer möjligen logga in på betan och kolla läget snabbt, men skulle aldrig levla en char där.
Vet inte om WoW blöder så mycket spelare, de flesta som jag känner som testade swtor är tillbaka.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

*Tigger en nyckel*

//Albin

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av BasseBaba:

Precis vad jag också undrar. Kanske kommer nått system liknande utlottningarna till D3?
"Problemet" är väl dock att dom har så många annual-pass köpare att betan kommer vara proppfylld och färdig innan dom ens betats igenom(?)

Förstår inte varför man vill spoilera sin expansionsupplevelse och hinna tröttna genom att levla upp chars som man ändå inte får behålla?
Med tanke på att det inte ska komma mer content till Cataclysm(?) och att blizzard/wow verkar blöda spelare så bör det väl inte ta så länge innan vi ser en panda-release?

Exakt. Förra betan så fick ju som vanligt speciellt utvalda en nyckel för att kunna rapportera genom Youtube osv. Sedan fick "vanliga" personer nycklar via tävlingar och opt-in (?). Denna gången har både speciellt utvalda personer samt alla med Annual pass fått nyckel så tester har de ju gott om. Samtidigt har Blizzard tappat riktigt många abonnenter det senaste så det kan ju ligga i deras intresse att skicka ut många nycklar så att folk får mersmak och köper spelet samt binder om sig/köper game cards. Betan är ju trots allt reklam för spelet

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna emot en nyckel.

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem

Jag skulle inte tacka nej till en nyckel

Visa signatur

Gigabyte Z68X-UD3H-B3 Rev 1.3 | G.Skill 8GB CL9 1600Mhz Ripjaws Gaming | Intel Core i5 2500K @ 4,2GHz | Gigabyte GeForce GTX 670 2gb OC @ 1100 | Samsung SSD EVO 840-Series 120GB | 1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ | Corsair HX 750W 80+ Silver Modulär.

Battlefield 3 profil: Brexour