SweClockers drop!

FoS för att man fick closed beta invite.

Permalänk
Medlem

FoS för att man fick closed beta invite.

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/3980868668#1

Jävla nötter. Vill fan inte spela nu.

Permalänk
Medlem

fattar inte riktigt vad feat of strenght är?

Visa signatur

NZXT Phantom Full-T | nVidia GeForce GTX590 675| 1350 | 3700MB | Antec Kuhler H20 620 |
XFX 850W Core - PSU P1-850S-NLB9 | Intel Core I7 2600K 3.4GHz(4.6GHz - 1.36v) | Asus Sabertooth P67 - Sandy Bridge
Kingston HyperX 16GB DDR3 1600MHz | Seagate 1000GB 7200RPM 32MB | OCZ Solid Series 3 120GB - 500 MB/550 MB/sek (SSD)

Permalänk
Medlem

Så du ska skita i att lira pga en feat of strength som inte fyller någon funktion förutom e-penis? Aja your loss

Skrivet av Delzino:

fattar inte riktigt vad feat of strenght är?

Det är en typ av achievement som ger achievement points men inte räknas som en av "x av x"-achievements totalt. Ponera att du och en polare båda 100%ar alla achivements, ni har båda 100% completion men om han har feats of strength som du inte har kan han ändå ha mer achievement points än dig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zaptoit:

Så du ska skita i att lira pga en feat of strength som inte fyller någon funktion förutom e-penis? Aja your loss

Det är en typ av achievement som ger achievement points men inte räknas som en av "x av x"-achievements totalt. Ponera att du och en polare båda 100%ar alla achivements, ni har båda 100% completion men om han har feats of strength som du inte har kan han ändå ha mer achievement points än dig

Jao, fast så var det inte i WoW, men jag antar att det är "unikt" för D3?
Anledningen till att han inte ska spela är nog att han är extremt avis på de som faktiskt fick en invite och tycker inte att de borde skiljas från oss andra genom att ge dem ett speciellt sigil till deras banners.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Varför? Spelar det någon roll om du inte kan ha lika mycket achievemenpoäng som closed beta deltagarna?

Permalänk
Medlem

Vill minnas att de sade att det inte skulle vara NÅGON achievement eller sigils till ens Banners alls kopplat till betan.
Nu kommer väl alla som körde Open/Closed Beta få ett sigil för att de klarade achievments också. Det skulle göra min dag ännu bättre.

Jävla lögnare.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Proxmox: JMCD-12S4 \ 96GB RAM \ i5 12500 \ 25TB
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem

Enligt vad det står så behöver man inte ens ha varit inloggad i betan, det räcker att ha haft en
beta nyckel inskriven på sitt Battlenet konto... Att de som varit med och kört betan kan få nån
liten logga till sina banners i fulle versionen gör väl inget, men då skall de verkligen ha "varit med".

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDiddler:

Varför? Spelar det någon roll om du inte kan ha lika mycket achievemenpoäng som closed beta deltagarna?

Ja.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Varför? Tänker du sitta och tjura medans alla andra sitter och har skitkul i Diablo 3 för att du inte fick en invite till closed betan? Bra attityd...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kagamex:

Varför? Tänker du sitta och tjura medans alla andra sitter och har skitkul i Diablo 3 för att du inte fick en invite till closed betan? Bra attityd...

Attityden spelar ingen roll. Varför ska folk som blev lycko i BETA lotto få achievement och sigil i riktiga spelet?
Visst du kanske inte bryr dig om achievements men det är det jag spelar för när jag spelar, visst kan jag spela för att ha kul innan men sen da? jag då har man achievements.

Permalänk
Medlem

Huvudsakliga problemet är väl snarare att de säger att man inte får någon achievement eller sigil till sin banner om man är med. Och sedan gör de detta.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Proxmox: JMCD-12S4 \ 96GB RAM \ i5 12500 \ 25TB
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem

säkert som vissa wow achievements där man har den men får inge points för den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Attityden spelar ingen roll. Varför ska folk som blev lycko i BETA lotto få achievement och sigil i riktiga spelet?
Visst du kanske inte bryr dig om achievements men det är det jag spelar för när jag spelar, visst kan jag spela för att ha kul innan men sen da? jag då har man achievements.

Självklart går jag för achievements.. Det gör jag oftast innan jag ens är klar med storyn, det handlar mest om att det inte finns någon mening med att skita i att spela pga att du inte får ETT av de mängder achievements som finns i spelet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kagamex:

Självklart går jag för achievements.. Det gör jag oftast innan jag ens är klar med storyn, det handlar mest om att det inte finns någon mening med att skita i att spela pga att du inte får ETT av de mängder achievements som finns i spelet.

För det är en du aldrig kommer ha? Och du kunde inte göra något för att få den, bara ha tur i Blizzards jävla lotto.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Varför? Du får utveckla lite.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zaptoit:

Feat of strength achievements ger väl ändå inte några poäng? Iallafall inte i World of Warcraft, systemet borde väl vara detsamma i och med att det är samma företag bakom spelet.

Visa signatur

ASUS Z170-K | ASUS Strix 960 OC 4GB | Crucial Ballistix Sport LT 16GB 2400MHz | Core i5-6600K @4,2Ghz| Corsair 650W | Fractal Design Define S | BenQ XL2411 144hz | Intel 600p M.2 256gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

För det är en du aldrig kommer ha? Och du kunde inte göra något för att få den, bara ha tur i Blizzards jävla lotto.

Ja, jag resonerar så att jag bryr mig inte för att jag inte var med i "Blizzards Lotto". Men OM jag var du skulle jag inte låta mig hindras av att inte ha missat en achievement.

Skrivet av haggert:

Feat of strength achievements ger väl ändå inte några poäng? Iallafall inte i World of Warcraft, systemet borde väl vara detsamma i och med att det är samma företag bakom spelet.

Även jag antar att det är såhär det ligger till, rätta mig om jag har fel.

Permalänk
Medlem

Satan va trevligt för oss som va me i closed då

Neh men dumt om dom sagt att dom inte ska göra nåt o gör de sen.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Medlem

Gött, då får man en sådan ingame då!

Permalänk
Skrivet av LeVvE:

Det är ju bara en gimmick och inte en "äkta achievment", så du kan fortfarande få ditt fix av "full completion", även om det bara är din reptilhjärna du lurar och du egentligen inte uppnår något alls utan bara dödar tid som du kunde använt till att skapa ett mästerverk för världen att se!

Kommentar till borttagen kommentar borttagen.
Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kagamex:

Ja, jag resonerar så att jag bryr mig inte för att jag inte var med i "Blizzards Lotto". Men OM jag var du skulle jag inte låta mig hindras av att inte ha missat en achievement.

Även jag antar att det är såhär det ligger till, rätta mig om jag har fel.

Så jag ska bara glömma bort menar du? Lycka till.

Om det varit open beta, visst, då hade folk som riktigt velat spela spelet fått en men det enda det baseras på nu är att du till 95% är från USA och resten att du hade sån jävla tur.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Så jag ska bara glömma bort menar du? Lycka till.

Skit i det då, spela ett annat spel. Du missar en massa kul story/pvp, men vad gör det, du fick inte ditt achievement så det finns ingen mening med spelet.

Permalänk
Medlem

Förstår din frustration då det bara är handlar om tur. Tidigare t.ex. I wow så har man alltid kunnat få sin FoS. Du får väl helt enkelt köpa ett konto med den FoS.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kagamex:

Skit i det då, spela ett annat spel. Du missar en massa kul story/pvp, men vad gör det, du fick inte ditt achievement så det finns ingen mening med spelet.

Sitta och spela och det du kommer tänka på är "Jävla notter som lägger in achievements baserat på 100% tur och inget som spelaren kan reflektera, fan dumma i huvet , trodde ni beta testat varenda dåliga grej som finns i WoW redan men tydligen inte."

Kommentar till borttagen kommentar borttagen.
Permalänk
Medlem

It is just a game..

Visa signatur

Äsch...

Permalänk
Medlem

Hahaha, det underbara är att det räcker inte med att alla dom som gått in och uppdaterat mailen varje dag, loggat in på battlenet i hopp om en invite aldrig fick chansen att spela betan utan nu ska de gnugga in det lite extra!

Älskar också hur de har formulerat det

Citat:

In celebration of a successful beta test, all players who were invited to participate in the Diablo III closed beta will receive the commemorative Feat of Strength

Tänker man "hum okej, de som har varit med och stresstestat och hjälpt till att utveckla spelet kan väl få något litet extra!"

Sen kommer:

Citat:

it isn’t necessary to have downloaded or logged into the beta itself

"Jaha, va fan har dom hjälpt till med? Aja, vi som var med och stresstesta skiten får väl det iallafall, alltid nåt."

Citat:

"Please note that players who participated only in the Open Beta Weekend, but were not invited to the closed beta, will not receive this Feat of Strength."

"VA FAN?!"

Visa signatur

[Thermaltake Level 10 GT] [XFX PSU Core Edition 850W 80+ Bronze] [Asus P8P67 PRO B3] [Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz] [Radeon AMD 290x] [Corsair XMS3 Vengeance 2x4 GB] [Corsair H80 PnP 2xScythe GT 1850 RPM] [Corsair Force 3 120gb]

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Sitta och spela och det du kommer tänka på är "Jävla notter som lägger in achievements baserat på 100% tur och inget som spelaren kan reflektera, fan dumma i huvet , trodde ni beta testat varenda dåliga grej som finns i WoW redan men tydligen inte."

Nej jag kan inte släppa det.

Som sagt, strunta i att spela spelet om du tycker att det är så orättvist.

Permalänk
Medlem

Du klagar alltså för att dem får ett extra mönster till sin flaggjävel och lite mer acheivementpoäng än dig? Jag har hört att det klagas på jävligt mycket, såsom ingen PvP vid launch och RMAH vilket jag kan förstå, men detta var tamejfan det löjligaste jag hört.

Permalänk
Skrivet av LeVvE:

Många som var med i Closed beta kämpade ganska rejält för att få nyckeln. Stod själv utanför Webhallen i 6h för att få min. Men visst, det kanske känns lite surt för dom som inte "fick" någon.

Är väl bara att tänka på det här när nästa spel kommer. Om du vill ha absolut alla achievements så försök vara med i betan.

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Sötast

Roligt att se att vissa i denna tråden är lika mycket /crybaby som vissa (samma person?) på Blizzards forum.

Helt ärligt talat nu, vem i helvete bryr sig?

Det gör absolut inte någon som helst skillnad för någon att ha en sådan här grej, precis som att det inte gör någon som helst skillnad att ha någon annan achievement heller då det inte ens är en achivement.

De borde heta "Wasted some time, wasted some more time and or wasted most time"

En achievement eller Prestation på svenska är ju just det, en prestation. T.ex att hjälpa en tant över vägen, rädda någon från en olycka, hjälpa en stam i afrika, whatever.

Det är i min mening inte en prestation att trycka på en musknapp tills dess att en en textruta poppar upp, klappar dig på ryggen och säger "duktig liten idiot tryckte på knappen jäääääättemånga gåååånger"

Edit: Äh, sorry för rage.