Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Säger kisen som inte postar några screenshots överhuvudtaget. Håll dig till topic istället för att fylla tråden med mer meningslöst skitsnack. Det är inte så jäkla svårt att fråga om speltitlar vid de få tillfällen då folk glömmer att skriva det från början

Det är inte så svårt att använda sin hjärna och skriva vad speltiteln heter.
Nu börjar ju dom flesta efter många påtryckningar skriva speltitlarna men i början var det sjukt många som tar för givet att alla vet vilka spel det är.

Tycker det oftast handlar om någon typ av oförmåga att förstå att det finns fler människor i världen än sig själv.
Är ju många människor som inte tänker så långt att förklara enkla saker som självklart är en självklarhet OM man vet alla faktorer.
Men vet man inte alla faktorer är det en omöjlighet att veta exakt vad som personen i fråga syftar på.

Men visst är det bara att fråga vad speltiteln är men hur man än vänder och vrider är det ju självklart mycket lättare om alla skrev direkt vad för spel det är.
Jag tittar regelbundet på den här tråden för att få tipps på nya och gamla spel. T.o.m. köpt några spel p.g.a. bilder här.

Nu ska jag inte gå mer off topic. Så nu slutar jag.

Visa signatur

Dator 1: Core i7 10700K | Asus Prime Z490-P | 16 Gbyte DDR4 3600 MHz | Asus GeForce RTX2060 6 GB OC EVO |
Dator 2: Core i7 4770K | MSI Z87-S02 | 16 Gbyte DDR3 1600 MHz | GeForce GTX 650 TI |
Dator 3: Lenovo IdeaPad 5 Pro | Ryzen 7 5800H | 16 Gbyte DDR4 3200 MHz |
Kamera: Canon EOS 6d | EF 17-40mm f/4L USM | EF 35mm f/2 IS USM | EF 100-200mm f/4.5 | Speedlite 430EX II |

Permalänk
Medlem
Skrivet av stn1337:

Vilket spel?

Sry, lite trött.. det är ju Lord of The Rings det där

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem

Lock On Flaming Cliffs 2

Permalänk
Skrivet av stn1337:

Vilket spel?

Skrivet av anon42512:

/me undrar också

Lord of the Rings: War in the north.

Visa signatur

|Corsair Obsidian 800D|i7 4770K @ 3,5Ghz|Phanteks PH-TC14PE|EVGA GTX 780|MSI Z87-GD65 GAMING ATX|Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP|Corsair Force 3 120GB|BenQ 24" G2420HDBE|Corsair PSU 1000W HX ATX 2.2|Logitech G110|Logitech MX 518|Steelseries 7H Fnatic Edition|

Permalänk
Skrivet av 13ers3rk:

För er två som inte orkade läsa vad det stog på bilden så är det Tera

Va, nej...det är Lord of the Rings: War in the North !

Visa signatur

|Corsair Obsidian 800D|i7 4770K @ 3,5Ghz|Phanteks PH-TC14PE|EVGA GTX 780|MSI Z87-GD65 GAMING ATX|Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP|Corsair Force 3 120GB|BenQ 24" G2420HDBE|Corsair PSU 1000W HX ATX 2.2|Logitech G110|Logitech MX 518|Steelseries 7H Fnatic Edition|

Permalänk
Skrivet av Knashatt:

Det är inte så svårt att använda sin hjärna och skriva vad speltiteln heter.
Nu börjar ju dom flesta efter många påtryckningar skriva speltitlarna men i början var det sjukt många som tar för givet att alla vet vilka spel det är.

Tycker det oftast handlar om någon typ av oförmåga att förstå att det finns fler människor i världen än sig själv.
Är ju många människor som inte tänker så långt att förklara enkla saker som självklart är en självklarhet OM man vet alla faktorer.
Men vet man inte alla faktorer är det en omöjlighet att veta exakt vad som personen i fråga syftar på.

Men visst är det bara att fråga vad speltiteln är men hur man än vänder och vrider är det ju självklart mycket lättare om alla skrev direkt vad för spel det är.
Jag tittar regelbundet på den här tråden för att få tipps på nya och gamla spel. T.o.m. köpt några spel p.g.a. bilder här.

Nu ska jag inte gå mer off topic. Så nu slutar jag.

Jag ber om ursäkt att jag inte skrivit alla titlar till respektive spel. Jag trodde dock inte det var vad tråden handlade om utan mer att bara visa upp lite Random screenshots eller kanske väldigt snygga screenshots.

Anyway, uppifrån och ner på mina bilder då:)

1. Lord of The Rings: War in The North
2. Mass Effect 3
3. Battlefield: Bad Company 2
4. Battlefield 3
5. Left 4 dead 2
6. Star Wars: The Old Republic
7. Warhammer 40 000: Space Marines
8. Fallout: New Vegas
9. Batman: Arkham City
10. All Point Bulletin: Reloaded
11. Emergency 2012
12. Saint Row: The Third
13. Rage
14. Deus Ex: human Revolution
15. Alice: Madness Returns
16. Alan Wake
17. Dead Space 2
18. Need For Speed: The Run
19. Metro 2033
20. Crysis 2

Visa signatur

|Corsair Obsidian 800D|i7 4770K @ 3,5Ghz|Phanteks PH-TC14PE|EVGA GTX 780|MSI Z87-GD65 GAMING ATX|Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP|Corsair Force 3 120GB|BenQ 24" G2420HDBE|Corsair PSU 1000W HX ATX 2.2|Logitech G110|Logitech MX 518|Steelseries 7H Fnatic Edition|

Permalänk
Medlem

Minecraft: Lite landskap... ( LB Photo Realism x256, Optifine. )

Visa signatur

Desktop: 4690K @4,1Ghz | Sapphire 280x | GIGABYTE Z97M-D3H | Prodigy M | 3TB + 120GB | 8GB RAM
Tillbehör: QPAD-MK80 | Zowie EC1-A | Qpad QH-90
Citera för svar

Permalänk
Medlem

Minecraft 1.2.5, optifine + Sonic ether

Permalänk
Medlem

TDU 2 DLC2 är äntligen här
Lite donuts

Lite buggiga motorcyklar men fysiken är helt ok, riktigt bra känsla.

Ferrari 250 GTO lite lätt dyr men säkert värd pengarna, tyvärr gillar jag att köra i cockpit view å denna bil guppar upp å ner hela tiden man blir ju sjösjuk

Sen lite nya "roliga" möbler också

Corvette ZR1 under testkörning, råkade kila fast lite

Visa signatur
Permalänk

Tänkte att jag kunde bidra lite i tråden, nu när jag har nya dator och spelar en massa på den.

1. Battlefield 3
Gillar röken i detta spelet, (Wake Island hatar jag dock)

2. The Witcher 2
Snubben hade så cool hjälm, så var bara tvungen att visa

3. The Witcher 2
Mysigt

4. Skyrim
Snyggt och stämningsfullt

5. Skyrim
Sprang på denna nere i en grotta

6. Skyrim
Not sure if this is a bug or not...

7. GTA IV
Försökte spela om det igen, men gav upp efter flera försök att få fram en stadig fps...

Edit: här kan ni se hur snyggt mitt GTA såg ut på min nya rigg: http://i.imgur.com/cT0E0.jpg
Nu försökte jag inte så värst mycket utan gav upp ganska fort...

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R3, PSU: Fractal DesignNewton R2 800W,
Moderkort: AsRock Z68 Extreme3 Gen 3, CPU: Intel® Core i5-2500K, (Noctua NH-U9B SE2)
GPU: Powercolor GeForce GTX 680 2GB Reference,
RAM: Corsair VENGANCE DDR3 16GB, HDD: Samsung SSD 830 Series
Ljudkort: Asus xonar Essence STX, Högtalare: Coirsair SP2500 Lurar: Denon AH D600

Permalänk
Medlem
Skrivet av J0hAnN48:

Demot till spelet Darkest of Days, ett tidsåkande fps
först har jag rätt vapen för tiden jag är i
http://img41.imageshack.us/img41/7462/darkestofdays2009081721...

sen traffar jag en kompis från framtiden/nutiden och fick ett ultra modernt automatvapen
http://img197.imageshack.us/img197/5435/darkestofdays20090817...

men jag får akta mej så jag inte skjuter dom blåa, för då kan jag tydligen rubba rymdtidskontinumet, eller vad det heter
http://img201.imageshack.us/img201/5435/darkestofdays20090817...

riktigt roligt spel, man kan vara i många fler tidsåldrar i fulla spelet, som romartiden och första världskriget, blandat med både gamla vapen och futuristiska

Darkest of Days äger :3

Permalänk
Medlem

Bjuder på lite Batman AC, mycket trevligt spel faktiskt!

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Lirade D3 betan idag.

Permalänk
Medlem

Warlock demot från Inoco/Paradox. Fantasy och turnbaserad strategi i Civ 5-liknande miljö. Inte så polerat som Civ 5 förstås (mindre firma/resurser) men helt ok och underhållande. Innan man säger att de rippat allting från Civ 5 så får man tänka på att Inoco gjort andra hexbaserade fantasy/strategi-spel innan Civ 5 släpptes.

Permalänk
Inaktiv

Påminner mig om brädspelsvarianten av Settlers ^^

Permalänk
Medlem

GTA IV + ENB

De är 1400px breda, så de kanske ser lite sämre ut när forumet skalar ner dem

Visa signatur

WC 13900k | Asus Z790 Maximus Hero | 64Gb G.Skill TridentZ 6000mhz CL30 | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | beQuiet 1200w Platinum

Permalänk
Medlem

Detdär såg riktigt grymt ut! Posta gärna lite mera senare!

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Tackar! Jo då, det kommer jag göra!

Visa signatur

WC 13900k | Asus Z790 Maximus Hero | 64Gb G.Skill TridentZ 6000mhz CL30 | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | beQuiet 1200w Platinum

Permalänk
Medlem

Här kommer några fler GTA IV-screens

Har ett Imgur-album där alla dessa + många fler finns om man vill kika
http://imgur.com/a/YCXX1

Visa signatur

WC 13900k | Asus Z790 Maximus Hero | 64Gb G.Skill TridentZ 6000mhz CL30 | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | beQuiet 1200w Platinum

Permalänk
Medlem

Guild Wars 2

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Inaktiv

Har dom lyft på NDA:n?

Permalänk
Medlem
Skrivet av sqd:

Här kommer några fler GTA IV-screens

Har ett Imgur-album där alla dessa + många fler finns om man vill kika

Oj jäklar, tänkte först, vem fan lägger in riktiga bilder här i tråden när jag scrollade upp lite snabbt, sen såg jag att det var från ett spel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon42512:

Har dom lyft på NDA:n?

BWE har inget NDA

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk

bra tråd

Visa signatur

CHASSI: Fractal Design R5 : CPU: 7820x: GPU: Asus 2060: SSD: samsung evo 850/960 : RAM: Corsair Vengeance 4x8gb 3200mhz: PSU: corsair RM750W: MODERKORT: Asus x299 Prime-A : CPU KYLARE: Fractal Design Kelvin s36

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Orici:

BWE har inget NDA

Nice

Permalänk
Medlem

Lite blandat från ARMA 2, från online spelande och en solokampanj.

Permalänk
Medlem

Verkar vara mycket GTA IV här, kul! =D

Råkade få lite snutjag när jag cruisade runt

Svarta faran!

Här går det undan!

Väntar på att blåsa iväg på grönljuset!

Permalänk
Skrivet av enzity:

Verkar vara mycket GTA IV här, kul! =D

Råkade få lite snutjag när jag cruisade runt

http://i.imgur.com/v9YzZ.jpg

http://i.imgur.com/ZCITu.jpg

Svarta faran!

http://i.imgur.com/PRJ0U.jpg

Här går det undan!

http://i.imgur.com/kmFEl.jpg

Väntar på att blåsa iväg på grönljuset!

http://i.imgur.com/HwIoV.jpg

Hur fick du till den grafiken :)? har aldrig hittat en mod för grafik...

Permalänk
Medlem
Skrivet av raubtier:):

Hur fick du till den grafiken :)? har aldrig hittat en mod för grafik...

http://www.youtube.com/watch?v=n1rAyM_njdQ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredmannen:

Oj jäklar, tänkte först, vem fan lägger in riktiga bilder här i tråden när jag scrollade upp lite snabbt, sen såg jag att det var från ett spel.

Haha, det är väl ett ganska bra betyg måste jag säga! Tackar

Visa signatur

WC 13900k | Asus Z790 Maximus Hero | 64Gb G.Skill TridentZ 6000mhz CL30 | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | beQuiet 1200w Platinum