Mists of pandaria betanyckeltråden!

Permalänk
Medlem

Mists of pandaria betanyckeltråden!

Har för mig att vi hade en tråd för swec medlemmar som inte fått någon invite till cataclysm betan så nu startar jag en för MoP betan

Blizzard använder keys OCH invites fortfarande. Dock är det bara folk som känner någon/har blivit erbjudna ett jobb på blizzard som kan få tag i dem så inget gnäll i tråden om detta tack

Posta i tråden EN gång så hamnar ni på listan. Ni som har invites att skicka välj någon i listan och pma dom här på swec

Moolol
Soir
fffalk
lindgren92
curemylife
snowy86
thomaseron
tetrisgoat
scobin
zerozix92
rupenbritz
json_81 ( har annual pass?)
segas (har annual pass)
j0ckeeh
soberz
gyttow
eroxxie
hörlurar
jibbin
christopherq
mullvad3n
dennisen

lägger till fler folk i listan när alla på denna fått betan

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag hade ju mer än gärna tackat ja till en betanyckel. Har dessa redan börjat delas ut av Blizzard?

Permalänk
Medlem

Tar mer än gärna emot en jag också :)!

Permalänk
Medlem

Jag tar mer än gärna emot en nyckel! Tack på förhand.

Permalänk
Medlem

Skulle oxå gärna vilja ha en^^

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem

Blizzard skickar inte ut beta nycklar till MoP, utan det läggs in direkt på Battle.net kontot fyi. Däremot kanske någon har en gammal beta nyckel som fungerar.

Permalänk
Medlem

Yes please! Kan vara kul att testa.

Visa signatur

Akashiro 0.9: Ryzen 5 7600, Radeon RX 7800XT Pure: 64/2000
https://podcasters.spotify.com/pod/show/thomaseron

Permalänk
Medlem

Hej!

Det är ytterst få som faktiskt har möjlighet att styra vilka man kan ge nycklar till, dessa mestadels medarbetare på Blizzard som kan ge ut X nycklar.
Resten får sina specifika konton taggade, och har inte möjlighet att separera dem.

Medan ni väntar på att få chansen, så är ni väldigt välkomna att läsa vår lilla communities information och att titta på vår stream (vi har redan över nio tusen vid skrivandes stund som följer streamen).
Vi jobbar kontinuerligt för att sammanställa informationen så att den dyker upp på framsidan.

Jag beklagar om det här tas som reklam och jag förstår om inlägget tas bort - men siten borde flertalet redan känna till.

Permalänk
Medlem

jag tar gärna en key

Visa signatur

|| FD Meshify C | RM750x 750W | Asus X470-F | AMD Ryzen 7 2700x | 32GB 3000Mhz | Asus RTX3080 TUF | 2x NVMe 500GB | Win10 Pro 64-Bit | ASUS VG259QM+Samsung S24D390H | Deathadder Chroma och Logitech G533 ||

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en oxå

Permalänk

Det skulle vara väldigt schysst om jag fick en Beta-key med!

Permalänk
Medlem

Beta key my way! Vore evigt tacksam!

Permalänk
Medlem

Alla vi som köpt annual pass skull ju få en nyckel.
Tror det fortfarande går att köpa, något annat säkert sätt att få en nyckel finns nog inte.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Inaktiv

Har inte fått någon nyckel fastän jag har Annual Pass. :/

Permalänk
Medlem

vore väldigt trevligt med en beta key faktiskt.

Visa signatur

Intel Core i7 7700K delided @5.1 Noctua NH-D15 ROG MAXIMUS IX CODE RTX2080

Permalänk
Medlem

Vore trevligt med en beta nyckel

Visa signatur

Stationär: I7 8700k | Asus prime Z370-a | 32GB Corsair Vengeance 3200Mhz CL16 | | Corsair RM750x | Corsair H110 V2 | Samsung Evo 960 500GB | Seagate 600 Pro 480GB | RTX 2080 | Be Quiet Dark Base Pro 900

Permalänk
Medlem

Skulle gärna ta en beta nyckel

Permalänk
Medlem

Jag vill jättegärna ta emot en beta nyckel

Permalänk

Skulle gärna ta en beta nyckel och se vad spelet har att erbjuda

Visa signatur

P55-GD65 | i7 860 | DDR3 6GB | 5770 1GB | Corsair PowerSupply 850W TX | HDD 1,5tb | Corsair SSD 64GB

Permalänk

Jag skulle vilja ha en betanyckel till pandaland!

Permalänk

Aaalright Vore grymt med En invite!

Permalänk
Medlem

Hade vart skitkul att få en invite Riktigt spännande att se vad spelet har att erbjuda !

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem

Tja tar gärna en, så kan man kanske bestämma redan nu om det är D3 fullt ut eller wow med på sidan.

Visa signatur

Asus Z370-F / I7 9700k / Asus RTX3080 TUF OC

Permalänk

Det vore väldigt härligt att få en MoP Beta key av någon. WoW ser ut att förandras abnormt mycket vid den kommande expansionen och vill väldigt gärna se ifall man bör fortsätta spela eller inte. Står mellan MoP eller D3 <3

Permalänk
Medlem

Skulle gärna kunna ta emot en om det finns någon som är villig att skänka mig en

Permalänk

Skulle gärna vilja ha en invite!

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja ha en!

Visa signatur

[CPU:Intel Core i7 7700k [GPU: R9 Fury] [PSU: Corsair TX 650W] [Chassi: NZXT Source 210H] [SSD: Samsung EVO 850 250GB+ M4 Crucial 64GB 2,5] [8GB RAM]

Permalänk
Medlem

Hej där
Jag har en fråga, på battlenet så kan man ju uppge vilka betor man är intresserad av, men jag har aldrig fått valet att jag vore intresserad av att betatesta detta?

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem

Hej, Tjo, Tjena! ;D
Jag tar gärna emot en beta key på MoP ;D Tack så väldigt mkt på förhand /hampe out

Permalänk
Avstängd

skulle vara kul o få en beta nyckel

Visa signatur

Intel Core i5 2500k | Asus Geforce GTX 980 | MSI Z68A-GD65 G3 Rev B3 | 8GB G.Skill ARES | BeQuiet! SP7 500w | WD Black 1tb | WD Green 500gb | Hitachi 320gb | Creative X-Fi Titanium Fatality pro | Razer Kraken | Razer Naga Molten | Qpad-MK85 | Antec 1200 | LG 42" IPS LED